Intia - GOA

191 posts, 10 pages, 144,314 views

Jago

Posts: 4,039

#121 • • Jago un-trained monkee
Taalla ollaan. Calanguten l'histon pikkukyl'ss' asutaan eka viikko ja toka anjunassa. t'nne ei kannata tulla, koska on niin turistialuetta ett' kauppiaat osaavat suomea.

Hyvaa musaa kyll', joskaan ei goa trancea.
raporttia anjunasta my;hemmin

paradiso on kun sedulat, joten en suosittele reivivaelle. klubittajille kylla. tosin vessat siell' on reiki' lattiassa"ihmettel"

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

YourSelf

Posts: 305

#122 • • YourSelf
*nauru**sydän* KAIKKI on AINA asenteesta kiini. Miten OLET sen kanssa mitä on läsnä NYT. Aina.
Äiti Amma (Kerala, India) sanoi äskettäin:"Everything in the world is changing with one exception- our negative mental state."
Ennen kuin on oivaltanut oikean asenteen vain keho matkustaa. On itse jumissa siellä missä aikaisemminkin- ajatuksissa.
Ajatukset, paljolti mielipitelyä jota pidetään "totuutena". Pyh.
Ajatukset jossa kaikki kiertyy yhden tarinan ympäri, tarina jossa päähenkilö on nimeltään "minä". Edelleen pyh.
Vasta sit ku on tarpeeks pokkaa antaa tuntemattoman tapahtua on asennetta.
Vasta sit ku uskaltaa laittaa sivuun tarpeen "ymmärtää" voi OIKEASTI kokea.
Love you. Really.
Peppermint

Posts: 325

#123 • • Peppermint
Piis änd lööv, hermot on menny jo ennen kun oon päässyt Intian kamarallekaan. Nimittäin noiden sisäisten lentojen ostaminen netistä tuntuu olevan ihan mahdotonta.
Yritin mm. goair, jet air vaimikäseoli, ei vaan onnistu. Goairilla saa jo tiedot syötettyä, mut sit ei tapahdu mitään vaikka kuinka klikkaa book flight-nappia (tai sit mulla on 50 lippua varattuna *nauru* ) Onko joku onnistunut varaamaan netistä liput esim. BOM-GOI ja gui sää sen teis??

--
Oldschool, baby

zaler

Posts: 1,545

#124 • • zaler e h k i s
mulla on kyllä koko intiasta niin likanen mielikuva et en kyllä ikinä lähtis

--
let´s eat to the beat!

Zapa

Posts: 1,393

#125 • • Zapa Mr Wrangler

zaler, 27.1.2009 16:06:
mulla on kyllä koko intiasta niin likanen mielikuva et en kyllä ikinä lähtis



Kiva kun jaoit tämän tiedon kanssamme, kerro lisää!

Indigolla onnistui ainakin ostamaan liput ihan ok, no probs.
Kimbou

Posts: 608

#126 • • Kimbou

zaler, 27.1.2009 16:06:
mulla on kyllä koko intiasta niin likanen mielikuva et en kyllä ikinä lähtis



kannattais ehkä joskus tehä jotain sun mielikuvista poikkeavaa niin varmasti avartuis ajatusmaailma hiukan. Surullista miten toiset on noin ennakkoluuloihin kangistuneita ja tylsiä tyyppejä, toi sun heittos tuli ku mun mummon suusta.

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

Sparkling

Posts: 740

#127 • • Edited Sparkling TEAM Kyntäjät

Peppermint, 27.1.2009 15:09:
Onko joku onnistunut varaamaan netistä liput esim. BOM-GOI ja gui sää sen teis??


Indigolta meiän poppoo kans varas iha helposti noi BOM-GOI-lennot :)
ps. Eikä ollu kovin kalliit ees :D

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

calvin

Posts: 513

#128 • • calvin

Sparkling, 27.1.2009 22:14:

ps. Eikä ollu kovin kalliit ees :D



No saakos kysyä paljo kustansi, jos sitä kumminki varailis etukäteen :D
Sparkling

Posts: 740

#129 • • Sparkling TEAM Kyntäjät

calvin, 27.1.2009 22:21:
---
No saakos kysyä paljo kustansi, jos sitä kumminki varailis etukäteen :D


About 25e. Tuli oikein porvariolo kun viel varattiin istumapaikat etukäteen "parhailta paikoilta" (ja ne oliki sit ne ainoot mistä tuli vähän lisähintaa) ja hinta oli paikallista valuuttaa tietenkin tonneissa :D (eli n. pari euroa :D) "Me ostetaan tää koko kone" *tirsk*

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

Peppermint

Posts: 325

#130 • • Peppermint
Mutta kun nuo Indigon lennot lähtee vasta klo 12 mikä tarkoittais, että joutuisin kykkimään Mumbain lentokentällä 7 h. Haluaisin jo aamulennolle.
Varaaminen ei jostain syystä millään onnistu, saattaa olla, että ostan lipun sitten vasta paikan päällä lentokentältä.

