Laserpoint 2006 4.2.2006 @ Helsinki

573 posts, 29 pages, 179,116 views

MushiNico

Posts: 64

#501 • • Edited MushiNico -electrical engineering-

insejn, 6.2.2006 10:17:

Kuten moni muukin on sanonu, meni vähä kyl ohi et mikä näissä oli niin Laseria, ..




siis pitäiskö siellä olla 23 eri laseria jotka on suunnattu suoraan silmään mieluusti 3s kerralla??

laserit maksaa! ja kerrohan MISTÄ HELVETISTÄ SÄ LÖYDÄT SUOMESTA ENEMMÄN LASEREITA KUN LASERPOINT TAPAHTUMASTA!!!??? siksi laserpoint!!

ja jos löydät kerro ihmeessä, mua ainakin kiinnostaa!

--
-I See Myself Infected -

Rubicon

Posts: 550

#502 • • Rubicon

Jone, 6.2.2006 12:08:
---
Ni Shi, 5.2.2006 23:38:

En muista hirveästi illasta, havaintoja otetaan vastaan.

---

Olit hilpeä kuin mikä ja halasit & pussasit kunnes sut roudattiin eteenpäin. Kokemus oli hämmentävä. *nauru*



second that, mulle sattui susta useempikin tällainen havainto*nauru*

Mut jeps,hauskaahan täällä oli taas enkä mä nyt tähän jumitukseen mitään valittamista keksi.
Iso plussa narikasta, harvemmin näkee näin hienosti järkättyä systeemiä joka toimi loppuun asti.
Musapuoli pääs isolta osin lipsahtaa ohi kun saman katon alla oli niin järjetön määrä
kavereita ja tuttuja, mut se mitä Orkideaa kävin fiilistelemässä niin kyllä rokkas.
Tuli kylmiä väreitä kun Unity alkoi*sydän*
Kokonaan taisinkin kuunnella vaan Genkin ja Mufflerin,
mutta se johtuikin siitä ettei sieltä sitten vaan malttanut lähtee pois,
oh yes mitä biisejä!
Liian paljon hyvyyksiä jotka sai tanssijalan vipattamaan
ja aamulla sit jomottelikin pään lisäks snadisti jaloissa :)

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

UzU

Posts: 2,361

#503 • • UzU [33100]

Rubicon, 6.2.2006 18:54:
---
Jone, 6.2.2006 12:08:
---
Ni Shi, 5.2.2006 23:38:

En muista hirveästi illasta, havaintoja otetaan vastaan.
---
Olit hilpeä kuin mikä ja halasit & pussasit kunnes sut roudattiin eteenpäin. Kokemus oli hämmentävä. *nauru*

---
second that, mulle sattui susta useempikin tällainen havainto*nauru*



Pistetään tänne kans yks samanmoinen!
Turan Palloseura

Posts: 562

#504 • • Turan Palloseura LU

Duukkis, 6.2.2006 14:21:
5 tuntia mielestäni huonoa musaa kuultuani en jaksanut enää ajatella, että musa vaihtuisi jotenkin melodisempaan. Luulin, että tapahtumaan valitaan ne kaikista parhaimmat hard trance, happy hc sun muut biisit. Missä vaiheessa siellä soitettiin acidia, breiksiä, elektroa tai housea? Ehkä se basso vaan korostui niin että kuuli kaiken vain huonona trancena tj.



Onks tää joku vitsi? :D
Wolverine

Posts: 1,860

#505 • • Wolverine
iha loistavat bileet oli kyl, vieläki iha täpinöissä. nyt ku kattelee kuvia myöhemmin nii vasta tajuu miten hienot ne laserit oikeesti oli.. kiitos vielä kaikille ja minun sekä sucan puolesta pahoittelut jos jotain häiritsi paidaton tanssiminen eturivissä loppuillasta *iloinen*
hyvä fiilis oli kuitenkin ja mahtavat bileet, kiitokset vielä kaikille ja ens vuonna nähdään taas!
-Wolverine & succa *blush*
Katkis

Posts: 41

#506 • • Katkis “Dont tell me what I cant do.”
juu oli kyl loistobileet.. *aplodit* *aplodit*
Ei kyl paljoo lasereita ollu (mutta tarpeeksi kuitenki),musiikki oli jees.. :)
Tunnelma mahtava!! ja tää narikka systeemi oli kyl loistava!
laserpoint 2007 tulee varmasti oleen mun suosikeissa!*pepsodent**jiihaa*
Katkis

Posts: 41

#507 • • Katkis “Dont tell me what I cant do.”

