183 posts, 10 pages, 49,553 views
mekaanikko, 7.7.2005 20:00:
Eniten toivon et UK:ssa hallinto ja kansalaiset ei nyt liikaa provosoidu ja lähde just sille tielle mitä ainakin klassiset terroristit (RAF jne.) aina ovat tavoitelleet eli noitavainoja, kansalaisvapauksien leikkausta, yleistä paranoiaa jne. jne. joka lopulta teorian mukaan johtaa valtion romahtamiseen terroristien syliin.
mekaanikko, 7.7.2005 20:00:
No tuskinpa sentään, vaik Iranin keikka taitaa kyllä olla nyt off for good (http://english.aljazeera.net/NR/exeres/A3B7E6C5-B473-4779-8402-8D48A7299A35.htm) joten jos jonnekin halutaan lähteä sapelia kalistamaan niin Syyria olis kai se luontevin next step (P-Korea on liian paha nakki, sinne ei lähdetä ellei ole aivan pakko). Mutta epäilenpä et rahat ja kansansuosio ei kyl ihan heti riitä uuteen sotaan.
esp, 7.7.2005 22:08:
ketä kiinnostaa? -ei minua-
tietenkin omaisia mutta tuskin siellä yhtään suomalaista kuollu?
Android, 7.7.2005 22:15:
---
---
Oletko sokea, vai etkö näe että monia ihmisiä kiinnostaa? Tämä topic on yksi esimerkki siitä.
---
---
Eli muiden ihmisten kuin omaisten kärsimys tai kuolema ei voi järkyttää tai saada myötätuntoa osakseen? Oli kyseessä sitten terrori-isku, nälänhätä, luonnonkatastrofi, kansanmurha jne.
Suhtaudutko myös esim holocaustiin asenteella "ketä kiinnostaa, tuskinpa siellä ketään suomalaista kuollut"?
esp, 7.7.2005 22:17:
no ei mua kyllä liikuttanyt yhtään... harmillist mut minkäs teet? iteppä on sekin ansaittu...
Freja, 7.7.2005 22:22:
---
---
Mua _niin_ kiehuttaa tommoset idioottimaiset turhanpäiväiset "mua ei kiinnosta"-postaukset!*kivatsulle* Ihmisiä todellakin kiinnostaa, etkö näe? Ja myös muita kuin omaisia kiinnostaa. Ja vaikka ei olisi (toivottavasti ei) suomalaisuhreja niin kyllä kiinnostaa. Se, mitä tapahtuu maailmalla, kiinnostaa. Moni ihminen ei tuijota vain napaansa, ja on aidosti kiinnostunut ja huolissaan asioista ja mitä myös muille kuin itselleen ja muualla tapahtuu.
Ps. Anteeksi jos sanomani on hieman sekava mutta olen vaan niin raivoissani, tuo on ihan v'tun tyhmää. Kasva aikuiseksi.
Android, 7.7.2005 22:22:
---
esp, 7.7.2005 22:17:
no ei mua kyllä liikuttanyt yhtään... harmillist mut minkäs teet? iteppä on sekin ansaittu...
---
Millä tavalla viattomat lontoolaiset ansaitsivat kuolla? Millä tavalla miljoonat holocaustissa henkensä menettäneet ja kidutetut ihmiset ansaitsivat kohtalonsa? Mikä oli heidän rikoksensa?
Freja, 7.7.2005 22:22:
---
---
Mua _niin_ kiehuttaa tommoset idioottimaiset turhanpäiväiset "mua ei kiinnosta"-postaukset!*kivatsulle* Ihmisiä todellakin kiinnostaa, etkö näe? Ja myös muita kuin omaisia kiinnostaa. Ja vaikka ei olisi (toivottavasti ei) suomalaisuhreja niin kyllä kiinnostaa. Se, mitä tapahtuu maailmalla, kiinnostaa. Moni ihminen ei tuijota vain napaansa, ja on aidosti kiinnostunut ja huolissaan asioista ja mitä myös muille kuin itselleen ja muualla tapahtuu.
Ps. Anteeksi jos sanomani on hieman sekava mutta olen vaan niin raivoissani, tuo on ihan v'tun tyhmää. Kasva aikuiseksi.
esp, 7.7.2005 22:29:
---
EI KUKAAN ANSAITSE KUOLLA! OLENKO NIIN SANONUT?! ihmeellistä...
..
Android, 7.7.2005 22:32:
---
---
..
---
"itepä on sekin ansaittu", vai miten sanoitkaan. Ehkä ymmärsin väärin. Toivottavasti.
esp, 7.7.2005 22:39:
---
Android, 7.7.2005 22:32:
---
---
..
---
"itepä on sekin ansaittu", vai miten sanoitkaan. Ehkä ymmärsin väärin. Toivottavasti.
---
"itepä on sekin ansaittu", mikä maa oli mukana irakin sodassa, afganistanin ja todella monessa muussakin? meinasin siis armeijan meininkiä... voiko olettaa, että kukaan ei tee mitn, jos perhe ammutaan, kodit tuhotaan? on ne "muutkin" siviileja...
MUTTA eihän niistä puhuta kun VAIN 100 000 ihmistä kuolee?!
esp, 7.7.2005 22:42:
Android, 7.7.2005 22:54:
---
esp, 7.7.2005 22:42:
---
Ymmärrän mihin pyrit, ja oletkin osittain oikeassa.Kaikkien siviilien tappaminen on väärin. Minun silmissäni viattomien irakilaisten tappaminen ei ole yhtään sen hyväksyttävämpää kuin viattomien amerikkalaisten tai brittiläisten tappaminen. Ja kyllä, jonkinlaista reaktiota on tietysti odotettavissa jos oma perhe ammutaan ja talo pommitetaan maan tasalle. Ei epäilystäkään. Se, mikä itseäni järkyttää, on se, että jatkuvasti ihmiset jotka eivät mitenkään ole osasyyllisiä siihen saavat kärsiä siitä. Niin kuin tänään lontoossa kävi.