--
Oldschool, baby

Kimbou

Posts: 608

#131 • • Kimbou

sune, 27.1.2009 22:10:
---
Kimbou, 27.1.2009 17:24:
---
zaler, 27.1.2009 16:06:
mulla on kyllä koko intiasta niin likanen mielikuva et en kyllä ikinä lähtis

---


kannattais ehkä joskus tehä jotain sun mielikuvista poikkeavaa niin varmasti avartuis ajatusmaailma hiukan. Surullista miten toiset on noin ennakkoluuloihin kangistuneita ja tylsiä tyyppejä, toi sun heittos tuli ku mun mummon suusta.

---


Juuri sieltä paskalasta kotiutuneena voin kertoa että toi kuppanen mielikuva on just eikä melkeen sitä. Pahinta lokaa löytyy chaporasta, sinne pari pommia ni päästäs näistä todellista elämää pakoon pyrkivistä pikku nisteistä eroon. HYH. TERKKUJA NEITI VEELLE plur ja ihQ.



taitaa ullanlinnalaiset vaan olla herkkiä!!!

ps. ullanlinna ei oo kaupunki *justjoo* *piis**piis**piis*

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#132 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv

zaler, 27.1.2009 16:06:
mulla on kyllä koko intiasta niin likanen mielikuva et en kyllä ikinä lähtis



suoraa puhetta! :D <3


itellä lähes samanlaiset fiilikset kyllä.. ja oon kyllä aika hyvin viihtynyt
likaisissa ja köyhissä Etelä-Amerikan maissa, mutta Intiasta oon vaan
saanut jotenkin liian ikävän kuvan, myös ihan uskottavilta tahoilta.

vaikka toki mä Intiassa(kin) kävisin jos raha ei olis este, mut ainakaan
vielä en tunne mitään tarvetta päästä sinne rypemään :)

--
dasinoaisnvs

zaler

Posts: 1,545

#133 • • zaler e h k i s

Kimbou, 27.1.2009 17:24:
---
zaler, 27.1.2009 16:06:
mulla on kyllä koko intiasta niin likanen mielikuva et en kyllä ikinä lähtis

---


kannattais ehkä joskus tehä jotain sun mielikuvista poikkeavaa niin varmasti avartuis ajatusmaailma hiukan. Surullista miten toiset on noin ennakkoluuloihin kangistuneita ja tylsiä tyyppejä, toi sun heittos tuli ku mun mummon suusta.



hmm.. kaikkien tuttujen kertoman perusteella ja mitä oon nähnyt yms niin intia on tosi köyhä ja paskanen maa.. joo varmasti sielläkin on hienoja mestoja jne, mut mielummin mä lähden johonkin puhtaampaan mestaan lomailemaan. ikävää olla tylsä :(

T: sun mummo

--
let´s eat to the beat!

Sparkling

Posts: 740

#134 • • Sparkling TEAM Kyntäjät

Peppermint, 28.1.2009 09:56:
Mutta kun nuo Indigon lennot lähtee vasta klo 12 mikä tarkoittais, että joutuisin kykkimään Mumbain lentokentällä 7 h. Haluaisin jo aamulennolle.
Varaaminen ei jostain syystä millään onnistu, saattaa olla, että ostan lipun sitten vasta paikan päällä lentokentältä.


Kuulemma se 7h voi olla tuolla ihan tarpeeseenki :D Kauheen aikasia lentoja ei tullu oikeestaan ees vastaan, tosin yks oli se missä vaihtoaika on tyyliin tunti tms, jota ei edes harkittu.

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

sune

Posts: 2,096

#135 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

zaler, 28.1.2009 16:06:
---
Kimbou, 27.1.2009 17:24:
---
zaler, 27.1.2009 16:06:
mulla on kyllä koko intiasta niin likanen mielikuva et en kyllä ikinä lähtis

---


kannattais ehkä joskus tehä jotain sun mielikuvista poikkeavaa niin varmasti avartuis ajatusmaailma hiukan. Surullista miten toiset on noin ennakkoluuloihin kangistuneita ja tylsiä tyyppejä, toi sun heittos tuli ku mun mummon suusta.

