Klubbarin Bees & Honey -palsta

108 posts, 6 pages, 35,696 views

Caro²

Posts: 5,301

#1 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Monen monta turhaa topikkia on syntynyt ihmisten ongelmista (lähinnä alaraajojen alueella). Eiköhän tiivistetä kaikki yhteen paikkaan. Tohtoreina toimikkoot vaikka Mc Skene ja Dr Diizei.

Shoot.
toma

Posts: 2,009

#2 • • toma Tototoototo
Tämähän se tästä puuttuikin. Pidättelen hengitystä odottaessani mitä tuleman pitää.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

UzU

Posts: 2,361

#3 • • UzU [33100]
Tarviiks mun rekisteröidä toinen nimimerkki kun en tällä kehtaa kysyä et oonks läski jos oon 188/87????

Vähän repesin kun luin ton otsikon. Kyllä yöt on parasta aikaa.
muZZle^

Posts: 305

#4 • • muZZle^

UzU, 28.6.2005 04:33:
Tarviiks mun rekisteröidä toinen nimimerkki kun en tällä kehtaa kysyä et oonks läski jos oon 188/87????

Vähän repesin kun luin ton otsikon. Kyllä yöt on parasta aikaa.



vähänkö repesin myös *nauru* *lmao*
serotonot

Posts: 3,137

#5 • • serotonot Paul Easy
mä oon 24v miehenalku ja mun kuukautiset alko 2 viikkoa sitten ja on edelleen epäsäännölliset. Pitäiskö mun olla huolissani?
Bio

Posts: 4,429

#6 • • Edited Bio The Bullies / Pinky

serotonot, 28.6.2005 08:07:
mä oon 24v miehenalku ja mun kuukautiset alko 2 viikkoa sitten ja on edelleen epäsäännölliset. Pitäiskö mun olla huolissani?



Äh, no worries..
Mulla loppus itelläni koko kuukautiset 5 kk sitten. Sitten menin tutkimuksiin sillä ehdolla että lääkärit tutkivat ongelmat rektaaliaukkoni kautta. Mulla todettiin kivespussien liiallinen laskeutuma, ns. "pussivenähdys-syndrooma"
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#7 • • Aziz Combat Fighter
Noniin! eikun sitten vaan esittämään hankalia, intiimejä kysymyksiä maailman kriittisimmän yleisön edessä! Vastaukset tulevat takuuvarmasti oman alansa amatööreiltä, ja mutu-fiiliksiä ja virheellistä tietoa hankalista asioista voidaan antaa ja ottaa vastaan. Mä voin vastata esim. kuukautisista ja naistenongelmista, joista en tiedä vittuakaan (pun intended).
Plaque

Posts: 269

#8 • • Plaque
Onko totta että vuohen naimisesta lähtee tajunt,ki87mjy ui
akir0

Posts: 2,554

#10 • • akir0 idleRPG champion 2009
Voinko tulla raskaaksi, jos isoveljeni masturboi yläsängyssä ja päälleni putoaa siemeniä?

- epätietonen Lahesta

[pieni]tää oli joskus iha oikean bees&honeyn sivuilla[/pieni]
hrdkvr

Posts: 3,929

#11 • • hrdkvr KURGO
viimeviikolla katoi 4d dokkaria usan nuorten seksielämästä ja sen puuteesta..

vähän repes kun kuulin niiden (siis nuorten) luuloja ehkäisystä
tässä mm:

- mountain dew tappaa siittiöitä.. kun siis juot sitä tosi paljon niin ei voi tulla raskaaks
- huuhtele alapää coca colalla aktin jälkeen huuhdellaksesi siemenet niin et tule raskaaksi
- suuseksistä ei voi saada tauteja

--
-keep it hard-

serotonot

Posts: 3,137

#12 • • serotonot Paul Easy
onko toiki nyt muka niin vaikeeta. Sama se on tuleeko raskaaks vai ei, onhan sitä kaapissa henkareita
nuance

Posts: 1,963

#13 • • nuance cov ops, combat, sunrise
Mä oon kaxkytwee junkkadiizei stadist. Mä oon viime aikoina diggaillu aika paljon kaikkee haussii, ostin macin ja irkkaan caron kans samalla kanavalla. Onx must tulos joku fitun fägäri?

t:negrofunk or stfu -84
Jussi Soro

Posts: 6,385

#14 • • Jussi Soro choon!

serotonot, 28.6.2005 12:56:
onko toiki nyt muka niin vaikeeta. Sama se on tuleeko raskaaks vai ei, onhan sitä kaapissa henkareita


Original rautalankahenkareita on muuten suhteellisen vaikee löytää nykyään, ainakin tiukan paikan tullen. Tautiriskien välttämiseksi tulee tietysti käyttää joka kerta eri henkaria, tai ainakin pestä henkari välillä fairylla (riittää jopa 20000 rautalankahenkarin pesemiseen (TIP!))
Mark

Posts: 7,311

#15 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

nuance, 28.6.2005 12:58:
Mä oon kaxkytwee junkkadiizei stadist. Mä oon viime aikoina diggaillu aika paljon kaikkee haussii, ostin macin ja irkkaan caron kans samalla kanavalla. Onx must tulos joku fitun fägäri?

t:negrofunk or stfu -84



*tuoliltatippumis* *muhaha* LOOOL ei saatana naurust eituu loppuu *nauru*

ps. vittu mikä topikki :D

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

antonsonin

Posts: 2,712

#17 • • antonsonin laserpoint.

nuance, 28.6.2005 12:58:
Mä oon kaxkytwee junkkadiizei stadist. Mä oon viime aikoina diggaillu aika paljon kaikkee haussii, ostin macin ja irkkaan caron kans samalla kanavalla. Onx must tulos joku fitun fägäri?

t:negrofunk or stfu -84



Sinä olet selkeesti heräämässä pimeästä unestasi ja heräät housen maailmaan , kohta ostat houselevyjä ja sun muuta sellasta.

t: House or die -74
domi

Posts: 7,069

#18 • • domi Työn sankari.
Saaks mistään isompia kortsuja ku toinen kives mahtuu vain sisään, vai onks niitä ees pakko käyttää *täh**täh*
serotonot

Posts: 3,137

#19 • • serotonot Paul Easy

DominikH, 28.6.2005 13:25:
Saaks mistään isompia kortsuja ku toinen kives mahtuu vain sisään, vai onks niitä ees pakko käyttää *täh**täh*


ei. kiveksiä ei oo mikään pakko käyttää.
hrdkvr

Posts: 3,929

#20 • • hrdkvr KURGO

DominikH, 28.6.2005 13:25:
Saaks mistään isompia kortsuja ku toinen kives mahtuu vain sisään, vai onks niitä ees pakko käyttää *täh**täh*



nnnNIIIIIiiiinn wanha

--
-keep it hard-