SEUKKAUSLUUKKU

2,749 posts, 138 pages, 1,185,609 views

Sssan*

#2403 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Mä dissaan tässä luukussa olemista tällä hetkellä niin paljon!!! *dissaa*
Mitä tekee miehellä joka ei koskaan oo kotona? Tai varsinkaan juuri niinä hetkinä kun sitä kaikken eniten tarvitsis...!?? Voiko yhteistä aikaa muka korvata rahalla...? *eiei*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

siveys

#2404 • • siveys lovely

Sssan*, 4.2.2009 23:51:
Mitä tekee miehellä joka ei koskaan oo kotona? Tai varsinkaan juuri niinä hetkinä kun sitä kaikken eniten tarvitsis...!?? Voiko yhteistä aikaa muka korvata rahalla...? *eiei*

Voi. Sitä pitää vaan olla tarpeeksi paljon.
Gleba

#2405 • • Gleba

No sepä... Vai onko sitä ite sitten liikaa kotona..
Perkele.

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Sssan*

#2407 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa

siveys, 5.2.2009 00:36:
---

---

Voi. Sitä pitää vaan olla tarpeeksi paljon.

*igor*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

Cloudberry

#2408 • • Cloudberry
Näköjään muillakin on samaa ongelmaa.. Itselleni etäsuhde osoittautui liian raskaaksi, että olisin halunnut enää jatkaa yhteistä taivalta eli takaisin Sinkkuluukkuun ja matka jatkuu yksin. Sayounara!
wiwi

#2409 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Tänään tuli kasaan uskomattomat 2 vuotta! En kuvitellut koskaan että haluaisin sitoutua johonkuhun, saati jaksaisin yhtä ihmistä näin pitkään. Nyt tuntuu mahdottomalta ajatellakaan tulevaisuutta yksin. Oon kovin onnellinen. :) Oispa kaikilla jotain näin ihanaa.

Kieltäydyn käyttämästä mitään ihqplur-hymiöitä, ettei nyt menis liian tahmeeksi. (Ihan ku tää luukku ei sitä jo muutenkin olis. :D)

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Lauruska

#2410 • • Edited Lauruska nihkee
Heitän kyllä hyvästit tälle luukulle sellasilla fiiliksillä mitä en oo ikinä ennen tuntenut.

Viikko eropäätöksestä, kaksi viikkoa yhteistä asumista vielä edessä, mies paneskelee jo muita naisia ja minua lähinnä naurattaa. Oikeasti.

Mutta elämä jatkuu ja positiivisena pitää katsoa tulevaan. Kiitos ja hei, ainakin toistaiseksi.
Syder

#2411 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

Lauruska, 6.3.2009 11:15:
Heitän kyllä hyvästit tälle luukulle sellasilla fiiliksillä mitä en oo ikinä ennen tuntenut.

Viikko eropäätöksestä, kaksi viikkoa yhteistä asumista vielä edessä, mies paneskelee jo muita naisia ja minua lähinnä naurattaa. Oikeasti.

Mutta elämä jatkuu ja positiivisena pitää katsoa tulevaan. Kiitos ja hei, ainakin toistaiseksi.

Auts. *lohduttel*

--
Divida et impera.

mariq

#2412 • • Edited mariq

---

Mua ei lakkaa hämmästyttämästä ne ihmiset, joilla ei sen vertaa oo selkärankaa tai minkäänlaista kunnioitusta, että vois lopettaa suhteen tyylillä *hmph* On kuultu näitä tapauksia, että exä (useimmiten mies, sori vaan kaikki kunnolliset miehet *piis*) tuo just viikkoo eron jälkeen vielä yhteiseen kotiin pantavaksi jonkun vieraan ihmisen *poks* Onhan se tietysti ihan kunkin yksilön oma asia, miten eron handlaa, mut mä en henkilökohtaisesti sulata omassa kodissani juuri ketään vierasta ihmistä mihinkään kellon aikaan tai kenenkään tuomana.. Joku roti sentä pitäis olla.

Ero on lähes aina hankala ja ikävä ihan ilman toisen tahallista perseilyäkin *eiei*

Voimia!

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

akir0

#2413 • • akir0 idleRPG champion 2009
Viikko lomaa yhdessä oman rakkaan kanssa! *pihkassa*
EnvyMe

#2414 • • EnvyMe
Minäkin seurustelen vaikka se välillä onkin helvetin hankalaa ja tuskaista. Onneksi ainakin tähän asti ne seurustelun positiiviset puolet ovat vetäneet pidemmän korren vaikka lusikoita onkin pistetty jakoon jo useammin kuin kerran.. *joo*
Jutu

#2415 • • Jutu Blondi
Eilen juhlittiin 1-vuotiskihlajaisia! *plur*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

ezzy

#2416 • • ezzy Droid-pappa

O_o
tir

#2418 • • tir
tääl on oikeestaan aika kivaa.
Siren

#2420 • • Siren Seinäruusu
Se ois 2 vuotta täynnä *sydän* Eikä tää vieläkään oo aprillipilaa *plur*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)