:D

2,389 posts, 120 pages, 598,786 views

Avatar
#1541 • • emppu Guest
82 sivua pelkkää :D Tähän ei voi muuta ku :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
:Devyl

Posts: 533

#1543 • • :Devyl is Pink
:D jottei pääsisi paikat jäykistymään...

--
:D Pyllyt pystyyn ja kannat kattoon *plur*

Verano

Posts: 4,649

#1544 • • Verano Merituuli

Android, 16.8.2005 08:42:
---
embie, 16.8.2005 03:32:
millaisia mahdollisuuksia töissä venyttelyyn on seisomatyötä tekevillä? Kuka ajaa heidän asiaansa?
---
Hei, kysymyksesi on tietysti täysin paikallaan ja pitääkin pikimmiten ruveta suunnittelemaan tuotetta joka mahdollistaa venyttelyn myös seisomatyötä tekeville (e-nergique ja Verano voi myös auttaa tässä) :D



Tässähän tulisi kyseeseen erikoisalushousut, jotka mahdollistavat venyttelyn seisaaltaankin. Toisaalta jos seisomatyössä kuitenkin pysytään paikallaan niin eräänlainen jakkara, joka ulottuu pyllyihin saakka seisoessa, tukisi venyttämisen lisäksi myös muutenkin.

:D

Ja suukoja rakkaalle pyllylle! :D
Android

Posts: 3,908

#1546 • • Edited Android

Verano, 16.8.2005 10:37:
Tässähän tulisi kyseeseen erikoisalushousut, jotka mahdollistavat venyttelyn seisaaltaankin. Toisaalta jos seisomatyössä kuitenkin pysytään paikallaan niin eräänlainen jakkara, joka ulottuu pyllyihin saakka seisoessa, tukisi venyttämisen lisäksi myös muutenkin.

:D

Ja suukoja rakkaalle pyllylle! :D



Meidän tulisi tosiaan suunnitella tuotteitamme niin, että kaikilla olisi mahdollisuus tasa-arvoiseen venyttelyyn, riippumatta siitä millaista työtä ko. ihminen tekee tai millaisessa elämäntilanteessa ko. henkilö on. Venyttely kuuluu kaikille! :D

Suukkoja sunkin pyllylle rakkaani :D
Android

Posts: 3,908

#1547 • • Android
Pitäisiköhän meidän pitää joku tuotesuunnitteluilta jossain vaiheessa? :D Voitaisiin venytellä yhdessä ja testailla tuoleja ja muita tuotteita sekä hyvässä yhteishengessä kehittää uusia tuotteita :D Siinä tapauksessa vaadin että ainakin Verano ja e-nergique myös osallistuvat!
Voidaan toimia non-profit-periatteella, ja jos kuitenkin voittoa tehdään firmamme toiminnalla, kaikki ylimääräinen raha sijoitetaan pyllyjen, etupyllyjen ja pallien hyvinvointiin :D
Verano

Posts: 4,649

#1548 • • Verano Merituuli
Pitäisi pitää :D

Emmekä me ole vieläkään päässeet venyttelemään yhdessä D: alan olla jo malttamaton.

(anteeksi väärä hymiö)
Android

Posts: 3,908

#1549 • • Android

Verano, 16.8.2005 11:04:
Pitäisi pitää :D

Emmekä me ole vieläkään päässeet venyttelemään yhdessä D: alan olla jo malttamaton.

(anteeksi väärä hymiö)



Niin, tuo hymiö on melkeinpä paikallaan nyt, kun kaipuu on niin kova. Vaikka molemmat tiedämme, että hyvää kannattaa odottaa, niin kyllä tässä rupeaa olemaan suhteellisen kärsimätön olo jo. Mutta koko ajanhan se hetki lähestyy kulta, yritä ajatella niin...:D On kyllä
aikamoinen työ pitää sekä pylly että etupylly rauhallisina ja kärsivällisinä, joka päivä pitää venyä uusiin suorituksiin. Kohta luulen, että ainoastaan yksi asia kelpaa pyllylleni...Sinä...:D

Yritä kestää siellä, ja muista että venyttely ainakin hetkeksi aina helpottaa oloa :D

*pyllyäsipuristel*
Chatte

Posts: 4,085

#1553 • • Chatte Team Teknolipat :)

mayah, 16.8.2005 12:20:
Mun tekis niin mieli sanoo yhteen topikkiin :D mut mä en voi. Joutuu varmaan rekkaa kohta uuden nimimerkin, et voi sanoo miltä oikeesti tuntuu. Tai no, kai mä voisin nytkin sen tehdä, mut tavallaan siihen liittyvässä toisessa topikissa lupasin, et asia on mun osalta loppuun käsitelty.


Heh, tuttu tunne. :D Välillä vaan on pidettävä mölyt mahassaan. :D

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Fyrisch

Posts: 4,525

#1554 • • Fyrisch

mayah, 16.8.2005 12:20:
Joutuu varmaan rekkaa kohta uuden nimimerkin, et voi sanoo miltä oikeesti tuntuu.
Dämed :D



Eiks ip-osote pysy samana vai mites se toimii :D
Chatte

Posts: 4,085

#1556 • • Chatte Team Teknolipat :)

mayah, 16.8.2005 12:26:
ARRRRGGGGHHHH *grr* Mä en pysty kohta pidättelee tätä mun sisällä. Pakko kai kirjautuu ulos ja pelata vähän pasianssia tai jotain.

Se ois niin sopivaa tohon, mut toisaalta niin ilkeetä, mut silti niin sopivaa. :Dämed :D


Rauhottelisin ja lohduttelisin sinua, ellei minua naurattaisi niin kovasti. :D
Pysy vaan nahoissasi. :D

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Avatar
#1557 • • beyootch Guest
lopettakaa jo. tää on menny jo ihan överiks!


:D
e-nergique

Posts: 568

#1559 • • e-nergique STT
Mun pylly on päk :D

Hei kaikille rakkaille pyllyille! :D *tuttujapyllyjäpuristeljapussail*

Näin aika mukavia pyllyjä ja etupyllyjä matkallani ja myös yhdet pallit :D Ja veyteltyä tuli mm. Armin van Buurenin ja Proteuksen pyllyjen tahdissa :D Street Parade oli ihan :D :D

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

Android

Posts: 3,908

#1560 • • Android

e-nergique, 16.8.2005 13:24:
Mun pylly on päk :D

Hei kaikille rakkaille pyllyille! :D *tuttujapyllyjäpuristeljapussail*

Näin aika mukavia pyllyjä ja etupyllyjä matkallani ja myös yhdet pallit :D Ja veyteltyä tuli mm. Armin van Buurenin ja Proteuksen pyllyjen tahdissa :D Street Parade oli ihan :D :D



Hei rakas ystävämme, ja tervetuloa taas meidän joukkoon *pusu pyllylle* :D

Miellä on täällä pienet projektit käynnissä kuten ehkä huomaat, eli seisomatyötä tekevillekin pitäisi keksiä venyttelymahdollisuudet :D