Mut sillä kesti vähän pidemmän aikaa tajuta että mä olen sille se yksi ja ainut oikea. Eli vuosipäivää vietetään sen päivän mukaan jolloin käytiin "the" keskustelu. Eli jolloin viimeistään kummatkin oli sitä mieltä että nyt ollaan virallisesti pari.
2,749 posts, 138 pages, 1,408,544 views

.

eikä ekoista treffeistä, kun niistäkin on yli yhdeksän vuotta.. eikä edes siitä kun ekan kerran törmättiin taas monen vuoden jälkeen..
Tuli puhdistettua ilmaa moneen kertaan kunnon riidoilla jo tapailuvaiheessa. Taisi olla molemmilla se tunne, että jos tähän uudestaan ryhtyy, niin on paljon pelissä.. Eipä ainakaan jäänyt mitään hampaan koloon. Ehkä siksi ollaan nyt tässä.. Enkä oo koskaan ollut onnellisempi
), ja toinen on se päivä kun päätin jäädä tulevan mieheni huoneeseen jatkojen jälkeen kun muut lähti kotiin. Sillä tiellä olen edelleenkin. Ensiviikolla tulee 9 vuotta yhdessä 
bubbelgum, 29.5.2008 04:34:
Mut sillä kesti vähän pidemmän aikaa tajuta että mä olen sille se yksi ja ainut oikea. Eli vuosipäivää vietetään sen päivän mukaan jolloin käytiin "the" keskustelu. Eli jolloin viimeistään kummatkin oli sitä mieltä että nyt ollaan virallisesti pari.
*jasmine*, 29.5.2008 01:30:
täällä taas
Jone, 29.5.2008 16:27:
Aika mielenkiintoista sinänsä, että tohon vuosipäivä-kysymykseen on vastannut ainoastaan mimmejä (ja Esa, mutta se nyt on käytännössä tyttö). Tekis melkein mieli ruveta leipomaan tästä vähän johtopäätöksiä sukupuolien suhtautumisesta tällaisiin merkkipäiväilyilhin.
domi, 29.5.2008 16:39:
Edit: ja kuten Jone tuossa jo vihjasi vähän siihen suuntaan ettei miehiä oikein se aika kiinnosta, ni voin laskea itseni siihen joukkoon. Ei se määrä ja pituus, vaan se laatu.

:n siivillä.
Edit: ja kuten Jone tuossa jo vihjasi vähän siihen suuntaan ettei miehiä oikein se aika kiinnosta, ni voin laskea itseni siihen joukkoon. Ei se määrä ja pituus, vaan se laatu.
Jone, 29.5.2008 16:27:
Aika mielenkiintoista sinänsä, että tohon vuosipäivä-kysymykseen on vastannut ainoastaan mimmejä (ja Esa, mutta se nyt on käytännössä tyttö). Tekis melkein mieli ruveta leipomaan tästä vähän johtopäätöksiä sukupuolien suhtautumisesta tällaisiin merkkipäiväilyilhin.
toki saman voi tehdä minätahansa muunakin päivänä
Nasutin, 27.5.2008 09:47:
Mistä tarkalleen ottaen lasketaan vuosipäivä teidän mielestä??
)
no ryhdistäytyy sitä kyllä muutenkin