Klubbarin Bees & Honey -palsta

108 posts, 6 pages, 35,855 views

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#21 • • Aziz Combat Fighter

nuance, 28.6.2005 12:58:
Mä oon kaxkytwee junkkadiizei stadist. Mä oon viime aikoina diggaillu aika paljon kaikkee haussii, ostin macin ja irkkaan caron kans samalla kanavalla. Onx must tulos joku fitun fägäri?

t:negrofunk or stfu -84



sust tulee ns. "tasa-biitti fägitsi" :(
sts

Posts: 7,969

#22 • • sts Sama pyynti aitta!

Ana-5000, 28.6.2005 13:34:
sust tulee ns. "tasa-biitti fägitsi" :(



Suosittelen lämpimästi menemään vaikka tänään premiin k-15 bileisiin (VITUN KÄNNIS ÖFKÖÖS) sit niinku kuuntelee sellast lista hitti matsq kattelee sielt ylhäält niin poikii ja tyttöi ja kattoo kumman niskaa oksennat eka... JOS OSUT POIKAA OOT SALETISTI HOT JA HETSQ, jos osut tyttöö OOT IHA VITU TASABIITTIFÄGIZ
sts

Posts: 7,969

#23 • • sts Sama pyynti aitta!

serotonot, 28.6.2005 08:07:
mä oon 24v miehenalku ja mun kuukautiset alko 2 viikkoa sitten ja on edelleen epäsäännölliset. Pitäiskö mun olla huolissani?



Tuleeks ne niinq suun äässist? JOS NIIN KÄSKE SUN LATINORAKASTAJAN LOPETTAA SIL PIIKKIDILDOL NAIMINEN JA KÄYTTÄMÄÄN SEN P*R*PIPPELII
sts

Posts: 7,969

#24 • • sts Sama pyynti aitta!

hardikaveri, 28.6.2005 12:55:
viimeviikolla katoi 4d dokkaria usan nuorten seksielämästä ja sen puuteesta..

vähän repes kun kuulin niiden (siis nuorten) luuloja ehkäisystä
tässä mm:


- huuhtele alapää coca colalla aktin jälkeen huuhdellaksesi siemenet niin et tule raskaaksi



No kai ne hiiva jne tulehdukset mitä tästä saa sen raskauden keskeyttää :D
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#25 • • Aziz Combat Fighter

sts, 28.6.2005 13:37:
---
Ana-5000, 28.6.2005 13:34:
sust tulee ns. "tasa-biitti fägitsi" :(

---


Suosittelen lämpimästi menemään vaikka tänään premiin k-15 bileisiin (VITUN KÄNNIS ÖFKÖÖS) sit niinku kuuntelee sellast lista hitti matsq kattelee sielt ylhäält niin poikii ja tyttöi ja kattoo kumman niskaa oksennat eka... JOS OSUT POIKAA OOT SALETISTI HOT JA HETSQ, jos osut tyttöö OOT IHA VITU TASABIITTIFÄGIZ



en vitus mee vaik soittais aitoa break beats musiikkia kuten ALMIO & KON-TROLL
Caro²

Posts: 5,301

#26 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2

UzU, 28.6.2005 04:33:
Tarviiks mun rekisteröidä toinen nimimerkki kun en tällä kehtaa kysyä et oonks läski jos oon 188/87????



Ei tarvi, voidaan vastata ihan omasta kokemuksesta *joo*

Kokosi alkaa pikkuhiljaa lähentymään "one-size-doesn't-fit-anywhere"-luokkaa. Suositeltavia parannusehdotuksia olisi hankkia "fät-ass v1.4"-päivitys, joka sisältää selkään istutettavat isot pakki-valot, valkoiset tottakai, sekä kuorma-autoista tuttu "piippi-masiina" joka päästää ulinaa kun tallaat taaksepäin..

Piippimasiinan saa kytkettyä myös pois päältä, tällä ehkäistään se, ettei naapurit tiedä siun olevan pupujussi sängyssä.. pi-pi-pi-pi-pi-pi-pi-pi...

edit:

Bio, 28.6.2005 08:43:
Mulla todettiin kivespussien liiallinen laskeutuma, ns. "pussivenähdys-syndrooma"


Äijjä on siis ihan yhtä säkkiä..
UnityF

Posts: 15,721

#27 • • Edited UnityF joo just se
mikä mussa on vikana kun mulla on punaiset menkat mut kaikissa mainoksissa naisilla on siniset. olenko jotenkin viallinen?
tumpsi

Posts: 2,553

#28 • • tumpsi rekisteröitymätön

UnityF, 28.6.2005 15:30:
mikä mussa on vikana kun mulla on punaiset menkat mut kaikissa mainoksissa naisilla on siniset. olenko jotenkin viallinen?


Ei, olet vain kuunnellut liikaa kiksua.
Cheers, Eki
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#30 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Poikaystäväni lähetti minulle " pienempi kuin kolme " merkin kannattaako mun huolestua?

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Bio

Posts: 4,429

#31 • • Bio The Bullies / Pinky

Caro², 28.6.2005 15:22:
Äijjä on siis ihan yhtä säkkiä..



Nojoo. Tämä "pussivenähdys"-syndrooma voi myös edistyä äärimmäiseen OMG-muotoon.
mekaanikko

Posts: 1,176

#32 • • mekaanikko don selecta
Kuka postaa tähän ekaks sen "Hei, olen lääketieteen lisensiaatti Ossi Huikka ja vastaan tällä palstalla teidän kysymyksiinne..." jne. giffin? =)

--
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
-- Daniil Harms: Uusi anatomia

Jocular

Posts: 1,359

#33 • • Jocular Janni
Juon punaviinilasista baileyssiä, josta on jo jäät sulaneet aikoja sitten. Onko tämä normaalia?

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

domi

Posts: 7,069

#34 • • Edited domi Työn sankari.

mekaanikko, 28.6.2005 16:13:
Kuka postaa tähän ekaks sen "Hei, olen lääketieteen lisensiaatti Ossi Huikka ja vastaan tällä palstalla teidän kysymyksiinne..." jne. giffin? =)


Eikö Matti Tolonen kävisi?
tolonen.jpg
Caro²

Posts: 5,301

#35 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Tolonen voi kirjottaa itselleen lääkärin todistuksen siitä, ettei saa nostella raskaita esineitä.
Sen jälkeen hää tarvii apua vessassa *sydän*
Pumis

Posts: 816

#37 • • Pumis Kike / Fab4

mekaanikko, 28.6.2005 16:13:
Kuka postaa tähän ekaks sen "Hei, olen lääketieteen lisensiaatti Ossi Huikka ja vastaan tällä palstalla teidän kysymyksiinne..." jne. giffin? =)



Mun sisko on lääketietieen lisensiaatti, joten mäkin siis oon melkein *nauru*
noena

Posts: 3,138

#38 • • noena first breath after coma

a98, 28.6.2005 18:58:
mulla kasvaa perseessä paprika pensas, pitäizzgö huolestuu?



Nääh, mitäs turhaan. *lmao*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Caro²

Posts: 5,301

#39 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

noena, 28.6.2005 19:10:
---
a98, 28.6.2005 18:58:
mulla kasvaa perseessä paprika pensas, pitäizzgö huolestuu?

---

Nääh, mitäs turhaan. *lmao*



Tässä hitusen erimieltä arvon virkasisko, tai jotain.. Jos se paprikapensas on chilipaprikaa, niin se saattaa kirveltää anaaliyhdynnässä partneria. Silloin kannattaa huolestua. Jotta asiasta saadaan täysi varmuus, niin voitais vaikka sopia treffit *hihu*
noena

Posts: 3,138

#40 • • noena first breath after coma

Caro², 28.6.2005 19:19:
---
noena, 28.6.2005 19:10:
Nääh, mitäs turhaan. *lmao*

---


Tässä hitusen erimieltä arvon virkasisko, tai jotain.. Jos se paprikapensas on chilipaprikaa, niin se saattaa kirveltää anaaliyhdynnässä partneria. Silloin kannattaa huolestua. Jotta asiasta saadaan täysi varmuus, niin voitais vaikka sopia treffit *hihu*



REEEEPS *lmao*
No huhuh mitä läppää *nauru*

--
TwistedLife™ Amusement Park