Hyvaa musaa kyll', joskaan ei goa trancea.
raporttia anjunasta my;hemmin
paradiso on kun sedulat, joten en suosittele reivivaelle. klubittajille kylla. tosin vessat siell' on reiki' lattiassa"ihmettel"
191 posts, 10 pages, 149,884 views
zaler, 27.1.2009 16:06:
mulla on kyllä koko intiasta niin likanen mielikuva et en kyllä ikinä lähtis
Peppermint, 27.1.2009 15:09:
Onko joku onnistunut varaamaan netistä liput esim. BOM-GOI ja gui sää sen teis??
Sparkling, 27.1.2009 22:14:
ps. Eikä ollu kovin kalliit ees :D
calvin, 27.1.2009 22:21:
---
No saakos kysyä paljo kustansi, jos sitä kumminki varailis etukäteen :D
sune, 27.1.2009 22:10:
---
Kimbou, 27.1.2009 17:24:
---
---
kannattais ehkä joskus tehä jotain sun mielikuvista poikkeavaa niin varmasti avartuis ajatusmaailma hiukan. Surullista miten toiset on noin ennakkoluuloihin kangistuneita ja tylsiä tyyppejä, toi sun heittos tuli ku mun mummon suusta.
---
Juuri sieltä paskalasta kotiutuneena voin kertoa että toi kuppanen mielikuva on just eikä melkeen sitä. Pahinta lokaa löytyy chaporasta, sinne pari pommia ni päästäs näistä todellista elämää pakoon pyrkivistä pikku nisteistä eroon. HYH. TERKKUJA NEITI VEELLE plur ja ihQ.
---
---
kannattais ehkä joskus tehä jotain sun mielikuvista poikkeavaa niin varmasti avartuis ajatusmaailma hiukan. Surullista miten toiset on noin ennakkoluuloihin kangistuneita ja tylsiä tyyppejä, toi sun heittos tuli ku mun mummon suusta.
Peppermint, 28.1.2009 09:56:
Mutta kun nuo Indigon lennot lähtee vasta klo 12 mikä tarkoittais, että joutuisin kykkimään Mumbain lentokentällä 7 h. Haluaisin jo aamulennolle.
Varaaminen ei jostain syystä millään onnistu, saattaa olla, että ostan lipun sitten vasta paikan päällä lentokentältä.
zaler, 28.1.2009 16:06:
---
---
---
---
hmm.. kaikkien tuttujen kertoman perusteella ja mitä oon nähnyt yms niin intia on tosi köyhä ja paskanen maa.. joo varmasti sielläkin on hienoja mestoja jne, mut mielummin mä lähden johonkin puhtaampaan mestaan lomailemaan. ikävää olla tylsä :(
T: sun mummo
kimonoid, 28.1.2009 14:59:
---
---
suoraa puhetta! :D <3
itellä lähes samanlaiset fiilikset kyllä.. ja oon kyllä aika hyvin viihtynyt
likaisissa ja köyhissä Etelä-Amerikan maissa, mutta Intiasta oon vaan
saanut jotenkin liian ikävän kuvan, myös ihan uskottavilta tahoilta.
vaikka toki mä Intiassa(kin) kävisin jos raha ei olis este, mut ainakaan
vielä en tunne mitään tarvetta päästä sinne rypemään :)
Sparkling, 28.1.2009 16:40:
---
Peppermint, 28.1.2009 09:56:
Mutta kun nuo Indigon lennot lähtee vasta klo 12 mikä tarkoittais, että joutuisin kykkimään Mumbain lentokentällä 7 h. Haluaisin jo aamulennolle.
Varaaminen ei jostain syystä millään onnistu, saattaa olla, että ostan lipun sitten vasta paikan päällä lentokentältä.
---
Kuulemma se 7h voi olla tuolla ihan tarpeeseenki :D Kauheen aikasia lentoja ei tullu oikeestaan ees vastaan, tosin yks oli se missä vaihtoaika on tyyliin tunti tms, jota ei edes harkittu.
Peppermint, 29.1.2009 09:17:
IT-hommissahan Intia on ihan ykkösmaita tällä hetkellä. Ties kuinka merkittävässä asemassa maa onkaan maailmanpolitiikassa jonkun vuoden kuluttua.