:D

2,389 posts, 120 pages, 598,296 views

e-nergique

Posts: 568

#1561 • • e-nergique STT

Android, 16.8.2005 13:27:
Hei rakas ystävämme, ja tervetuloa taas meidän joukkoon *pusu pyllylle* :D

Miellä on täällä pienet projektit käynnissä kuten ehkä huomaat, eli seisomatyötä tekevillekin pitäisi keksiä venyttelymahdollisuudet :D



Juu, huomasin :D Ja mun mielestä Veranon ehdotus erikoisalushousuista oli aika hyvä ja myös suhteellisen yksinkertainen toteuttaa :D
Ja ihanaa että joku huomasi että emme ole ottaneet seisomatyön tekijöitä laisinkaan huomioon, hedänkin läsnäolonsa on tärkeää pyllytasa-arvon kannalta! :D

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

:Devyl

Posts: 533

#1562 • • Edited :Devyl is Pink

beyootch, 16.8.2005 12:36:
lopettakaa jo. tää on menny jo ihan överiks!

:D



höpöhöpö aina pääsee syvemmälle. Myös ja varsinkin etu- ja takapyllyihin >:D
*puristaakaikkienpyllyjätoverillisesti*
:D

--
:D Pyllyt pystyyn ja kannat kattoon *plur*

Android

Posts: 3,908

#1563 • • Edited Android

:Devyl, 16.8.2005 13:37:


höpöhöpö aina pääsee syvemmälle. Myös ja varsinkin etu- ja takapyllyihin *pahis*
*puristaakaikkienpyllyjätoverillisesti*
:D



Hei, tuollaiset pirupallonaamat pois tästä topicista!

Vaikka muutenkin puhut täyttää asiaa :D
Avatar
#1564 • • beyootch Guest
mut mun on kyl pakko tähän väliin ilmottaa, että mun pylly vie kyllä lääniä niin paljon, ettei sille vedä vertoja mikään.
sori.

:D
:Devyl

Posts: 533

#1565 • • :Devyl is Pink

Android,
Hei, tuollaiset pirupallonaamat pois tästä topicista!

Vaikka muutenkin puhut täyttää asiaa :D



totta. paha lipsahdus... poistan heti
:D

--
:D Pyllyt pystyyn ja kannat kattoon *plur*

Verano

Posts: 4,649

#1566 • • Verano Merituuli

beyootch, 16.8.2005 13:39:
mut mun on kyl pakko tähän väliin ilmottaa, että mun pylly vie kyllä lääniä niin paljon, ettei sille vedä vertoja mikään.
sori.

:D



Puhutko nyt itse pyllystä? Pakaroihin asti emme katsos ole vielä päässeet.


:D
Verano

Posts: 4,649

#1567 • • Verano Merituuli
Oi ja e-nergique, ihanaa saada sinut takaisin pyllyjemme joukkoon!!

:D

Huomasitko muuten venyttelykulttuurissa eroja verrattuna Suomeen?
Avatar
#1568 • • beyootch Guest

Verano, 16.8.2005 13:45:



Puhutko nyt itse pyllystä? Pakaroihin asti emme katsos ole vielä päässeet.


:D



juu.
ja piti viä lisätä tohon aikasempaan, et mun pylly vetää vertoja sunkin pyllylle. mut en sit lisänny.
mut sanoinpahan sen silti. :P

:D
Verano

Posts: 4,649

#1569 • • Verano Merituuli

beyootch, 16.8.2005 13:48:
ja piti viä lisätä tohon aikasempaan, et mun pylly vetää vertoja sunkin pyllylle. mut en sit lisänny.
mut sanoinpahan sen silti. :P

:D



Meidänkin pitäisi päästä venyttelemään yhdessä :D

A&E voisivat arvioida sitten venymisarvojamme. E-nergiquella taisi olla jonkinlainen mittausjärjestelmä kehitteillä. Toisaalta venyttelyä voi arvioida lähinnä sen perusteella kuinka hyvältä se tuntuu, toki venyttävän objektin koollakin on väliä.

:D
Avatar
#1571 • • beyootch Guest
küi taskus o reha, võit teha mis tahad.


...koju...
Android

Posts: 3,908

#1572 • • Edited Android

Verano, 16.8.2005 13:45:
Puhutko nyt itse pyllystä? Pakaroihin asti emme katsos ole vielä päässeet.


:D



Olis kyllä kiva päästä niihinkin asti jossain vaiheessa, vai mitäs sanot? :D Mut asia kerrallaan...Kunhan nyt päästäis venyttelee ekaks :D

Edit: Niin ja sitä elinvaihtoviikkoakin voisi harkita, kun kerran olet ilmaisssut kiinnostuksesi kokeilla vähän erilaista etupyllyä :D
Verano

Posts: 4,649

#1573 • • Verano Merituuli

Android, 16.8.2005 14:45:
Olis kyllä kiva päästä niihinkin asti jossain vaiheessa, vai mitäs sanot? :D Mut asia kerrallaan...Kunhan nyt päästäis venyttelee ekaks :D

Edit: Niin ja sitä elinvaihtoviikkoakin voisi harkita, kun kerran olet ilmaisssut kiinnostuksesi kokeilla vähän erilaista etupyllyä :D



Kyllä olisi ja todellakin tuo vaihtoviikkokin olisi niin ihana myös :D
Olen kyllä saanut jo jonkinlaista osviittaa asiasta, mutta eihän se silti tietenkään ole sama juttu.

