SEUKKAUSLUUKKU

2,749 posts, 138 pages, 1,149,154 views

bubbelgum

Posts: 2,477

#2161 • • bubbelgum ~sylikissa~
Mä en ainakaan laske suhteen vuosipäivää siitä milloin ensimmäistä kertaa tavattiin... Vaikkakin itse kyllä tiesin heti ekojen treffejen jälkeen että oon tavannu mun elämäni miehen. *hihu*

Mut sillä kesti vähän pidemmän aikaa tajuta että mä olen sille se yksi ja ainut oikea. Eli vuosipäivää vietetään sen päivän mukaan jolloin käytiin "the" keskustelu. Eli jolloin viimeistään kummatkin oli sitä mieltä että nyt ollaan virallisesti pari. *hih*

--
Hullu ku pullosta tullu.

-Kerttu-

Posts: 4,542

#2162 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Elämä ja mun mies *pihkassa*

Niin ja me lasketaan suhteen vuosipäiväksi päivä, jona ekan kerran oltiin selkeesti yhdessä julkisesti. Tää tapahtui tosin jo pari viikkoa sen jälkeen, kun oltiin oltu ensitreffeillä, mut mä tiesinkin jo silloin, että tuossa on mun elämäni mies..*sydän*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Jutu

Posts: 3,054

#2163 • • Jutu Blondi
Me ainakin lasketaan vuosipäivä sen mukaan jolloin me ekan kerran tavattiin *plur*.

Ja ilman tota ukkoa en todennäkösesti olis jaksanut tätä kevättä. Ja vaikka se olikin raskas, niin sekin lähensi meitä entisestään. Tosin, voiko enää lähemmäs päästä kun nytkin vielä nyhjätään ihan kylki kyljessä :D Ja ensi vuodeksi onkin sitten isot suunnitelmat *vink**sydän*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Avatar
#2164 • • Muussika Guest
Ei kyllä hajuakaan mistään vuosipäivästä, kun ensin oltiin vaan kavereita, ja siihen sen piti kyllä jäädäkin (olin päättänyt vietellä parisuhteetonta elämää). Jossain vaiheessa vissiin tuli sit joku oikosulku kuuppaan, ja nyt moon avovaimo. *ding* *pökr*

Ollu sellasta pehmeetä laskua tää kait-kohta-melkeen-pari-vuotta, koska ollaan asuttu onnellisesti omissa kotikoloissa. Nyt sit näkee oikeasti onko homma toimiakseen, joten ehkä voiskin alottaa laskemaan yhdessäoloa siitä päivästä lähtien kun toi apina änkes tänne kämppään.

Eli nyt ollaan oltu yhdessä 6 päivää, ja oon vasta pari kertaa uhannut heittää ton partsilta alas, eli ihan hyvin menee. *plur*
mariq

Posts: 2,154

#2165 • • mariq
Meil kans vuosipäivä lähestyy, kaks vuotta tulee onnellista yhteiseloa täyteen kesäkuussa, muutama kuukaus sitte perustettiin yhteinen pesä ja sen jälkee tuntu et suhde hyppäsi ihan uudelle tasolle ja taisin rakastua uudestaan *sydän*

Me lasketaan vuosipäivä siitä, kun sovittiin, että kyllä tässä nyt ruvetaan ihan vakavasti seukkaamaan. Ei oikein vois laskea ensitapaamisesta, kun siitä on ehkä noin kymmenen vuotta *nauru* eikä ekoista treffeistä, kun niistäkin on yli yhdeksän vuotta.. eikä edes siitä kun ekan kerran törmättiin taas monen vuoden jälkeen..

Melko myrskyisästi meillä lähti revanssi käyntiin ainakin *nauru* Tuli puhdistettua ilmaa moneen kertaan kunnon riidoilla jo tapailuvaiheessa. Taisi olla molemmilla se tunne, että jos tähän uudestaan ryhtyy, niin on paljon pelissä.. Eipä ainakaan jäänyt mitään hampaan koloon. Ehkä siksi ollaan nyt tässä.. Enkä oo koskaan ollut onnellisempi *pihkassa*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

tiiplis

Posts: 1,043

#2166 • • Edited tiiplis also available in sober
Meillä on kaksi vuosipäivää (no oikeastaan kolme mut kihlajaispäivä ei ole niin vuosipäivä kuin muut), toinen on hääpäivä (suht helppo tietää et mikä se on *nauru*), ja toinen on se päivä kun päätin jäädä tulevan mieheni huoneeseen jatkojen jälkeen kun muut lähti kotiin. Sillä tiellä olen edelleenkin. Ensiviikolla tulee 9 vuotta yhdessä *pihkassa*

