:D

2,389 posts, 120 pages, 599,121 views

Android

Posts: 3,908

#1601 • • Android
Ja huomenta vaan kaikille taas :D

*venyttel*
Avatar
#1602 • • beyootch Guest

Android, 18.8.2005 08:45:
Niin no, onhan sille kieltämättä vuosien varrella tullut keksittyä kaikenlaista käyttöö :D Yhden asian olen kuitenkin huomannut; synnyttää sillä ei voi. Mut jos et haluakaan äidiksi, niin se saattaa olla ihan hyvä vaihtoehto :D

:D



sit on olemassa sellanen suht uus juttu, ku keisarinleikkaus, ei tarvi kato synnyttää. ihan hyvin voin olla yhtäaikaa äiti ja kikkelin omistaja... :D on kyl jo yks kikkeli joka on lupautunu mun lapsien isäks, mut se ei oo varsinaisesti mun. ku ei se oo mussa kiinni. ainakaan kokoaikaa... ;)

:D
Android

Posts: 3,908

#1603 • • Android

beyootch, 18.8.2005 09:04:
sit on olemassa sellanen suht uus juttu, ku keisarinleikkaus, ei tarvi kato synnyttää. ihan hyvin voin olla yhtäaikaa äiti ja kikkelin omistaja... :D on kyl jo yks kikkeli joka on lupautunu mun lapsien isäks, mut se ei oo varsinaisesti mun. ku ei se oo mussa kiinni. ainakaan kokoaikaa... ;)

:D



Eli ensin hankkiudut raskaaksi, ja sitten vaihdat etupyllyä?
Avatar
#1606 • • Edited beyootch Guest

Android, 18.8.2005 09:50:


Eli ensin hankkiudut raskaaksi, ja sitten vaihdat etupyllyä?



joo se on yks vaihtoehto. mut ei sitä tarvi kaikkia sisäremeleitä vaihtaa, ulkoiset vaan. en oo viä ihan päättäny, että miten tän meinaan hoitaa, mutta eiköhän sitä vielä saada aikaan ihan hyvä jotenkinpäinmytty. ;)

:D
Android

Posts: 3,908

#1607 • • Android
Moi myös sulle e-nergique, oot ollu tosi hiljainen tänään...

Kaikki hyvin? :D Miten pyllysi voi? :D
o_°

Posts: 224

#1608 • • o_°
:Doi :Dagina :D
Android

Posts: 3,908

#1609 • • Edited Android

:D, 18.8.2005 13:30:
:Doi :Dagina :D



Niin, myös se on olennainen osa venyttelyn maailmaa :D Itseasiassa luulen, että ko. ruumiinosa venyy kaikkein eniten :D Mikä tietysti on erittäin positiivinen asia :D Itse en sellaista omista, ainakaan vielä, mutta varmaan kohtapuolin, kun Veranon kanssa vaihdetaan etupyllyt :D

Ja Verano, jos oikein innostun, voi olla ettet elinvaihdon jälkeen heti saakaan alkuperäistä etupyllyäsi takaisin :D Joudut sitten keksimään tekemistä mun nykyisellä etupyllyllä :D
Fyrisch

Posts: 4,525

#1610 • • Fyrisch
Hissis oli tylsää, joten päätin kirjottaa keittiökokouslapulle "jee =)" ja yhen päivän aikana kerty aika hyvin tekstii lapulle muilta, huomatkaa myös ":D"
Verano

Posts: 4,649

#1611 • • Verano Merituuli

Fyraett, 18.8.2005 13:43:
Hissis oli tylsää, joten päätin kirjottaa keittiökokouslapulle "jee =)" ja yhen päivän aikana kerty aika hyvin tekstii lapulle muilta, huomatkaa myös ":D"



Kanon! :D
Verano

Posts: 4,649

#1612 • • Verano Merituuli

Android, 18.8.2005 13:39:
---
:D, 18.8.2005 13:30:
:Doi :Dagina :D
---
Niin, myös se on olennainen osa venyttelyn maailmaa :D Itseasiassa luulen, että ko. ruumiinosa venyy kaikkein eniten :D Mikä tietysti on erittäin positiivinen asia :D Itse en sellaista omista, ainakaan vielä, mutta varmaan kohtapuolin, kun Veranon kanssa vaihdetaan etupyllyt :D

Ja Verano, jos oikein innostun, voi olla ettet elinvaihdon jälkeen heti saakaan alkuperäistä etupyllyäsi takaisin :D Joudut sitten keksimään tekemistä mun nykyisellä etupyllyllä :D



Juu ne kyllä venyy parhaiten :D
Anroid-rakas, vaikka vaihdamme etypyllyjä niin tulemme silti nauttimaan molemmista etupyllyistä.

:D
e-nergique

Posts: 568

#1614 • • e-nergique STT

Android, 18.8.2005 13:29:
Moi myös sulle e-nergique, oot ollu tosi hiljainen tänään...

Kaikki hyvin? :D Miten pyllysi voi? :D



Moi :D Pyllyni voi ihan hyvin, se on vain hieman väsynyt... :D
Hiljaisuus on johtunut siitä, että olen ollut koneen ääressä vasta alle tunnin :D
Ja väsymyksestä johtuen aivoni eivät ole tuottaneet mitään järkevää tai edes vähemmän järkevää sanottavaa eikä pyllynikään ole kuiskaillut mitään :D

Jospa tästä pikkuhiljaa alkais irtoon...
:D

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

Fyrisch

Posts: 4,525

#1616 • • Edited Fyrisch

e-nergique, 18.8.2005 13:59:

pyllynikään ole kuiskaillut mitään :D

Jospa tästä pikkuhiljaa alkais irtoon...
:D



ei pidä venytellä kakka-aukkoo, jos venyttelee sitä nii se kuiskailee.. :D

Jos se on orkkis nii se puhuu äänekkäästi [iso]: [/iso] D
e-nergique

Posts: 568

#1617 • • e-nergique STT

Fyraett, 18.8.2005 14:05:
ei pidä venytellä kakka-aukkoo, jos venyttelee sitä nii se kuiskailee.. :D

Jos se on orkkis nii se puhuu äänekkäästi [iso]: [/iso] D



:D

Mä tykkään kun se kuiskailee... :D

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

Android

Posts: 3,908

#1618 • • Android

Fyraett, 18.8.2005 14:05:
ei pidä venytellä kakka-aukkoo, jos venyttelee sitä nii se kuiskailee.. :D



Kuules, sitä juuri nimenomaan pitää venytellä :D
Android

Posts: 3,908

#1619 • • Android

Verano, 18.8.2005 13:52:
Juu ne kyllä venyy parhaiten :D
Anroid-rakas, vaikka vaihdamme etypyllyjä niin tulemme silti nauttimaan molemmista etupyllyistä.

:D



Toki kultaseni, toki :D Sitten mä voin kans auttaa sua solmion kanssa :D
Fyrisch

Posts: 4,525

#1620 • • Fyrisch

Android, 18.8.2005 14:25:
Kuules, sitä juuri nimenomaan pitää venytellä :D




Koitan sabotoida teijän bangh00lvenytyspsyykkausessioit [iso]:[/iso]D

Heeliumpallei on kivempi venytellä