Intia - GOA

191 posts, 10 pages, 144,301 views

merqus

Posts: 1,010

#61 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Matka varattu Goalle 18.12.07-01.01.08 *plur* Nyt pitäis vielä keksiä, että mitähän tuolla reissussa ny vois tehdä *nauru* Onkos yksin matkaavalle hyviä vinkkejä? Kahdessa viikossa kuitenki pitäis vähän keretä *pepsodent*
Matador

Posts: 223

#62 • • Edited Matador Basso on orkesterin munat!
hki-mumbai 07.2.08. siellä todetaan vissii että onpa vitusti porukaa, jonka jälkeen suuntaamme pohjois goaan ja sieltä etelä goaan.. Takaisin 29 päivä.. eli 22 päivää aikaa tehä ilkeyksiä.. vinkkejä otetaan vastaan, otetaan vastaan...!!??
Kaisa-Maria

Posts: 3

#63 • • Kaisa-Maria
Jessh..tammikuussa pohjois-Goaan... mahtaa tulla kivaa.. Nähdään bileissä!! *jiihaa*
Bannaani

Posts: 52

#64 • • Bannaani

Matador, 27.11.2007 19:48:
hki-mumbai 27.2.08. siellä todetaan vissii että onpa vitusti porukaa, jonka jälkeen suuntaamme pohjois goaan ja sieltä etelä goaan.. Takaisin 29 päivä.. eli 22 päivää aikaa tehä ilkeyksiä.. vinkkejä otetaan vastaan, otetaan vastaan...!!??



www.pallontallaajat. net *vink*

--
:: Let The Light Shine In ::

YourSelf

Posts: 305

#65 • • YourSelf

Kaisa-Maria, 5.12.2007 10:15:
Jessh..tammikuussa pohjois-Goaan... mahtaa tulla kivaa.. Nähdään bileissä!! *jiihaa*



Tiedätkö jo minne? Saavun ite tammikuun puolessa välissä. Suunta Arambol... *chillailen*
Kaisa-Maria

Posts: 3

#66 • • Kaisa-Maria
Tarkoituksena kierrellä eri rantoja, sinne mennään minne mieli tekee! *hymy* Arambol, Anjuna ja Vagator nyt ainakin.. mä oon mestoilla 17.1-1.2.
YourSelf

Posts: 305

#67 • • YourSelf

Kaisa-Maria, 11.12.2007 13:09:
Tarkoituksena kierrellä eri rantoja, sinne mennään minne mieli tekee! *hymy* Arambol, Anjuna ja Vagator nyt ainakin.. mä oon mestoilla 17.1-1.2.



Olen itselleni sopivaksi tavaksi todennut majoittumisen Aramboliin, joka on esim Anjunaa ja Vagatoria rauhallisempi eikä siellä ole paljon perinteisiä turisteja vaan lähinnä hippejä, josta muihin rantoihin, bileisiin ja markkinoille olen lähtenyt skootterilla. Suosittelen ehdottomasi jonkun menopelin vuokraamisen vaikka liikenne on mikä on Goalla... Voi näyttää hieman kaoottiiselta alussa mutta kun sen sisäistää se todellakin toimii fiksusti..*nauru*
Alyna

Posts: 194

#68 • • Alyna
Juupeli duupeli, tänne myöskin tulossa poikaystävän kanssa uudeks vuodeks :) 26.12.-4.1. Goalla ja siitä sitten eteenpäin. Hyvä muuten tietää tosta menopelin vuokrauksesta, varmasti ihan tarpeeseen tulee hoitaa joku kulkuväline! Matkakuume *hikoil*
Karski

Posts: 6,049

#69 • • Karski Pomon kätyri
Psst. Oikee taivutusmuoto on Goaan, Goassa, jne.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Kaisa-Maria

Posts: 3

#70 • • Kaisa-Maria

Karski, 12.12.2007 11:15:
Psst. Oikee taivutusmuoto on Goaan, Goassa, jne.



Totta muuten uo, mutta eipäs takerruta pikkuseikkoihin. *nauru*

Kuumottavaa se liikenne kyllä todellakin on, ihan jo valmiiks pelottaa.. *uuh*
YourSelf

Posts: 305

#71 • • YourSelf
Kun samaa tietä käyttää bussit, kuorma-autot, henkilöautot, kaksipyöräiset, jalankulkijat, lehmät ja koirat, ja tie on kuoppainen ja muuten huonossa kunnossa sekä osin leveydeltään kun meidän jalkakäytävä, soppaa syntyy...*nauru* "Kenenkään päälle ei ajeta" on oikeastaan tärkein sääntö. Äänimerkkiä käytetään ahkerasti. Vain herättääkseen huomiota, ohittaessa hitaampaa, tulessa vastaan väärällä `kaistalla´ ym. Ja se toimii, ainakin paikalliset antavat hyvin tietä...
Taustapeileillä ei tee mitään. On pakko seurata valppaana mihin on ajamassa.
Pahimmat tilanteet on itselleni sattunut kun ei näy muuta liikennettä ja vahingossa tottumuksesta ajautuu oikealle puolelle tietä ja sitten nyppylän takaa tulee joku lujaa vastaan...
Matador

Posts: 223

#72 • • Edited Matador Basso on orkesterin munat!
voikoha sieltä vuokrata mönkijöitä?*nauru* pysys ainaki pystysä, jos alkaa horjumaan tasapaino jonku takia*piis*
TT

Posts: 12

#73 • • TT
Minä en ole ikinä ajanut autolla edes Suomessa mutta pohjois-Goalla skootterilla ajo ei ole tuottanut mitään onkelmia! Ainoa onkelma on ollut kiltit poliisisedät kun haluavat pysäyttää juttelemaan kivoja keskellä aamuyötä kun yrittää palata kotiin bileistä.. ;) Ja kylmyys, yöt on hyisen kylmiä jos joutuu yksin skootterilla matkaamaan, kahdestaan tai kolmestaan on paljon lämpimämpää ;) Sinne vaan, eiköhän me suomalaiset olla täydellisiä maalaisjärjen käyttäjiä!!

Mönkijöitä ei anjunan suunnalla ole näkynyt kuin yhdellä suomitytöllä ja sen kämppiksellä..

Tulen taas takaisin Goalle maaliskuussa 13.3-24.3, olin siellä nyt syyskuusta marraskuuhun ja aikaisemmin helmikuusta toukokuuhun.. Muita suomalaisia pääsiäisenä paikalla??

Btw, nyt oli finnairin sivuilla taas hki-mumbai-hki lennot 398e kun varasin nuo liput, vink vink vink!

Kuvassa auringonlasku Curlie´sin ylätasanteella, suosittelen kokemusta :)
NaSu*

Posts: 236

#74 • • NaSu* psyKepossu
minkäs laista biletarjonta on näinä päivinä goalla? onko kellään tietoo?? tarkoitus lähtee tammi-helmikuun vaihteessa pariks viikkoo(pohjois-goa)... *pepsodent*

--
....Vuosaaren metsässä mä lämmitän rumpua
mättääni ympärillä kulttuuri kumpuaa....

Tää odotteLis jo KeSäää !!! ;)

dj upi

Posts: 1,835

#75 • • dj upi

FreaK*, 12.6.2008 06:35:
minkäs laista biletarjonta on näinä päivinä goalla? onko kellään tietoo?? tarkoitus lähtee tammi-helmikuun vaihteessa pariks viikkoo(pohjois-goa)... *pepsodent*




Sama kiinnostais. Itsellä lähtö 1.11 ja meno Mumbain kautta. Myös Keralasta jotain tietävät voivat kertoa kokemuksiaan (muustakin kuin bileistä).
NaSu*

Posts: 236

#76 • • NaSu* psyKepossu

dj upi, 13.10.2008 19:07:
---
FreaK*, 12.6.2008 06:35:
minkäs laista biletarjonta on näinä päivinä goalla? onko kellään tietoo?? tarkoitus lähtee tammi-helmikuun vaihteessa pariks viikkoo(pohjois-goa)... *pepsodent*

---



Sama kiinnostais. Itsellä lähtö 1.11 ja meno Mumbain kautta. Myös Keralasta jotain tietävät voivat kertoa kokemuksiaan (muustakin kuin bileistä).



kuKaan ei haLuu kerToo meiLLe miTään...... *hmph*

--
....Vuosaaren metsässä mä lämmitän rumpua
mättääni ympärillä kulttuuri kumpuaa....

Tää odotteLis jo KeSäää !!! ;)

Acid City

Posts: 66

#77 • • Edited Acid City
Kemuja löytyy sesonkina 9barista ja Primrosesta Vagatorista, Anjunan Curliesista ja Shiva valleysta sekä Saligaon West Endistä. Parissa muussakin random mestas välil jotain. Osa paskaa, osa ok. Kyselkää hörhöiltä ja suoraan mestoista. Taksikuskitkin tietää jotain, mut ilman varmuutta kemuista ei kannata pitkiä matkoja suhata. Aktiivinen täytyy kemujen löytämisen suhteen olla. Paikkoja saattaa olla pimeässä vaikea löytää ja paikallinen poliisi vaani kemujen loputtua viattomia skootterikuskeja lahjusrahojen toivossa.

Mitä pidempään mestoilla hengailee, sitä varmemmin löytää parhaat paikat.
NaSu*

Posts: 236

#78 • • NaSu* psyKepossu
jeeS, kiiTokseJa *hymy* harMi ku pääSee LähTee vaan paRiKs viiKoks... mut edeLLee, tyhJää pareMpi *jiihaa*

--
....Vuosaaren metsässä mä lämmitän rumpua
mättääni ympärillä kulttuuri kumpuaa....

Tää odotteLis jo KeSäää !!! ;)

YourSelf

Posts: 305

#79 • • YourSelf
sniff.. joo, itselläkin muutamien viikkojen matka tammikuun lopussa.. vihreä kateudesta olen muijalleni joka lähtee tänään goalle palatakseen huhtikuussa!!.. (ei irronnut kihlasurmusta ni vaihto työpaikkaa aurinko-matkojen oppaaksi ja totes "et siinähän mietit mitä oikeesti haluut..") *whaat*
YourSelf

Posts: 305

#80 • • YourSelf



---



Sama kiinnostais. Itsellä lähtö 1.11 ja meno Mumbain kautta. Myös Keralasta jotain tietävät voivat kertoa kokemuksiaan (muustakin kuin bileistä).



Keralassa käynny 3ena vuonna.. Varkalasta tykkään, Kovalamista ja Kochista en. (liikaa norm turismia esim ruotsalaisia eläkeläisiä saamassa ajurveedisiä hoitoja).

Tempo Keralassa esim Goaa tuntuvasti rauhallisempaa. Goaa lämpimpi ja vihreämpi. Miehinen muoti on se "doti", mikä on liina joka kääritään hameeksi...