turan, 6.2.2006 19:30:
---
Duukkis, 6.2.2006 14:21:
5 tuntia mielestäni huonoa musaa kuultuani en jaksanut enää ajatella, että musa vaihtuisi jotenkin melodisempaan. Luulin, että tapahtumaan valitaan ne kaikista parhaimmat hard trance, happy hc sun muut biisit. Missä vaiheessa siellä soitettiin acidia, breiksiä, elektroa tai housea? Ehkä se basso vaan korostui niin että kuuli kaiken vain huonona trancena tj.
---


Onks tää joku vitsi? :D



Ei perkele!! :D :D Pakko olla Vitsi!! :D:D
ville

Posts: 3,780

#508 • • Edited ville olen oikeasti ujo

MushiNico, 6.2.2006 18:19:
mites minkätakia sitten laserpoint 2003 yleisöäkin sohittiin isoilla lasereilla ihan päin näköä (hienoo se kyllä oli mutta ei turvallista)... esim peilipalloihin suunnattiin usein lasereita ja ne heijastu mihin sattuu.



2003:ssa oli käytössä siellä sivuissa skobejen päällä kaks kunnon laseria, jotka eivät osuneet yleisöön. Lavan päällä oli kaks laseria, joista toinen monivärilaser ja toinen se vihreä joka piirtää (nähty esim illuissa). Mä en muista mikä ton vihreän laserin tekniikka on, mutta jotenkin olen ymmärtänyt, että tämä laser ei lopulta ole kovin tehokas. Kyseinen laitehan ei tarvii edes vesijäähyä. Sen sijaan se värilaser oli ihan kunnon tykki.

Tuolloin 2003 ainoa laser joka ampui yleisöön oli se vihreä. Kaikki muut ampuivat ylös. Ja edelleen: se vihreä ei taida olla kovin tehokas.


muutama henkilö lavalla joipa otti käteen jonkun laserin ja sohi ihmisiä suoraan. ja muutenkin sillon laserit oli kuvioitu ihan yleisön sekaankin. ei tainnu stukes sillon paljon puuttua paitsi sitten 2004 ku laserosoittimetkin kiellettiin yleisöltä. ja 2004 vuoden tapahtumakin oli ihan kämänen 2003 verrattuna.



Sen kummemmin ottamatta kantaa kuka sillä tehokkaalla käsilaserilla (se siis oli tarkoitettu käsimalliksi) ampui, niin kyseistä laitetta ei mielestäni missään vaiheessa suunattu niin että se olisi osunut yleisöä silmiin. Laserin omistaja kyllä tiesi sen tehon .....


miksei kuvioita tehty nytten?? ja ei ole verkkoja mihin piirtää niitä??



Siksi koska kaikki laserit eivät osaa kuvioita piirtää. En tiedä oliko tällä kertaa pääarennalla sellainen joka kuviota piirtää, mutta veikkaisin että ei ollut. Jos kuvioita ei kyetä piirtämään ei verkoilla tee oikeestaan mitään.


tässä esimerkkikuva laserin säteistä mitkä osuu sinne sun tänne.



Kuva on mun ottama, se on otettu vanhan _parvelta_ eli noin 8m tanssivien ihmisten yläpuolelta.
soma

Posts: 31

#509 • • soma täysin villiintynyt...
Taas kerran mulla oli MAHTAVAN IHANAA Helsingissä!!
e/v

Posts: 434

#510 • • e/v

Remotion, 6.2.2006 18:00:
---
Juhgu, 6.2.2006 12:06:
---
-e-, 6.2.2006 11:40:
*grr* Prk Anita Hirvonen kun osti kaikki nakit meidän nenän edestä Keimolanportissa
---
LOL, ja eikun palautetta laserpointin tiimille huonosta järjestelystä *repeysmaksimus*



Ovkoors. Ozzi oli varmasti henkilökohtaisesti vastuussa, että järjesti Anitan samaan kaupunkiin meidän kanssa. Luulis sen jo tietävän, että kaupunki on liian pieni meille sekä Anitalle. Ozzi on niin ihanan kamala. *senkin*
MushiNico

Posts: 64

#511 • • MushiNico -electrical engineering-


Kuva on mun ottama, se on otettu vanhan _parvelta_ eli noin 8m tanssivien ihmisten yläpuolelta.


kyllä ne laserit sillon yleisöön sohi. muistan tasantarkkaan . ja osui myös usein peilipallojen kautta sillä ne oli nimenomaan ohjelmoitu välillä osumaan peileihin. ja myös muutkin kuin vihreät, esim punaiset. on myös kuvia missä osuu punaiset laserit yleisöön.

