Mitä söit tänään?

1,299 posts, 65 pages, 268,373 views

Heli

Posts: 1,489

#1081 • • Heli vai kuka se oli
töisä söin lasagnee ja äsken vedin italianpataa.
eines ftw!

--
ei se väärin ole.

DJ Rx

Posts: 2,527

#1082 • • DJ Rx FINRG Recordings

miGGi, 1.10.2007 16:15:
ihan sairaan hyvää kanaa tikka masala kastikkeelle ja jasmine riisillä ! *kuolaa*



aah tikka masa naaaaam *slurps* onks mitää tietoo saako kaupoista sellasta valmis settii mitä vois tehdä himas? meiksi on iiihan vitun koukus tohon tikkaan

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Jago

Posts: 4,039

#1083 • • Edited Jago un-trained monkee

DJ Rx, 1.10.2007 17:47:
---
miGGi, 1.10.2007 16:15:
ihan sairaan hyvää kanaa tikka masala kastikkeelle ja jasmine riisillä ! *kuolaa*

---


aah tikka masa naaaaam *slurps* onks mitää tietoo saako kaupoista sellasta valmis settii mitä vois tehdä himas? meiksi on iiihan vitun koukus tohon tikkaan


Vähä mä ihmettelin et onks joku mun tunnuksilla tullu kirjottelee tänne, mut sul onkin vaan sama avatar(edit.meil on vaan erilainen sydän)


Tänään oon taas häpässy kasviruokapaikan syömällä 2 juustohampurilaista täällä*joo* ja kohta aijon syödä tonnikalaa*slurps**lmao*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

DJ Rx

Posts: 2,527

#1084 • • Edited DJ Rx FINRG Recordings

Jago, 1.10.2007 18:06:
---
DJ Rx, 1.10.2007 17:47:
---
miGGi, 1.10.2007 16:15:
ihan sairaan hyvää kanaa tikka masala kastikkeelle ja jasmine riisillä ! *kuolaa*

---


aah tikka masa naaaaam *slurps* onks mitää tietoo saako kaupoista sellasta valmis settii mitä vois tehdä himas? meiksi on iiihan vitun koukus tohon tikkaan

---

Vähä mä ihmettelin et onks joku mun tunnuksilla tullu kirjottelee tänne, mut sul onkin vaan sama avatar(edit.meil on vaan erilainen sydän)


Tänään oon taas häpässy kasviruokapaikan syömällä 2 juustohampurilaista täällä*joo* ja kohta aijon syödä tonnikalaa*slurps**lmao*



juu niinpä näkyy olevan pitääki taas vaihtaa johonki muuhun avatariin ku kerkiää :D

edit: jahas nyt se sit vaa katos johonki *ding*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Avatar
#1085 • • gnomex Guest
Neljän viljan puuroa, yhden grahamsämpylän juustolla ja kurkulla, lasin aplarimehua, mukillisen teetä, 9 lohipyörykkää, 4 perunaa, pastaa meetvursti-ananas -kastikkeella, kulhollisen hedelmäkiisseliä, 5 lasia maitoa.

*slurps*
Jago

Posts: 4,039

#1086 • • Edited Jago un-trained monkee

DJ Rx, 1.10.2007 18:56:
---
Jago, 1.10.2007 18:06:

Vähä mä ihmettelin et onks joku mun tunnuksilla tullu kirjottelee tänne, mut sul onkin vaan sama avatar(edit.meil on vaan erilainen sydän)
---


juu niinpä näkyy olevan pitääki taas vaihtaa johonki muuhun avatariin ku kerkiää :D

edit: jahas nyt se sit vaa katos johonki *ding*


Kyl se ainakin mulla näkyy
(edit.mullakin on ollu tää kyllllä niin kauan että ois jo aika vaihtaa. Meikä voi ettii uuden*joo*)

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

miGGi

Posts: 236

#1087 • • miGGi ...same shit, different asshole...

DJ Rx, 1.10.2007 17:47:
---
miGGi, 1.10.2007 16:15:
ihan sairaan hyvää kanaa tikka masala kastikkeelle ja jasmine riisillä ! *kuolaa*

---


aah tikka masa naaaaam *slurps* onks mitää tietoo saako kaupoista sellasta valmis settii mitä vois tehdä himas? meiksi on iiihan vitun koukus tohon tikkaan

uncle ben´s tikka masala !

--
*nuotti* ...mun päässä kekkerit käkkää,kaapissa kääpiöt ottavat häppää,ukkeleilla on vihtahousut ja kysy että kiinnostaisko...*nuotti*

*pelle*

DJ Rx

Posts: 2,527

#1088 • • DJ Rx FINRG Recordings

miGGi, 1.10.2007 22:39:
---
DJ Rx, 1.10.2007 17:47:
---
miGGi, 1.10.2007 16:15:
ihan sairaan hyvää kanaa tikka masala kastikkeelle ja jasmine riisillä ! *kuolaa*

---


aah tikka masa naaaaam *slurps* onks mitää tietoo saako kaupoista sellasta valmis settii mitä vois tehdä himas? meiksi on iiihan vitun koukus tohon tikkaan

---
uncle ben´s tikka masala !



mä en oikeen perusta noihin uncle bens setteihin, mut toi on kyl pakko pistää testiin

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

m1kk3

Posts: 5,560

#1089 • • m1kk3 no-life

miGGi, 1.10.2007 22:39:
uncle ben´s tikka masala !


rules

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

KiimanenKurre

Posts: 791

#1090 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**
2 lihistä ja molemmissa 2 nakkia*slurps*

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

Sutzeen

Posts: 14

#1091 • • Sutzeen
hesessä Ganes ateria kolalla :D
%

Posts: 568

#1092 • • Edited %
-Aamupala: 2 ruisleipää, toinen juustolla toinen maksamakkaralla, kuppi teetä
-Lounas: Kinkkupastapaistos valkosipulilla
-Iltapala: Pepperoni pizza
-Tauoilla 2-3 cappuziinoa

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

DJ Rx

Posts: 2,527

#1093 • • DJ Rx FINRG Recordings
en oo syöny tänään mitään, yhen kupin kahvia join kahdeksan aikaan aamulla...

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Janisa

Posts: 2,226

#1094 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Hyvinkin paljon kaikkea hyvaa, mutta mainitsemisen arvoisesti Pumpkin pieta ja vanilla jaateloa. *slurps*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

trustus

Posts: 178

#1095 • • trustus
Aamupalaks pitkän wienerin ja kahvit
Jago

Posts: 4,039

#1096 • • Edited Jago un-trained monkee
lihapasteioita ja marianneja jotka muistin että on ollu mulla repussa tieskuinka kauan*nauru*(ihan kyllä muovipussiin laitettuna*joo*)

Duunissa oon huomannu lisäksi mustaan teehen. En oo koskaan aikasemmin tykänny, mutta nyt kun on omia mansikkateitä mukana ne ei enää hirveesti innostakkaan.. Pitää varmaan alkaa ostaa himaankin mustaateetä sekotusten sijaan
edit. just nyt siis aijon juoda myös mansikkateetä ja laittaa sinne sen verran sokeria, että tämän voi postaa mitä söit tänään topicciin*nauru*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Avatar
#1097 • • SickPartyBoy Guest
pernaMuusia ja maggaraa
Jammailija

Posts: 3,224

#1098 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Must tulee koht aasialainen kana tällä menolla, ku ahdan lämpimäx ruuaks vaa kanaa ja riisiä ties monettakohan kuukautta*thaikkukanahymiö* *iloinen*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

KiimanenKurre

Posts: 791

#1099 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**
1 satsuman

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri