SEUKKAUSLUUKKU

2,749 posts, 138 pages, 1,148,173 views

Encoder

Posts: 310

#101 • • Encoder Kofeinisti
Avernian:


Onneks olkoon! (kai?)



Kiitoksia. Kyllä, olen tyytyväinen.

[muokattu 26.3.2003 17:46]

--
Mikään ei ole varmempaa kuin epävarma.

Tyeicha

Posts: 5,807

#102 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava
täällä taas.. *sydän**hellokitty**sydän*

--
-Tyeicha-

Tyeicha

Posts: 5,807

#103 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava
kiitos, kiitos.. *plur*

--
-Tyeicha-

MM

Posts: 215

#104 • • MM kaappimörkö
tän kuun 15 päivä tulee puolvuotta täyteen,mitköhän sitä keksis??

--
Humppaa ja kuole:)

kuu

Posts: 1,174

#105 • • kuu tyttttö
kesällä tulee kultini kanssa 3 vuotta yhdessä oloa täyteen*sydän*

[muokattu 14.5.2003 08:54]

--
köh köh

Avatar
#107 • • purrr Guest
Uusimmassa Nyt-liitteessä oli mielenkiintoinen juttu entisisiin suhteisiin liittyvistä valokuvista & videofootagesta. Siinä yksi kundi kertoi miten sen chicksi oli saanut hirveen raivarin kun se oli nähnyt kundinsa frendin vanhan häävideon, missä kundi oli ollut exänsä kanssa. Häh?

Mä en ymmärrä miksi ihmiset on niin järjettömän mustasukkaisia/katkeria/vihaisia niiden poika/tyttöystävien existä. En mä ainakaan haluis seurustella tyhjiössä kasvaneen neitsyen kanssa! Mun kundikaverin exät on mukavia ja nättejä (toinen on tosi pieni ja sillä on iso nätti tukka ja toisella tosi sievät kasvot), mutta ei mulla ole mitään syytä olla siitä nyrpeä. Mä olen jutellut niiden kanssa ja mun kundikaveri on jutellut mun exieni kanssa. Exät on exia ja voi niitä nähdä. That's it. Miksi siihen pitäisi liittää jotain suurta draamaa..

[muokattu 25.5.2003 21:26]
pathi

Posts: 224

#108 • • pathi

purrr:
Exät on exia ja voi niitä nähdä. That\'s it. Miksi siihen pitäisi liittää jotain suurta draamaa..



Olet aivan oikeassa. Ne pari exääni ns. vakavemmista suhteista ovat kumpikin nyt ystäviäni, olisi tiukempi paikka tuolle nykyiselle halinallelle ellei hän hyväksyisi exien kanssa kaveeraamista.

--
D:

Zet4

Posts: 1,135

#109 • • Zet4 n00b
Oh, minäkin täällä... Hieman yli vuoden oikeestaan ollu.

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

Howdy

Posts: 7,955

#110 • • Howdy Oldie

milla:
vituttaa että nykypäivänä ihmiset ei tee suhteidensa eteen mitään. tavataan joku, ja ihastutaan koska ”se heittää hyvää läppää”. heti kun ilmenee joku vika toisessa, tai tulee riitoja, tai ei joka päivä tunnu siltä et rakastaa toista ylikaiken(alkuhuuma haihtuu), ollaan valmiita lyömään hanskat tiskiin. pitkää kestävää suhdetta ei varmasti synny tolla asenteella. monet menettää paljon kun jättää leikin kesken kun luulee et se on menetetty, näin uskoisin ainakin.

tän takia itse en todellakaan aio rynnätä mihinkään suhteeseen. haluun ensin tapailla ihmistä, ja oppia tuntemaan sen ennenkun alan mihinkään muuhun kyseisen tyypin kanssa.

eri asia on tietty jos haluu olla sinkkueikä haluakkaan panostaa mihinkään. vaihtaa hengailukaveria kun joku piirre alkaa nyppimään. molemmille pitää sit vaan olla pelisäännöt selvät.

että sanon vaan teille kutka ootte löytänyt vähänkin kiinnostavia tyyppejä, miettikää kaks kertaa enneku hyllytätte juttunne. vaikka suhde vaatii paljon työtä, se myös antaa helvetisti. sen mäkin tiedän:)

(avautumine johtuu yhen kaverin tänhetkisestä elämäntilanteesta, jos ihmettelette vannoutuneen sinkun suusta tällasta txtiä*nauraa*)

[muokattu 26.3.2003 15:10]




Mä tiedän kokemuksesta mitä toi on ... kun toinen luovuttaa heti kun tulee vähän vastamäkeä ... eivät jaksa joo ... itse olen sellanen että jos on ongelma niin koitan keksiä yhdessä toisen kanssa siihen ratkaisun .. eihän ole mitään järkeä koko ajan vaihtaa kumppania .. ei se ruoho todellakaan ole vihreämpää sielä aidan toisella puolella .. mutta kumppanit tuppaa olemaan sellaisia ettei ole halua eikä viitteliäisyyttä yrittää edes korjata asioita .. lempataan suhde aina sivuun siinä vaiheessa kun ei olekkaan ihan ruusuilla tanssimista ... että sellasta ...siihen kait sitten tottuminen ..