ens kerralla laserpointiin vois hommaa sitten yhden piirtävän laserinkin. näin saisi nekin ihmiset tyydytettyä jotka haluavat piirtoa. en itse valita yhtään tämänvuotisesta lasertarjonnasta, musta ne oli todella hyvät! ja oli nähty vaivaa niitten ohjelmoinnissa, tosin ne pääsi vauhtiin vasta rank1 aikaan ja varsinkin proteuksen soittaessa.

olihan se niinkin että vanha oli niin pieni paikka että laserit näytti senkintakia hienoilta siellä. sama ku kotonani on pari laseria niin kyllähän ne kotona savukoneen avittamana näyttää ultrahienoilta mutta pistäppäs sitten kaapeliin sellaset niin eipä nuo pahemmin näkyisi.

sitä mä en ymmärrä ku monet sanoo että miksi laserpoint nimi ku siellä ei ole muka lasereita tarpeeks?? millaisissa laserpoint bileissä ihmiset sitten on (suomessa) käynyt ku muka tuolla ei ole tarpeeksi?? olihan nytkin viis isoo laseria. viimevuonna taisi olla kaksi sivuilla ja sit se moniyksikkö keskellä. oli tää parempi kyllä ku 2005!

sitäpaitsi signum soitti loistavaa musiikkia ja Rank 1 oli myös loistava. ihmeen vaisusti ihmiset reagoi rank1:iin...

ens vuonna uudestaan ja Alek Szahala mukaan ja tripteaser johki saliin myös! ja ulkomaan vahvistuksiksi vois olla Ferry Corsten.

--
-I See Myself Infected -

Duukkis

Posts: 627

#512 • • Duukkis dj PoikkiTieteellinen

Katuski, 6.2.2006 20:20:
---
turan, 6.2.2006 19:30:
---
Duukkis, 6.2.2006 14:21:
5 tuntia mielestäni huonoa musaa kuultuani en jaksanut enää ajatella, että musa vaihtuisi jotenkin melodisempaan. Luulin, että tapahtumaan valitaan ne kaikista parhaimmat hard trance, happy hc sun muut biisit. Missä vaiheessa siellä soitettiin acidia, breiksiä, elektroa tai housea? Ehkä se basso vaan korostui niin että kuuli kaiken vain huonona trancena tj.
---


Onks tää joku vitsi? :D

---


Ei perkele!! :D :D Pakko olla Vitsi!! :D:D


Ei oo vitsi. Mut toi oli ensimmäinen isompi tapahtuma missä oon käynyt. Täytinhän vasta 18. Ymmärrän kyllä miksi jotku ei ymmärrä; haukuinhan tässä laserpointin musaa aika paljon...
ville

Posts: 3,780

#513 • • ville olen oikeasti ujo

MushiNico, 6.2.2006 21:36:
ens kerralla laserpointiin vois hommaa sitten yhden piirtävän laserinkin. näin saisi nekin ihmiset tyydytettyä jotka haluavat piirtoa. en itse valita yhtään tämänvuotisesta lasertarjonnasta, musta ne oli todella hyvät! ja oli nähty vaivaa niitten ohjelmoinnissa, tosin ne pääsi vauhtiin vasta rank1 aikaan ja varsinkin proteuksen soittaessa.



Jos huomasin oikein niin piirtävä vihreä laser oli hima&salin salissa. Voi kyllä olla, että erehdyin, mutta ainkin se näytti piirtävältä.

Veikkaisin, et toi vihreä piirtävä on niin heikko, että siinä ei oikein riitä teho merikaapelihalliin. Tosin voihan olla, että jt-laserilla on tehokkaampia piirtäviä. Jooga saattaisi tietää =)
UzU

Posts: 2,361

#514 • • UzU [33100]
Luin itse ekan kommenttinu uudelleen ja jäipäs siitä negatiivinen sävy..

Täsmennetään nyt sen verran että

- olin tyytyväinen musiikkiin kautta linjan
- lavarakennelma (valot, trussit, peilipallo) oli TODELLA upea
- laserit oli ihan makeet ja massiiviset

Valoista ja laasereista olisi vain saanut enemmän irti, sillä hetkittäin ne olivat mahtavat, välillä vähän hukassa :)

Kaiken kaikkiaan tapahtuma oli HIENO :)
Duukkis

Posts: 627

#515 • • Duukkis dj PoikkiTieteellinen

ville, 6.2.2006 21:58:
---
MushiNico, 6.2.2006 21:36:
ens kerralla laserpointiin vois hommaa sitten yhden piirtävän laserinkin. näin saisi nekin ihmiset tyydytettyä jotka haluavat piirtoa. en itse valita yhtään tämänvuotisesta lasertarjonnasta, musta ne oli todella hyvät! ja oli nähty vaivaa niitten ohjelmoinnissa, tosin ne pääsi vauhtiin vasta rank1 aikaan ja varsinkin proteuksen soittaessa.

