Klubbarin Bees & Honey -palsta

108 posts, 6 pages, 35,850 views

Avatar
#61 • • gnomex Guest


Kysymys:
Hei, olen 16-vuotias poika Hesasta. Mullon probleema. Mun funktiossa on siinä origon vieressä sellanen varianssi. Se ei näytä muuten hirveen pahalta, mutta kun mun funktio kasvaa ekspotentiaalisesti, se alkaa myös kasvaa, ja sitten derivoidessa kirvelee. Mitä mun pitäis tehdä?

Vastaus:
-Mukaan laittamastasi kuvasta päätellen ei ole syytä huoleen. Sinun kannattaa kuitenkin käydä matematiikan yliopistolla näyttämässä funktiotasi matematiikan proffalle, ihan varmuuden vuoksi.

Kysymys:
Moicca, mä oon yx 17-ikäinen tyttö Valkeakoskelta. Mulla on poikafrendi, jonka kanssa mä oon ollu jo vuoden. Mut nyt se haluis...integroida mun kanssa. Mä en tiiä oonksmä valmis siihen. Mä tosiaan tykkään siitä enkä haluis erota sen takia. Mut musta tuntuu et pelkkä yhteenlasku ei enää riitä sille. Miten mä pääsen peloista irti?

Vastaus:
-Jos poikaystäväsi ei ymmärrä toivettasi odottaa, on syytä miettiä, onko hän sinun arvoisesi. Tärkeintä on, että te pystyisitte avoimesti puhumaan matematiikasta. Teidän on tehtävä yhteiset pelisäännöt. Yhteenlaskusta voitte vähitellen siirtyä kertolaskuun ja ehkä jopa yhtälöiden ratkaisuun, jos molemmat haluavat niin. Ikänne puolesta olisitte kyllä valmiita integrointiinkin, mutta tärkeintä on, että molemmat tahtovat sitä. Integrointiin löytyy hyviä vinkkejä MAOL-taulukoista. Lukekaa MAOLia yhdessäja sopikaa, kuinka pitkälle haluatte mennä. Positiivisia kokemuksia matematiikan parissa! Ja muistakaa käyttää laskinta!

Kysymys:
APUA! MÄ KUOLEN! Mun äiti löys mun patjan välistä pitkän matematiikan kirjoja ja yllätti mut kun mä tilavuusintegroin mun pyörähdyskappaletta! Nyt se ei enää puhu mulle! Arvaa hävettääkö?

Vastaus:
-Äitisi reaktio on helppo ymmärtää. Tilavuusintegrointi on yhä tabu yhteiskunnassamme. Se on kuitenkin aivan luonnollinen osa matematiikkaa ja jokainen tekee sitä. Koita puhua asiasta isällesi, tai jollekin miehelle. Älä kehitä tästä itsellesi matemaattista traumaa loppuiäksesi! Mene vaikka keskustelemaan matikan opettajasi kanssa!

Kysymys:
Hei, mä oon kakskymppinen tyttö Hyvinkäältä. Mä oon integroinu pari kertaa, mutta nyt minulla on alkanu ilmestyä sellasia juuria mun funktioon. Tarkottaakse et mä oon saanu trigonometrian?! Mä oon kyllä aina käyttäny laskinta!

Vastaus:
-Mene heti matematiikan yliopistolle testeihin! Kyse ei välttämättä ole trigonometriasta, vaikka oireet siihen viittaavatkin. Laskinta käytettäessä matemaattisia dilemmoja ei pitäisi tulla lainkaan. Sinun pitäisi puhua myös kumppanillesi. Jos häntä kirvelee derivoidessa on kyseessä mitä todennäköisimmin trigonometria. Se voidaan kuitenkin helposti diskriminoida. Toimi nopeasti!

Kysymys:
Moide, mä oon 18-vuotias tyttö Vantaalta. Mulla on paha probleema. Mä integroin tossa joululomalla mun kundin kanssa...ilman laskinta. Nyt mun binomit ei oo ollu jatkuvia kahteen kuukauteen. Onks mulle tulossa laskuvirhe? APUA! Mä en haluu laskuvirhettä vielä tässä iässä. Ja mun kundi häipyy kuitenkin kun se saa selville! Pitääks mun tehdä arkussini?!?

Vastaus:
-Aijai, ilman laskinta ei kannattaisi integroida! Tee nyt ensin kuitenkin hypoteesi, jotta olisit varma laskuvirheestä. Arkussini voi olla vaikea suorittaaa, koska olet jo 18-vuotias. Hyvillä perusteluilla se kuitenkin onnistuu. Oletko varma, ettet halua laskuvirhettä? Ja jos sinun poikaystäväsi jättää sinut laskuvirheen vuoksi, on syytä miettiä, onko hän sinun arvoisesi.

Kysymys:
Moi, mä oon just 18 vuotta täyttäny gimma Jyväskylästä. Mä oon ihan pihkassa mun matskunopeen! Mä tiedän ei se on 10 vuotta vanhempi, mut se hymyilee aina mulle ja kaikkee. Se on ihan kipeen söpö! Mitä mun pitäis tehä? Arvaa hävettääkö?

Vastaus:
-*&!&!%¤n perverssi! Hankkiudu hoitoon!

Zeratul

Posts: 1,170

#62 • • Zeratul Captain miserable

gnomex, 1.11.2007 16:30:-clips-


Now that´s entertainment! :D

En muista koska matematiikka ois ollu näin hauskaa, vie vaan väkisinki ajatukset integrointiin...
Pitäisköhän sitä irtautua hetkeks koneen ääreltä ja derivoida. *ding*
Toisaalta koneeltahan löytyis oivia taulukko- ja laskentaohjelmia...

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#63 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

gnomex, 1.11.2007 16:30:

-matematiikasta-



Ei saatanan *lmao* Tipuin pahasti :D

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

fosa

Posts: 382

#64 • • fosa
Integrointihan tunnetusti nostaa potenssia ja derivointi vastaavasti laskee sitä! *nauru*

--
Jos väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hänkin...

Caro²

Posts: 5,301

#65 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

kuilun partaalla, 1.11.2007 15:30:
"Pystynkö välttämään merkitykselliset ja syvät ihmisuhteet, jos uskon, ettei ole mitään muuta kuin materiaa ja nauran joka kerta, kun joku sanoo 'pillu' tai 'kulli'?"


Oikeastaan et. Samaisista aiheista puhuvat jatkuvasti henkilöt, joiden suosituin toteamus on: "Ime mun isoa aisaa". Veikkaukseni on, että henkilö jolla on "iso aisa" pureutuu suhteeseen hyvinkin syvälle.

Mikäli haluat pintapuolisen suhteen, kehoitan hankkimaan jonkun hyvin kaksiulotteisen seurustelukumppanin. Tunnetuin kaksiulotteinen kumppani on jenna.jpg


"Kun 'aamulla' herään gammalaskuissa ja muistelen mitä tuli tehtyä, niin onkse se minun seksuaalisuuteni, se mikä tulee ekana mieleen, vai se mikä tulee viimeks?


Se on sama mitä tulee ja milloin, ensimäisenä tai viimeisenä - kunhan vaan tulee mahdollisimman usein ja paljon.
Avatar
#66 • • gnomex Guest
Onks vaarallista ku vasen kives roikkuu hitusen alempana ku oikea? Vai oliks se toisinpäin... emmä voi nyt just tarkistaa :D
Caro²

Posts: 5,301

#67 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

gnomex, 1.11.2007 18:24:
Onks vaarallista ku vasen kives roikkuu hitusen alempana ku oikea? Vai oliks se toisinpäin... emmä voi nyt just tarkistaa :D


On. Parempi, että annat talotohtori Caro-sedän tutkia tilanteen.
thebbo

Posts: 346

#68 • • thebbo free spirit

--
Vittu tähän on nyt tultu paljon spekulaatioit on kuultu vähän on tiedetty vitusti enemmän on luultu paskaa puhuttu huhuttu yksityiskohtiin juututtu, mut totuus puuttuu mikää ei edelleenkää oo muuttunu

Caro²

Posts: 5,301

#69 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

thebbo, kuva


Suosittelen pyyhkimään oikean käden keskisormesta ulostejäämät pois, ettei kaikki näe sinun harrastavan hanurointia.
Zeratul

Posts: 1,170

#70 • • Zeratul Captain miserable

thebbo, 1.11.2007 18:41:


Vaikka tuohon suuhun varmasti mahtuisikin, ei se ole hygienian kannalta suositeltavissa.
Sätkä kannattaa myös poistaa kuvioista palovammojen ennaltaehkäisemiseksi.

