Lontoon pommi-iskut

183 posts, 10 pages, 47,752 views

anskuli

Posts: 126

#41 • • anskuli herself
30 kuollut ainakin ja varmasti nousee aika tavalla... hitto pistää niin vihaksi!!! *grr*
Onneksi sain ainakin serkkuuni yhteyden ja hän on kunnossa...

Käsittämätön ja terroristien kannalta näyttävä ajoitus kyllä... eilinen tieto olympialaisista ja G8 kokouksen ensimmäinen virallinen päivä jossa kuitenkin käsitellään koko maailmalle tärkeitä asioita.

Stna.

--
There is no point of living if you cant feel alive...

siveys

Posts: 2,492

#42 • • siveys lovely
Oonko mä jotenkin hidas vai miks mä en näe yhteyttä olympiakaupungiksi valinnan ja tän iskun kanssa?
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#43 • • Aziz Combat Fighter

mayah, 7.7.2005 17:06:
Tässä muuten taas huomataan, miten turha instituutio koko Englannin kuningashuone on. Onko rouva kuningatar sanonut yhtään mitään? Pääministeri hoitaa kaiken..



Englannin kuningashuoneella ei ole mitään poliittista valtaa. Sitä maata ei kuningatar johda, vaan pääministeri. Kuningashuone on pelkkä vanha instituutio ja arvokas perinne. Poliittinen valta on sensijaan demokratisoitu.
siveys

Posts: 2,492

#44 • • siveys lovely

Everes,
ihan sairasta että tämmöstä tapahtuu. häiriintynyttä


Mikä on häiriintynytta? Se, että tehdään juttuja, joiden seurauksena viattomia ihmisiä kuolee? Ja vielä ihan tietoisena toimien aiheuttamista ihmisuhreista?

Ihmisuhrien määrässä laskettuna maailmassa tapahtuu joka päivä paljon vakavempia ja "häiriintyneempiä" juttuja siksi, että asioita jätetään tekemättä.

En oikeasti usko, että on sattumaa, että isku osuu G8 maiden kokoontumispäivälle.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#46 • • Aziz Combat Fighter

mayah, 7.7.2005 18:17:
---
Ana-5000, 7.7.2005 18:11:
Englannin kuningashuoneella ei ole mitään poliittista valtaa. Sitä maata ei kuningatar johda, vaan pääministeri. Kuningashuone on pelkkä vanha instituutio ja arvokas perinne. Poliittinen valta on sensijaan demokratisoitu.

---


Oisko viel jotain muuta uutta jota haluaisit kertoa? Kuhan vaan totesin...



Kommenttina vaan siihen että "pääministeri hoitaa kaiken", että niin sen kuuluukin olla, koska pääministeri johtaa Englannissa maata. Ei kuningatar.
Kana

Posts: 69

#47 • • Kana lässski
Vittu mitä paskaa , vituttaa tää maailman meno *grr*

--
Techno 4 life!

lostgone

Posts: 2,493

#48 • • lostgone
CIA on saanut taas varmaa tietoa terroristien sijainnista ja Bush on antanut luvan vapauttaa Britannian metrot terroristeista ja kaksikerroksisista busseista.*justjoo*
Paska homma joka tapauksessa*uuh*
Onneksi Suomessa ei koskaan enää järjestetä Olympialaisia.*vink*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Android

Posts: 3,908

#49 • • Android

mayah, 7.7.2005 18:37:
---
Ana-5000, 7.7.2005 18:32:
Kommenttina vaan siihen että "pääministeri hoitaa kaiken", että niin sen kuuluukin olla, koska pääministeri johtaa Englannissa maata. Ei kuningatar.

---


Kiitos! Tunnen taas itseni viisaammaksi..