:DDD
Android

Posts: 3,908

#1574 • • Edited Android

Verano, 16.8.2005 14:52:

Kyllä olisi ja todellakin tuo vaihtoviikkokin olisi niin ihana myös :D
Olen kyllä saanut jo jonkinlaista osviittaa asiasta, mutta eihän se silti tietenkään ole sama juttu.

:DDD



No, olen minäkin joskus tainnut saada vähän osviittaa erilaisista etupyllyistä kuin minulla, mutta tosiaan, eihän se ihan sama asia ole :D
Tällä tavalla oppisimme myös täydellisesti tietää miltä toisistamme tuntuu, tai pikemminkin miltä etupyllyistämme tuntuu :D Kyllä mä ainakin luulen, että jos saisin omistaa etupyllysi vähäksi aikaa niin tekemistä riittäisi :D Ja lupaan myös pitää siitä hyvää huolta :D

:D :D :D

*puspus*
embie

Posts: 531

#1575 • • embie Shwoopsie poo

Android, 16.8.2005 08:42:
---
embie, 16.8.2005 03:32:
Tätä venyttely keskustelua ja puhetta venyttely-ystävällisten työtuolien kehittelystä sivusta seuranneena, haluaisin kysyä millaisia mahdollisuuksia töissä venyttelyyn on seisomatyötä tekevillä? Kuka ajaa heidän asiaansa?

Ja lopuksi tietysti :D

---


Hei, kysymyksesi on tietysti täysin paikallaan ja pitääkin pikimmiten ruveta suunnittelemaan tuotetta joka mahdollistaa venyttelyn myös seisomatyötä tekeville (e-nergique ja Verano voi myös auttaa tässä) :D Erittäin hyvä että otit tämän asian ylös, suuri kiitos sinulle siitä. Olet selvästi vastuuntuntoinen ihminen ja näen sinussa potentiaalia tulla todella taitavaksi venyttelijäksi :D Juuri sinä voit olla se joka ajaa seisomatyötä tekevien ihmisten asiaa :D

Tervetuloa joukkoomme! :D



Kiitos, kiitos!
Siinä yövuoron pikkutunteina, vastaanottotiskin takana todellakin aloin miettiä miten seisomatyöntekijät voisivat harjoittaa venyttelyä niin, ettei aiheuttaisi pahennusta kanssatyötovereidensa tai asiakkaittensa keskuudessa... Toki täällä pääsee välillä istuskelemaan, mutta liiemmini ei kannata löhöillä tuolissaan, sillä voi syyttä suotta saada laiskottelijan leiman.

Erikoisvalmisteiset alushousut varmaan tulisivat kyseeseen...eri asia on sitten pystyykö venyttelyn aikana samalla liikkumaan työpisteessä edestakaisin :D
o_°

Posts: 224

#1576 • • o_°
:D:D
:D:D
Verano

Posts: 4,649

#1577 • • Verano Merituuli

Android, 16.8.2005 15:00:
No, olen minäkin joskus tainnut saada vähän osviittaa erilaisista etupyllyistä kuin minulla, mutta tosiaan, eihän se ihan sama asia ole :D


Niin tietenkin myös tuollaista osviittaa :D

Android, 16.8.2005 15:00:
Tällä tavalla oppisimme myös täydellisesti tietää miltä toisistamme tuntuu, tai pikemminkin miltä etupyllyistämme tuntuu :D Kyllä mä ainakin luulen, että jos saisin omistaa etupyllysi vähäksi aikaa niin tekemistä riittäisi :D Ja lupaan myös pitää siitä hyvää huolta :D

:D :D :D

*puspus*



Oih, sä olet kyllä mun elämäni mies :D

*suukottel*

:D :D :D
e-nergique

Posts: 568

#1578 • • e-nergique STT

Verano, 16.8.2005 13:47:
Oi ja e-nergique, ihanaa saada sinut takaisin pyllyjemme joukkoon!!

:D

Huomasitko muuten venyttelykulttuurissa eroja verrattuna Suomeen?



Ihanaa olla taas täällä! :D

Venyttelykulttuurista havainnoitsin seuraavaa:
Ihmiset maailmalla tuntuvat olevan jotenkin jäykemmin venyviä kuin me suomalaiset. Toki joukosta löytyi muutamia poikkeustapauksiakin, mutta suurimmat kiitokset tahtoisin osoittaa drag-ihmisille, heillä tuntui venyttely sujuvan parhaiten! Olen erittäin ylpeä heistä kaikista, meillä on vielä matkaa päästäksemme samaan :D

Venyttely oli kyllä tehty hieman hankalaksi tapahtumassa, sillä välineitä oli aika huonosti tarjolla! Kaikki mukit olivat pahvia, mikä ei venyttelyyn sovellu ollenkaan, sillä kastuessaan ja välillä ihan muutenkin ne menevät lyttyyn ja silloin ei venyttelystä meinaa tulla mitään :D Muutenkin mukien koko oli aivan liian pieni, eikös 0,33 litraa ole perinteisesti lasten koko? :D
Olen iloinen että olen taas saksassa jossa tuopit ovat reilusti lasia (ja paksua sellaista), niissä on kahvat ja kooltaan aina vähintään 0,5 litraa! :D Ja onnekseni naapurikaupungissa alkaa jälleen olutfestivaalit, joten venyttelyvälineistöä riittää! :D

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

Avatar
#1579 • • beyootch Guest
elintenvaihtoviikot kun kunnolla käynnistyy, niin haluaisin ilmoittaa, että mun etupyllyn tilalle otettais erittäin mielellään vastaan kikkeli.

kikkeli olis tosi kiva. voi hitsi.

:D