:D

2,389 posts, 120 pages, 599,876 views

Android

Posts: 3,908

#1621 • • Android

Fyraett, 18.8.2005 14:29:
sabotoida teijän bangh00lvenytyspsyykkausessioit [iso]:[/iso]D

Heeliumpallei on kivempi venytellä



Sabotoida? Mikä sinuun on mennyt?

Ei pallien venyttely poissulje pyllyn venyttelyä :D Sitäpaitsi tultiin jo e-nergiquen kanssa siihen lopputulokseen, että venyttelyn suhteen pallit on melkeinpä parasta jättää rauhaan :D
Fyrisch

Posts: 4,525

#1622 • • Fyrisch

Android, 18.8.2005 14:30:
Sabotoida? Mikä sinuun on mennyt?

Ei pallien venyttely poissulje pyllyn venyttelyä :D Sitäpaitsi tultiin jo e-nergiquen kanssa siihen lopputulokseen, että venyttelyn suhteen pallit on melkeinpä parasta jättää rauhaan :D



tykkään kapinoida :D

mun mielest h.pallei on hyvä venytellä, jos ne sais venyy sellaset 10m nii vois seistä talon katol keikuttelemas niit, ja harjotella munkkityylii niitten nostamist!


[iso]:[/iso]D
Verano

Posts: 4,649

#1623 • • Verano Merituuli
Etu- sekä takapyllyjä pitää nimenomaan venytellä kuten mitä tahansa lihaksia, siten ne pysyvät kunnossa ja piukkoina, mutta tarvittaessa joustavina.

Heliumpalleja minäkään en pahemmin venyttelisi, toki sitä on kiva välillä tehdä, mutta silloinkin vähäsen.
Verano

Posts: 4,649

#1624 • • Verano Merituuli

Fyraett, 18.8.2005 14:33:

mun mielest h.pallei on hyvä venytellä, jos ne sais venyy sellaset 10m nii vois seistä talon katol keikuttelemas niit, ja harjotella munkkityylii niitten nostamist!
[iso]:[/iso]D



Toi vois tietenkin olla ihan mielenkiintoista :D
Android

Posts: 3,908

#1625 • • Android

Verano, 18.8.2005 14:36:
---
Fyraett, 18.8.2005 14:33:

mun mielest h.pallei on hyvä venytellä, jos ne sais venyy sellaset 10m nii vois seistä talon katol keikuttelemas niit, ja harjotella munkkityylii niitten nostamist!
[iso]:[/iso]D

---


Toi vois tietenkin olla ihan mielenkiintoista :D



Mä olen kokeillut tuota, ja repeäminen oli hyvin lähellä. Taisin vähän pelästyä silloin, ja olen sen jälkeen jättänyt ne rauhaan mitä venyttelyyn tulee. Tietysti jos on kysyntää ko. tempulle saattaisin harkita sen toteuttamista uudestaan :D
Fyrisch

Posts: 4,525

#1626 • • Fyrisch

Android, 18.8.2005 14:40:
Tietysti jos on kysyntää ko. tempulle saattaisin harkita sen toteuttamista uudestaan :D



Täälpäin on kysyntää tolle, kaikki pissaliisat aina iha ihkuis ku otan mun pallit esille, sit meil on sellanen leikki et mä istun puussa ja roikotan niit, ja ne yrittää ottaa kii, mut mä hinaan ne kivekset aina ylös nopee

ota kiinni, ihihihihi *pallejanostel*
Android

Posts: 3,908

#1627 • • Android

Fyraett, 18.8.2005 14:50:
Täälpäin on kysyntää tolle, kaikki pissaliisat aina iha ihkuis ku otan mun pallit esille, sit meil on sellanen leikki et mä istun puussa ja roikotan niit, ja ne yrittää ottaa kii, mut mä hinaan ne kivekset aina ylös nopee

ota kiinni, ihihihihi *pallejanostel*



Onko ne joskus saanu ne kiinni? Ja siinä tapauksessa mitä sun palleille tapahtuu?
Fyrisch

Posts: 4,525

#1628 • • Edited Fyrisch

Android, 18.8.2005 14:52:

Onko ne joskus saanu ne kiinni? Ja siinä tapauksessa mitä sun palleille tapahtuu?



muutaman kerran saanu otteen ja nykässy, kyl sielt sit tullaa alas vauhdil..

mut yleensä ne tyytyy imee vähän heeliumia niist ja sit jatketaa taas nosturileikkii kikattaen..

edit: niin ja pallit ne vaa venyy (ja se sattuu) ku ne kiskasee!

Joten mitään erikoisempaa venyttelyä ei tarvii erikseen harjotella.. :D
Verano

Posts: 4,649

#1629 • • Verano Merituuli
Hei apua, sekä minä, mun kulta että Fyraett ollaan unohdettu kokonaan parista postista kaikkein tärkein eli [iso]:D[/iso]

D:

Tais pyllyt ja pallit viedä meidät mennessään :D
o_°

Posts: 224

#1631 • • o_°
Katellu kans tota ihme touhua :D on se kumma jos ei yhta :D saa kirjotettua :D
Android

Posts: 3,908

#1632 • • Android

:D, 18.8.2005 15:13:
Katellu kans tota ihme touhua :D on se kumma jos ei yhta :D saa kirjotettua :D



Noh, ei maailma vielä tähän kaadu :D Jos oltais unohdettu sekä :D, pyllyt, etupyllyt ja pallit niin olisi jo ollut jonkinmoinen kriisi. Pitää kuitenkin muistaa että pylly = :D

:D
Verano

Posts: 4,649

#1633 • • Verano Merituuli

:D, 18.8.2005 15:13:
Katellu kans tota ihme touhua :D on se kumma jos ei yhta :D saa kirjotettua :D



Sä haluat vaan olla huomion keskipisteenä :D
Fyrisch

Posts: 4,525

#1634 • • Fyrisch
a n t e e k s

:D
:DD
:DDD
:DDDD
:DDD
:DD
:D
e-nergique

Posts: 568

#1635 • • e-nergique STT

Verano, 18.8.2005 15:07:
Hei apua, sekä minä, mun kulta että Fyraett ollaan unohdettu kokonaan parista postista kaikkein tärkein eli [iso]:D[/iso]

D:

Tais pyllyt ja pallit viedä meidät mennessään :D



Mullahan tuli kans sillon kerran se hämmennys kun pallit vei mennessään, eli älä ole huolissasi :D
Palleilla nyt vain on tapana aiheuttaa hämmennystä :D

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

Android

Posts: 3,908

#1637 • • Android
Tämä on kyllä kieltämättä erikoinen topic etsiä musiikkia :D
Verano

Posts: 4,649

#1638 • • Verano Merituuli

Android, 18.8.2005 18:42:
Tämä on kyllä kieltämättä erikoinen topic etsiä musiikkia :D



Mutta pylly on aina ystävä :D

Ja kieltämättä on tämä aika erikoinen topickin :D
Android

Posts: 3,908

#1639 • • Edited Android

Verano, 18.8.2005 18:44:
Mutta pylly on aina ystävä :D

Ja kieltämättä on tämä aika erikoinen topickin :D



Kyllä, pylly auttaa aina :D

No, onhan tämä ehkä vähän erikoinen topic, mutta kivalla tavalla :D Et voi kieltää? :D Ja onhan toisaalta pylly erittäin luonnollinen asia :D


[pieni]Ja tämän topicin kautta mekin löysimme toisemme, kulta...*suutelee*[/pieni]
Android

Posts: 3,908

#1640 • • Android

kanttarelli, 18.8.2005 18:54:
Verano moicca!
Ton mestan mihin ohjasit, sen mäkin löysin kyllä itse, mutta just siellä on kaikki "Millat" offline, eli ei sieltä musaa saa.
Mutta kun jossain täällä kuulemma on "Millaa", ilm. vanhempaa.
Kaveri oli löytänyt, mutta sitä en saa nyt kiinni



No mitäs jos kysyisit ihan Millalta itse? Onhan hän rekisteröitynyt käyttäjä täällä.

:D