---


hmm.. kaikkien tuttujen kertoman perusteella ja mitä oon nähnyt yms niin intia on tosi köyhä ja paskanen maa.. joo varmasti sielläkin on hienoja mestoja jne, mut mielummin mä lähden johonkin puhtaampaan mestaan lomailemaan. ikävää olla tylsä :(

T: sun mummo



Mun oma stockan mummo *sydän*

--
ei kovin ihku eikä plur

dj upi

Posts: 1,835

#136 • • dj upi

kimonoid, 28.1.2009 14:59:
---
zaler, 27.1.2009 16:06:
mulla on kyllä koko intiasta niin likanen mielikuva et en kyllä ikinä lähtis

---


suoraa puhetta! :D <3


itellä lähes samanlaiset fiilikset kyllä.. ja oon kyllä aika hyvin viihtynyt
likaisissa ja köyhissä Etelä-Amerikan maissa, mutta Intiasta oon vaan
saanut jotenkin liian ikävän kuvan, myös ihan uskottavilta tahoilta.

vaikka toki mä Intiassa(kin) kävisin jos raha ei olis este, mut ainakaan
vielä en tunne mitään tarvetta päästä sinne rypemään :)



Voi teitä. Sanoisin että paskasta oli mutta kyllä kaikki ne hyvät puolet oli niin päräyttäviä et suurin osa aasiasta, esim. thaikut tuntuu helvetin tylsältä Intian jälkeen ;)
Peppermint

Posts: 325

#137 • • Peppermint

Sparkling, 28.1.2009 16:40:
---
Peppermint, 28.1.2009 09:56:
Mutta kun nuo Indigon lennot lähtee vasta klo 12 mikä tarkoittais, että joutuisin kykkimään Mumbain lentokentällä 7 h. Haluaisin jo aamulennolle.
Varaaminen ei jostain syystä millään onnistu, saattaa olla, että ostan lipun sitten vasta paikan päällä lentokentältä.

---

Kuulemma se 7h voi olla tuolla ihan tarpeeseenki :D Kauheen aikasia lentoja ei tullu oikeestaan ees vastaan, tosin yks oli se missä vaihtoaika on tyyliin tunti tms, jota ei edes harkittu.



Niin eihän sitä ikinä tiedä, mutta kun matkustan pelkillä käsimatkatavaroilla, niin hyvinkin voi tunti riittää terminaalista toiseen siirtymisessä. Varsinkin jos Finskin kone ei ole myöhässä niin vois hyvin ehtiä esim. 6:35 lentoon *fingers crossed* :)

--
Oldschool, baby

Zapa

Posts: 1,393

#138 • • Edited Zapa Mr Wrangler
Goalla en ole käynyt, mutta Mumbai ei musta ole kauhean törkyinen vaikka hökkelikyliä ym sieltä löytyy. Keralan alueella oli tosin likaisempaa, katutasolla moskaa, siihen pitää vaan osata suhtautua oikein. Intiasta löytyy todella kivoja paikkoja & tunnelmaa, eri asia jos sattuu pyörimään "väärässä seurassa" Goalla, niin se paikka ei ole todellista Intiaa nähnytkään (hei näin olen kuullut ;)).

Köyhä maa se on, mutta mitä sitten? Niin elää suurin osa maapallon väestä, heillä ei ole tietoa paremmasta. Todella ystävällisiä ihmisiä kaiken lisäksi, ei yhtään pahaa sanottavaa niistä.
Peppermint

Posts: 325

#139 • • Peppermint
Eikä pidä muutenkaan aliarvioida maata, jolla on yli miljardi asukasta ja ydinpommi!

Ei vaan, musta on senkin takia kiva käydä Intiassa, että näkee vähän maata ja kulttuuria paikan päällä, koska täällä Suomessakin on töiden puolesta tosi paljon intialaisten kanssa tekemisissä. Ymmärtää ehkä sitten vähän paremmin heitäkin. IT-hommissahan Intia on ihan ykkösmaita tällä hetkellä. Ties kuinka merkittävässä asemassa maa onkaan maailmanpolitiikassa jonkun vuoden kuluttua.

--
Oldschool, baby

Fakiiri

Posts: 462

#140 • • Fakiiri Herra rauhallisuus / Gone fishing.

Peppermint, 29.1.2009 09:17:
IT-hommissahan Intia on ihan ykkösmaita tällä hetkellä. Ties kuinka merkittävässä asemassa maa onkaan maailmanpolitiikassa jonkun vuoden kuluttua.



Niin no joo. Lukumaara korvaa laadun.

--
Prohibition goes beyond the bounds of reason in that it attempts to control a mans appetite by legislation and makes crimes out of things that are not crimes.