--
Käpy vailla vertaa

Howdy

Posts: 7,955

#111 • • Howdy Oldie

Myfinesthour:
tiipi:
---
enpä osaa sanoo minkä takii ihmiset pettää. mut kyllä se varmaan on ollut aina samanlaista, vuosisadasta , tai -tuhannesta, riippumatta.

mutta haluaisinki tietää, että kuinka moni olisi valmis antamaan anteeksi, jos toinen pettäisi?

mä uskoisin että yhden kerran voisin antaa anteeksi, mutta sen jälkeen en. tietenkin seki riippuu siitä, kuinka vakavissaan on suhteessa. ja voi olla että jos olisin tullut joskus petetyksi, niin voisin olla eri mieltä. vielä en tiedä, kuinka paljon se satuttaa. voin vain kuvitella. *uuh*
---


Olen joskus antanut anteeksi, mutta en enää koskaan antaisi. Vaikutti ainakin mulla koko persoonaan ja loppujen lopuksi koko suhteen päättymiseen. Vie vuosia parantaa haavat sellasen jälkeen.. ainakin jos on ollut täysillä sitoutunut ja vakavissaan. *justjoo*



Tuttu juttu *eiei* päättänyt kanssa että jos seurustelee ja toinen pettää niin en enään ikinä katso sitä läpi sormien .. sellaset arvet on joo että häiritsee elämää varmaan pitkään vielä ...
Itse en sellasta aio toiselle ikinä tehdä jos vielä seurustelemaan alan ..

--
Käpy vailla vertaa

Howdy

Posts: 7,955

#112 • • Howdy Oldie

cosmikki:
seukkailussa on kyllä aina pimeä puolensa - koskaan ei voi tietää kuinka kauan suhde tulee kestämään.



Se on totta ... ja kannattaa yrittää oppia virheistään .. T:Erittäin paljon niitä tehnyt (ei pettämistä mutta muuta).Itse olen aika paljon oppinut ... vielä on paljon opittavaa ...

--
Käpy vailla vertaa

Elsa F

Posts: 2,763

#113 • • Elsa F Koululainen :)
Täällä olen ollut jo kohta 4 vuotta. Toivottavasti pysynkin seurustelevana.*pihkassa*

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.

POSER

Posts: 800

#114 • • POSER Wimp and Poser
Mites nyt näin on päässyt käymään, että minäkin olen lipsahtanut tälle puolelle *hih* *sydän*

--
Keppiä Jehoville!

äm

Posts: 2,376

#115 • • äm
Toivottavasti tänne kuuluminen ei tarkoita sitä, että seuraavien vuosien aikana
a) menen naimisiin
b) teen lapsia
c) ostan talon ja koiran
d) eroan miehestäni
e) valitan maikkarin tsätissä, kun yh-äidit ei saa tarpeeksi rahaa ja kukaan mies ei kiinnostu ja se vauvakin vaan kakkaa.

Tahtoisin siinä mielessä perinteisestä poikkeavan suhteen, että toivoisin olevani onnellinen. Nyt ja ikuisesti.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Avatar
#116 • • Relic Guest

äm:
Toivottavasti tänne kuuluminen ei tarkoita sitä, että seuraavien vuosien aikana
a) menen naimisiin
b) teen lapsia
c) ostan talon ja koiran
d) eroan miehestäni
e) valitan maikkarin tsätissä, kun yh-äidit ei saa tarpeeksi rahaa ja kukaan mies ei kiinnostu ja se vauvakin vaan kakkaa.

Tahtoisin siinä mielessä perinteisestä poikkeavan suhteen, että toivoisin olevani onnellinen. Nyt ja ikuisesti.




ensinnäki HELVETIN ENKELIT ON PRÄTKÄHIIRIÄ!!!!

ja sit tota.. joo a-e on sun kohtalos :) ei voi mitää.... sorry no bonus.. osaan jo kuvitella sut trikoissa rääkyvät lapset kainaloissa ostelemassa vaippoja jne yliruuhkaisessa kaupassa papiljotit päässä ja ihan räjähtäneenä.. ja kotona odottaa mies kaljamahoineen löhöämässä sohvalla katsomassa fudista :D

[muokattu 21.8.2003 17:06]
äm

Posts: 2,376

#117 • • äm
Noh... Toivottavasti ne trikoot on edes sitten kukalliset... *uuh**nauru*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Avatar
#118 • • Relic Guest

äm:
Noh... Toivottavasti ne trikoot on edes sitten kukalliset... *uuh**nauru*



joo mä voin ostaa sellaset sulle joululahjaks *joo*
pr0ton

Posts: 588

#119 • • pr0ton mörökölli
jahas. täällä siis oltu jo pari viikkoa *pihkassa*

--
onks kaikki oke? oooookke.

itis

Posts: 2,518

#120 • • itis Morning Star
Ihmetelkääs tätä: Mitä sitten kun on onnellinen suhde, eikä huvittais toisen takia kusettaa, eikä itsenkään kun se kuitenkin kolahtaa omaan lonkkaan... Mut silti se pieni *pahis* iskee usein ja katselee että ompas tuossa namu *slurps* typy joka vielä räpyttelee mulle päin.. ja tuossa ja tuossa... jne. Se tapahtuu heti kun ryhtyy seurustelemaan -ihmiset suorastaan ui liiveihin ja on kaikki ihania - äh. Mä en kestä. Kuitenkin se kotona olevakin on tosi *plur* kulta...

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?