Edit: ja se kesä 1999 oli ihan legendaarinen: se oli kuuma kesä ja olin niin tolkuttoman rakastunut *hihu*

--
italia litania nainati lailati

Jone

Posts: 8,258

#2167 • • Jone Archibald Haddock
Aika mielenkiintoista sinänsä, että tohon vuosipäivä-kysymykseen on vastannut ainoastaan mimmejä (ja Esa, mutta se nyt on käytännössä tyttö). Tekis melkein mieli ruveta leipomaan tästä vähän johtopäätöksiä sukupuolien suhtautumisesta tällaisiin merkkipäiväilyilhin.
Mimir

Posts: 1,366

#2168 • • Mimir Rouva Yninä

bubbelgum, 29.5.2008 04:34:
Mut sillä kesti vähän pidemmän aikaa tajuta että mä olen sille se yksi ja ainut oikea. Eli vuosipäivää vietetään sen päivän mukaan jolloin käytiin "the" keskustelu. Eli jolloin viimeistään kummatkin oli sitä mieltä että nyt ollaan virallisesti pari. *hih*



Meillä meni toisinpäin; se olin minä, joka ei heti tajunnut, että elämäni rakkaus seisoopi eessä. Meillä käytiin myös vakava keskustelu suhteen tilasta ja seurustelun "virallistamisesta", josta meillä vuosipäivää lasketaan.

Onneksi ei ukolla loppunu kärsivällisyys kesken, vaikka ensin juoksinkin sitä karkuun. Nyt oon onnellisempi ku ikinä ja päivä päivältä enemmän rakastunut *sydän*

--
[Wings are growing on her.]

domi

Posts: 7,069

#2169 • • Edited domi Työn sankari.
Emt. Meillä se taitaa olla se päivä se ku vain keskusteltiin et onko vakavaa vai ei. Ja sit alettiin niinku. Sovittiin.

Edit: ja kuten Jone tuossa jo vihjasi vähän siihen suuntaan ettei miehiä oikein se aika kiinnosta, ni voin laskea itseni siihen joukkoon. Ei se määrä ja pituus, vaan se laatu.

*joo*
ramsau

Posts: 403

#2171 • • ramsau chuck my norris

Jone, 29.5.2008 16:27:
Aika mielenkiintoista sinänsä, että tohon vuosipäivä-kysymykseen on vastannut ainoastaan mimmejä (ja Esa, mutta se nyt on käytännössä tyttö). Tekis melkein mieli ruveta leipomaan tästä vähän johtopäätöksiä sukupuolien suhtautumisesta tällaisiin merkkipäiväilyilhin.


No tartutaanpa sitten aiheeseen ettei ihan tappiolle jäädä. Kyllä sen itse aina olen ensitreffeistä laskenut (tai ainakin ennen niiden lukuisan kahden kohdalla..) Nyt onkin nykyinen tilanne hieman kinkkisempi laskea joten varmasti se muistetaan ja ynnätään siitä kun itse päätös olla yhdessä on tapahtunut.

Senhän voi siis itseasiassa laskea kukin tavallaan.. Ensitreffeistä, "virallisesta" päätöksestä jne. Kukin taplaa tyylillään kaiketi.
punos

Posts: 105

#2172 • • Edited punos luojanne
Vuosipäivämme `nnyn kanssa tulee siitä päivästä kun hän kysyi minulta "kohtalaisen" suoraan että seurustellaanko me. Se tapahtui aikalailla nopeasti siitä kun rupesimme viettämään aikaa yhdessä.

Parin kuukauden päästä sitä on sitten pitkästä aikaa avomiehen roolissa. Siitä itseasiassa onkin jo aikalailla aikaa kun on viimeksi yhteiselämää jonkun kanssa viettänyt.

--
punos // luojanne

ezzy

Posts: 8,060

#2173 • • ezzy Droid-pappa

domi, 29.5.2008 16:39:
Edit: ja kuten Jone tuossa jo vihjasi vähän siihen suuntaan ettei miehiä oikein se aika kiinnosta, ni voin laskea itseni siihen joukkoon. Ei se määrä ja pituus, vaan se laatu.