---


Jos huomasin oikein niin piirtävä vihreä laser oli hima&salin salissa. Voi kyllä olla, että erehdyin, mutta ainkin se näytti piirtävältä.

Veikkaisin, et toi vihreä piirtävä on niin heikko, että siinä ei oikein riitä teho merikaapelihalliin. Tosin voihan olla, että jt-laserilla on tehokkaampia piirtäviä. Jooga saattaisi tietää =)


Jos piirtävä laaseri on sellanen, joka piirtää kaikenmoisia tasoja ja aaltoja, jotka liikkuu ylös alas ja näyttää sellasilta geelimäisiltä, niin sellanen oli pienessä salissa, ehkä se oli hima&sali salissa. Se oli tosi siisti! Sitten tais olla sellanen tavallinen laser sen ylä- tai alapuolella.
Watlala

Posts: 41

#516 • • Watlala
Onkos kellään tietoa mistäköhän olis saatavilla filmin pätkää näistä bileistä??
Kun siellä näky parrikin kuvaajaa video kameran kanssa...
Individual

Posts: 10,942

#517 • • Edited Individual HYPNO!

Watlala, 6.2.2006 22:26:
Onkos kellään tietoa mistäköhän olis saatavilla filmin pätkää näistä bileistä??
Kun siellä näky parikin kuvaajaa videokameran kanssa...


Eiköhän myös ne mahdolliset videopätkät ilmesty, kunhan kuvaajat saavat itse ensin katsotuksi, mitä ovat kuvanneet ja mahdollisesti jopa editoiduksi siitä kuvatusta materiaalista videot tms. Toki ymmärrän tuon sinun kärsimättömyytesi, sillä onhan nyt jo maanantai-ilta ja bileet olivat jo lauantaina. *justjoo*
keri

Posts: 104

#518 • • keri Team Panen Kaikkea Mikä On Pinkkiä*plur*
Moi piti vaa päästä sanoo et mul oli kivaa!*pepsodent*

Kivat bileet, kivat kaverit ja nannaa korville*plur**jiihaa*
Turan Palloseura

Posts: 562

#519 • • Edited Turan Palloseura LU

Duukkis, 6.2.2006 21:52:
---
Duukkis, 6.2.2006 14:21:
5 tuntia mielestäni huonoa musaa kuultuani en jaksanut enää ajatella, että musa vaihtuisi jotenkin melodisempaan. Luulin, että tapahtumaan valitaan ne kaikista parhaimmat hard trance, happy hc sun muut biisit. Missä vaiheessa siellä soitettiin acidia, breiksiä, elektroa tai housea? Ehkä se basso vaan korostui niin että kuuli kaiken vain huonona trancena tj.

--

Ei oo vitsi. Mut toi oli ensimmäinen isompi tapahtuma missä oon käynyt. Täytinhän vasta 18. Ymmärrän kyllä miksi jotku ei ymmärrä; haukuinhan tässä laserpointin musaa aika paljon...



Vaikuttaa vaan varsin kummalta jos jokaisessa salissa on tullu huonoa trancea koko ajan. Itse soitimme Hima & Salissa 20-22, eikä meijän setissä ainakaan tullut yhtäkään trancebiisiä. Lähinnä jotain elektro- ja techhousea ja kyllä meijän setissä breaks- ja acidvaikutteitaki saattoi kuulla. Rautahuoneessakaan tuskin tuli yhtäkään trancebiisiä jos lineupissa on kolme teknomiestä: Dixon, Tres ja Benn.

Toisaalta ihmetyttää mitä sä edes oot kaivannu. Postauksessas kerrot, että oot odotellu, että musiikki olisi melodisempaa, ikäänkuin siellä olisi melodisesta musiikista ollut pulaa. Esim. meijän jälkeen 22-00 tms Hima & Salissa soitettiin (tietääkseni) suhteellisen melodista trancea Jussi Soron ja Sergei Schkuroffin toimesta, pääsalin musiikeista puhumattakaan. Sen jälkeen sanot, että luulit tapahtumassa soitettavan pelkästään hard trance ja happy hc klasareita. Lopuksi vielä ihmettelet missä oli acid, breaksit, elektro ja house, joten en ihmettele jos en ole ainoa joka ei postaustasi tai "laserpointin musan haukkumista" oikein ymmärrä tai jaksa oikein edes noteerata.

Terveisin yksi niistä huonon musiikin soittajista.
sts

Posts: 7,969

#520 • • sts Sama pyynti aitta!

MushiNico, 6.2.2006 21:36:

ens kerralla laserpointiin vois hommaa sitten yhden piirtävän laserinkin.



Hima&salissahan oli piirtävä :) (ei toisin tehny niitä startreck animaatioita)