Ja sama pätee esim Ruotsiin, Norjaan ja Tanskaan...
lostgone

Posts: 2,493

#50 • • lostgone

mayah, 7.7.2005 19:01:
---
Mä oon blondi, mä oon tyttö ja varmaan vielä henkisesti Turkulainenkin, mut en mä mikään idiootti silti ole.
----
Mut kertokaa toki lisää jos se herättää jonkinlaisen "voi pientä, taptap, anna ku setä selittää"-fiiliksen.


*nauru*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

blade

Posts: 484

#51 • • Edited blade Otus.



Mut kertokaa toki lisää jos se herättää jonkinlaisen "voi pientä, taptap, anna ku setä selittää"-fiiliksen.



*muhaha* sana hallussa..

--
Energy.

Android

Posts: 3,908

#52 • • Edited Android

mayah, 7.7.2005 19:01:
---
Android, 7.7.2005 18:49:
Ja sama pätee esim Ruotsiin, Norjaan ja Tanskaan...

---


Mä oon blondi, mä oon tyttö ja varmaan vielä henkisesti Turkulainenkin, mut en mä mikään idiootti silti ole. Kyllä mä sen verran tiedän, ettei kuninkaalliset hallitse maataan niinkuin vaikkapa vuosisatoja sitten. Kyllä mä tiedän, että maiden hallitukset päättää poliittisista asioista ja kuningasperhe edustaa. Mun pointti _nimenomaan_ oli, että tällaiset tilanteet jälleen kerran todistaa miten turhaa koko kuningashuoneen elättäminen on, kun en alkuperäistä viestiäni kirjoittaessa ollut yhdestäkään tiedotusvälineestä kuullut maan ns. johtajan sanoneen sanaakaan koko tilanteesta.

Mut kertokaa toki lisää jos se herättää jonkinlaisen "voi pientä, taptap, anna ku setä selittää"-fiiliksen.



Ahaa, nyt se siis on todistettu. Jälleen kerran vieläpä. Hieno juttu.

Nyt kuitenkin on käynyt ilmi että kuningatar on antanut lausunnon terrori-iskuihin liittyen. Johan tomppi sen kirjoitti tuossa aikaisemmin tässä topicissa. Mitäs siihen sanot? Enkä sitäpaitsi ymmärrä miksi ihmeessä edes vedät koko kuningashuoneen mukaan tähän koko juttuun.
Everes

Posts: 184

#53 • • Everes


Mikä on häiriintynytta? Se, että tehdään juttuja, joiden seurauksena viattomia ihmisiä kuolee? Ja vielä ihan tietoisena toimien aiheuttamista ihmisuhreista?

Ihmisuhrien määrässä laskettuna maailmassa tapahtuu joka päivä paljon vakavempia ja "häiriintyneempiä" juttuja siksi, että asioita jätetään tekemättä.

En oikeasti usko, että on sattumaa, että isku osuu G8 maiden kokoontumispäivälle.



joo se on kyllä kaksiteränen miekka. köyhät ja rikkaat on häiriintyneitä omalla tavallaan <3

--
living in irresponsible selibacy

Avatar
#54 • • Annakins Guest

m_a:
Mitas veikkaatte, rattipaat asialla?



Tollasista kommenteista ei oo mitaan hyotya, edes hymion kanssa.

Saa nahda marssiiko jenkkilan joukot ens viikolla rajan yli Irakista tanne Syyriaan. Bush kuitenkin loytaa jonkun linkin Lontoon iskuille ja Syyrialle..

A
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#55 • • Aziz Combat Fighter

mayah, 7.7.2005 19:01:
Mun pointti _nimenomaan_ oli, että tällaiset tilanteet jälleen kerran todistaa miten turhaa koko kuningashuoneen elättäminen on, kun en alkuperäistä viestiäni kirjoittaessa ollut yhdestäkään tiedotusvälineestä kuullut maan ns. johtajan sanoneen sanaakaan koko tilanteesta.