Toi on kyl totta omallakin kohdalla. Ei mitään käsitystä milloin olen edelliset suhteet aloittanut tai päättänyt. Ei vaan VOI muistaa ja kalenteria en käytä.
Nykyisellä typyllä on kaikki kalenterissa ja painostus tapailusta seurusteluun oli sen frendien toimestakin jo puuduttavaa *pepsodent*
Kunhan on kivaa yhdessä, niin aika lentää kyl ihan *fiuh*. Nytki puol vuotta menny *enkeli*:n siivillä.
Avatar
#2174 • • Muussika Guest

domi, 29.5.2008 16:39:


Edit: ja kuten Jone tuossa jo vihjasi vähän siihen suuntaan ettei miehiä oikein se aika kiinnosta, ni voin laskea itseni siihen joukkoon. Ei se määrä ja pituus, vaan se laatu.

*joo*



Jeh, samma häär. Ois aika raastavaa elellä vuositolkulla suhteessa, jossa ei ole mitään mieltä. Siinä ei pahemmin vuosipäivien lukumäärä lohduttaisi. :D

Itse en muuten nää mitään asiayhteyttä vuosipäivän tiedostamisen / muistamisen ja kuluneen ajan jalustalle nostamisen kanssa. Meillä on vain tämä hetki, mutta toisaalta meillä on myös menneisyys, jota välillä saattaa olla ihan hauska muistella jos mahdollista on. Jotkut ihmiset ovat ns. kalenteri-ihmisiä, joille erinäiset merkkipäivät ovat merkityksellisiä. Toisia sitten ei liiemmin kiinnosta vuosipäivät tai muutkaan merkkipäivät. Kumpikaan näistä ei poissulje sitä, etteikö osaisi arvostaa sitä, mitä tällä hetkellä on, oli sitä sitten jatkunut viikon tahi kymmenen vuotta.

Tikusta asiaa ja sitä rataa! :D

Rakastelkaa toisianne!
akir0

Posts: 2,554

#2175 • • akir0 idleRPG champion 2009

Jone, 29.5.2008 16:27:
Aika mielenkiintoista sinänsä, että tohon vuosipäivä-kysymykseen on vastannut ainoastaan mimmejä (ja Esa, mutta se nyt on käytännössä tyttö). Tekis melkein mieli ruveta leipomaan tästä vähän johtopäätöksiä sukupuolien suhtautumisesta tällaisiin merkkipäiväilyilhin.



Nykyisessä kohta 5-vuotisessa suhteessa on kyl alkamisajankohta hyvin omassakin päässä ja vuosipäivää tulee aina vietettyä. Mut meillä hommassa on aika selkeä alkamispiste, joten helppo pitää lukua.
mariq

Posts: 2,154

#2176 • • mariq

domi, 29.5.2008 16:39:
Edit: ja kuten Jone tuossa jo vihjasi vähän siihen suuntaan ettei miehiä oikein se aika kiinnosta, ni voin laskea itseni siihen joukkoon. Ei se määrä ja pituus, vaan se laatu.

*joo*


Eihän vuosipäivän viettäminen tarkoita että vain suhteen pituudella olisi merkitystä.. Sehän on vaan hyvä tekosyy juhlistaa suhdetta (ja sen laatua) *vink* toki saman voi tehdä minätahansa muunakin päivänä

Ja ps. Tiedän ainakin yhden miehen joka oikein mielellään viettelee vuosipäiviä *hymy*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Nitta

Posts: 5,021

#2177 • • Nitta Sateenkaaren päässä

Nasutin, 27.5.2008 09:47:
Mistä tarkalleen ottaen lasketaan vuosipäivä teidän mielestä??


Siitä kun asiasta sovitaan. Itsellä viime lauantaista 31.5. (Mä en osaa vielä käytää vielä me-muotoa *nauru*)

Täällä siis *sydän*
mariq

Posts: 2,154

#2178 • • mariq

Nitta, 4.6.2008 00:53:
Täällä siis *sydän*


Sweet *hihu*
*hali*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

tiiplis

Posts: 1,043

#2179 • • tiiplis also available in sober
Tänään on yhdessäolomme 9-vuotispäivä. Juhlimme vuosipäiviä siksi, että pitkässä suhteessa on ihan hyvä välillä muistella että miten ja miksi sitä toiseen rakastuikaan. Pitkässä suhteessa se tuppaa aina välillä unohtumaan. Ja kun eletään suhteellisen tavallista arkea niin toisen huomioiminen saattaa jäädä turhan vähälle. Vuosipäivinä sitä sitten ryhdistäytyy *vink* no ryhdistäytyy sitä kyllä muutenkin

Itselleni jo se, että olen jonkun kanssa parisuhteessa (saati että asumme yhdessä ja olemme naimisissa) on niin käsittämätöntä että kyllä siitä on hyvä pitää kirjaa *nauru*

--
italia litania nainati lailati