2,749 posts, 138 pages, 1,407,864 views

hemuz-:
---
Turhaan sä oot murehtinu ja sit oot johtanu meitäkin harhaan...
ONNEAkerro kukakukakuka??
mun mielest hyvää kannattaa odottaa
Ozie:
Iiiih, tänään tuli 5kk täyteenSyötiin viel herkku sisäfilepihvit sen kunniaks
On ollu kyllä niin ihanaa ette voi uskoakkaan![]()
![]()

Vähän niinkuin säkin.
Keeerin:
Muih...!
Olen tajunnut vihdoin että suhde, niinkuin ihminenkään, ei synny valmiina ja täydellisenä - sen pitää kasvaa ja oppia ja sillä on kasvukipuja samoin kuin ihmiselläkin, mutta on myös uskomatonta kokea ne ensiaskeleet ja ensimmäiset sanat, nähdä kuinka se kasvaa ja vahvistuu.
En aikaisemmin tainnut tajutakaan kuinka onnekkaasti mulle on käynyt kun olen löytänyt niin ihmeellisen ihmisen.
sapeli:
Huh huh, yhä täällä...Olen tajunnut vihdoin että suhde, niinkuin ihminenkään, ei synny valmiina ja täydellisenä - sen pitää kasvaa ja oppia ja sillä on kasvukipuja samoin kuin ihmiselläkin, mutta on myös uskomatonta kokea ne ensiaskeleet ja ensimmäiset sanat, nähdä kuinka se kasvaa ja vahvistuu.
En aikaisemmin tainnut tajutakaan kuinka onnekkaasti mulle on käynyt kun olen löytänyt niin ihmeellisen ihmisen.
sapeli:
Huh huh, yhä täällä...Olen tajunnut vihdoin että suhde, niinkuin ihminenkään, ei synny valmiina ja täydellisenä - sen pitää kasvaa ja oppia ja sillä on kasvukipuja samoin kuin ihmiselläkin, mutta on myös uskomatonta kokea ne ensiaskeleet ja ensimmäiset sanat, nähdä kuinka se kasvaa ja vahvistuu.
Ihanaa, että olet Sami tajunnut tuon asian.
Näin se menee. Olen myös onnellisesti täällä. Vastoinkäymisiä on ollut ja niitä varmasti tulee, mutta en vaihtaisi tätä tilannetta mihinkään.
Rakastan kultaani niin valtavasti ja hän on niin ainutlaatuinen ja arvokas ihminen
Vastoinkäymiset vahvistavat
Kohta vuosi oltu tiivisti voisi sanoa päivittäin yhdessä ja muutettiin virallisesti yhteen ensimmäinen tammikuuta eli n. kuukausi sitten.
ollaan niin in lööv 

*sydän*SUA!!!!