Juu, ja mun pointti oli että kuningatar ei ole millään tavalla maansa johtaja, ei edes ns. Tarkoitus ei ollut kyseenalaistaa sun älykkyyttäs, sun postauksestas vaan sai sellasen kuvan että sulla on väärä käsitys k.o. maan poliittisista valtasuhteista.


Mut kertokaa toki lisää jos se herättää jonkinlaisen "voi pientä, taptap, anna ku setä selittää"-fiiliksen.



Joo, se on ainoa syy miks postaan asioita nettiin.
mekaanikko

Posts: 1,176

#56 • • mekaanikko don selecta

Annakins, 7.7.2005 19:46:
Saa nahda marssiiko jenkkilan joukot ens viikolla rajan yli Irakista tanne Syyriaan. Bush kuitenkin loytaa jonkun linkin Lontoon iskuille ja Syyrialle..



No tuskinpa sentään, vaik Iranin keikka taitaa kyllä olla nyt off for good (http://english.aljazeera.net/NR/exeres/A3B7E6C5-B473-4779-8402-8D48A7299A35.htm) joten jos jonnekin halutaan lähteä sapelia kalistamaan niin Syyria olis kai se luontevin next step (P-Korea on liian paha nakki, sinne ei lähdetä ellei ole aivan pakko). Mutta epäilenpä et rahat ja kansansuosio ei kyl ihan heti riitä uuteen sotaan.

Mitä tulee itse iskuun niin ei kai siihen muuta voi sanoa kuin että olihan toi odotettavissa, hyvä ettei ton pahempaa jälkeä tullut (vrt. Madrid), tosin noi uhriluvut ei oo vielä lopullisia tietenkään. Eniten toivon et UK:ssa hallinto ja kansalaiset ei nyt liikaa provosoidu ja lähde just sille tielle mitä ainakin klassiset terroristit (RAF jne.) aina ovat tavoitelleet eli noitavainoja, kansalaisvapauksien leikkausta, yleistä paranoiaa jne. jne. joka lopulta teorian mukaan johtaa valtion romahtamiseen terroristien syliin.

Ensimmäisiä "Sen teki CIA ja Mossad! Ja Nostradamus ennusti! Miksi sanottiin aluksi 7 pommia kun nyt niitä oli muka vain 4? Salaliitto! 777 (7.7.2+0+0+5)!" -foliohattujen kommentteja odotellessa...

--
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
-- Daniil Harms: Uusi anatomia

toma

Posts: 2,009

#59 • • toma Tototoototo

mayah, 7.7.2005 20:11:
Ja oletko sä siis sitä mieltä, et koko kuningashuoneella ei oo mitään tekemistä Englannin terrorismi-iskun kanssa?



Tuon voisi tulkita vähintäänkin mielenkiintoisella tavalla ;)

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Android

Posts: 3,908

#60 • • Edited Android

mayah, 7.7.2005 20:11:
Ja oletko sä siis sitä mieltä, et koko kuningashuoneella ei oo mitään tekemistä Englannin terrorismi-iskun kanssa (siis niin, että niistä ei voi samassa topikissa samana päivänä puhua)?



Olen. Ainakin siinä tapauksessa että kuningattarelta vaaditaan jotain lausuntoa. Enkä näe mitään syytä jatkaa tätä väittelyä koska kuningashuone ei liity terrori-iskuihin eikä etenkään niihin seurauksiin tai toimenpiteisiin joihin tämän tapahtuman takia mahdollisesti ryhdytään. Jos monarkia vituttaa, voi luoda vaikkapa uuden topicin ja puida sitä siellä. Ei liene kenenkään intresseissä viedä tämän topicin sisältö sivuraiteille yhtään sen enempää kuin ollaan jo tehty.

On muuten aivan naurettavaa asettaa itsensä ikään kuin uhrin asemaan ja ruveta syyttelemään toista "tyhmien opettamisesta" kun joku on eriävää mieltä tai kritisoi omaa mielipidettä.