Sssan*, 1.3.2007 21:57:
---
Jammailija, 28.2.2007 10:57:
---
Sssan*, 28.2.2007 10:24:
Suoraan sanottuna NYT v*tuttaa tää..en saa enää mennä paikkoihin ja tapahtumiin joihin haluan..Vaikka jopa pyysin toista mukaan niin ei...Koska jos meen saan kärsiä seurauksista...MiTä prklettä tää nyt sitte On!? Hä!? Aaaaargh...ei oo kiva roikkua näin kahen kuoren välissä ku pitää päättää!!! rupee pikkuhiljaa epäilyttämään onkohan mua ollenkaa tehty seurustelevaikseks...
---
Joo ei kuulosta hyvältä. Parisuhteessa tulee neuvotella ja joustaa. Itse henkilökohtaisesti tykkään, että tyttöystävä pitää hieman jöötiä, mut jos se alkais mua komentelee ja rajoittaa ilman päteviä perusteluja, niin pikkuhiljaa alkais hermostuttamaan.
Mä en käsitä ihmisiä, jotka rajoittaa esim. "et saa mennä baareihin, etkä saa mennä klubeille, et saa tehdä sitä ja tätä, teet vain miten mä tykkään jne". Ymmärrän, jos näihin rajoitteisiin ois perustelut, esim. että toisella ei yksinkertaisesti ja todistetusti pysy homma hanskassa tai että pariskunnan rahavarat on tosi finaalissa tai vaikka että toinen kipeästi haluaisi viettää yhteistä aikaa, kun sekin on ollut jo pitkään kortilla. Täs vaa muutamat hätäiset esimerkit.
---
Ehkä tää on jotain näitä suhteen kasvukipuja tms..Who knows..
No välil pitää vähän kolistella ja kipinöidä. Mut huippu kuulla, että on kunnol juteltu ja asiasta on päästy yhteisymmärrykseen. Hooray for toimiva parisuhde*hihu*!