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Amma

Posts: 2,383

#71 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

gnomex, 1.11.2007 16:30:
----8X---


Nää on kuin suoraan sisäsiittoisesta Helsingin matematiikkalukiosta. *lmao*

--
*etsiskel*

Avatar
#72 • • Muussika Guest

gnomex, 1.11.2007 16:30:

Matikkasekxkskxksskxksksiä



Mua ei oo koskaan kiinnostanu matematiikka, mut kerranki jaksoin lukea näin pitkän pätkän matikkaa kokonaan alusta loppuun ajatuksen kera :D
Avatar
#73 • • Edited Muussika Guest
Onko mussa muutes jotain vikaa? Mun nännit on yleensä tosi isot ja pehmeet, mut sitku avaan ikkunan tai vaihan tamppoonin tai katon salkkareit, ni niist tulee kivikovat ja pienet? Oon nähny, et monilla alasti jumppaavilla naisilla on aina kivikovat ja pienet nännit. Pitäiskö munkin alkaa jumppaamaan alasti, jos haluun kans sellai? Tai mikä muu auttais? Tai onkstää ees normaalii?

Auttakaa oon hajal. :(
laite

Posts: 2,994

#74 • • laite MastahWankah

Vampyrella, 2.11.2007 01:10:
Onko mussa muutes jotain vikaa? Mun nännit on yleensä tosi isot ja pehmeet, mut sitku avaan ikkunan tai vaihan tamppoonin tai katon salkkareit, ni niist tulee kivikovat ja pienet? Oon nähny, et monilla alasti jumppaavilla naisilla on aina kivikovat ja pienet nännit. Pitäiskö munkin alkaa jumppaamaan alasti, jos haluun kans sellai? Tai mikä muu auttais? Tai onkstää ees normaalii?

Auttakaa oon hajal. :(


Pics or stfu!
Avatar
#75 • • Muussika Guest

laite, 2.11.2007 12:38:

Pics or stfu!



Hei, ei noin vastata epätietoisille nuorille ihmisille! Siinähän voi itsetunnon rippeet romahtaa. Tänhän piti olla auttava palsta.

:(((((((
asdf

Posts: 3,155

#76 • • asdf
Masturboin banaanilla ja se katkesi sisääni. Mitä tehdä?

Nimim. Banaanikärpänen -88
jusqu

Posts: 762

#77 • • jusqu pilipalipilotti

Vampyrella, 2.11.2007 12:40:
---
laite, 2.11.2007 12:38:

Pics or stfu!

---


Hei, ei noin vastata epätietoisille nuorille ihmisille! Siinähän voi itsetunnon rippeet romahtaa. Tänhän piti olla auttava palsta.

:(((((((



Luulenpa että laite tässä halusi vain sanoa, että on liian aikaista tehdä minkään sortin diagnoosia ennen kuin Klubbarin tohtorisedät ja -tädit ovat saaneet kuvamateriaalia analysoitavakseen. Nyt puhutaan jo sen verran vakavista asioista, että on parempi saada kouriintuntuvia todisteita ennenkuin menee mitään sanomaan. Täten ehdotan, että asiaa tutkimaan perustetaan jonkinlainen tutkimusretkikunta.

--
*pupu**piis*

remotion

Posts: 5,283

#78 • • remotion nostatus guru

Zenni, 2.11.2007 12:50:
Masturboin banaanilla ja se katkesi sisääni. Mitä tehdä?

Nimim. Banaanikärpänen -88



sen voi lusikoida pois. parempi kuitenki ottaa tähän hommaan joku vakaan lusikka käden omaava joka näkee paremmin perille.
Avatar
#79 • • Muussika Guest

juuco, 2.11.2007 12:55:

Luulenpa että laite tässä halusi vain sanoa, että on liian aikaista tehdä minkään sortin diagnoosia ennen kuin Klubbarin tohtorisedät ja -tädit ovat saaneet kuvamateriaalia analysoitavakseen. Nyt puhutaan jo sen verran vakavista asioista, että on parempi saada kouriintuntuvia todisteita ennenkuin menee mitään sanomaan. Täten ehdotan, että asiaa tutkimaan perustetaan jonkinlainen tutkimusretkikunta.



Okei. Mä otin kuvan ku ne on isot ja sit pienet. Sori vähän epätarkka kuva ku mun digikamera on vähä hajal, oon ottanu nii paljo kuvii galzuun.

:(

Tos vaihees ku ne on pienet ni siin ei oo tattei, on vaa tosiaan vähä huonolaatune kuva ja kamera heilahti. :((((
Avatar
#80 • • astaroth Guest

Zenni, 2.11.2007 12:50:
Masturboin banaanilla ja se katkesi sisääni. Mitä tehdä?

Nimim. Banaanikärpänen -88


tunge kuollut vauva perseeseen ja kaada sula muna voin päälle