2,749 posts, 138 pages, 1,184,408 views
Itis:
Mut silti se pieni iskee usein ja katselee että ompas tuossa namu typy joka vielä räpyttelee mulle päin.. ja tuossa ja tuossa... jne. Se tapahtuu heti kun ryhtyy seurustelemaan -ihmiset suorastaan ui liiveihin ja on kaikki ihania - äh. Mä en kestä. Kuitenkin se kotona olevakin on tosi kulta...
Itis:
Se tapahtuu heti kun ryhtyy seurustelemaan -ihmiset suorastaan ui liiveihin ja on kaikki ihania - äh. Mä en kestä. Kuitenkin se kotona olevakin on tosi kulta...
Elwira:
Seukattu ollaan ja naimisiin tarkoitus mennä ensi kesänä. Häävalmisetelut alkanu jo, mutta hitaasti ja ei panikoiden. Onneksi mun vanhemmat tai siipan vanhemmat ei ole niin hyysteerisiä.
Ihan kivaa, meillä kun on kivaa ja kaikki on hyvin suhteessa. Eka riitakin tuli vasta tasan vuos kun oltiin seurusteltu. Sormukset lenteli ja huhhuh! Sen jälkeen on ollut taas rauhallista. Kyllä mä oon Markoon. Päivä päivältä suhde vaan syvenee.
Jii-75:
dodiih..eli siis näin siinä kävi että kun täs nyt on reilu kuukaus tullut hengailtuu yhden tyttösen kanssa niin tänne sitä nyt on tultava;) *wirn* siis eihän sitä oikeen voi vastaanpanna jos joku viel tälläsen vanhuksen kainaloonsa halus *wirn*
Se on sellasta valkoista, limaista sekä hieman suolaista ja sitä pitäis löytyy noin puolelta ihmisistä omasta takaa...*iihhih*hallucinogen:
Joillakin on jotain liimaa varmaan millä ne pitää sen kumppanin(tai itsensä) vuosia kiinni itsessään
Voisitte alkaan jakaa sitä meille muillekin