Mitä söit tänään?

1,299 posts, 65 pages, 267,868 views

Anselmi

Posts: 2,578

#1041 • • Anselmi And sell me
Karjalanpiirakoita ja nolovoita.

--
sen pituinen se

luode

Posts: 287

#1042 • • luode
puuroa kuningatarpiltillä.
MissKoo

Posts: 1,289

#1044 • • MissKoo
Wasabi pistaasipähkinöitä.. kaikki vihaavat niitä, paitsi minä *nauru* hyvät naurut olen saanut kun olen tarjonnut niitä muille, ilmeet on olleet näkemisen arvoiset *iloinen* ei vaan muut ymmärrä hyvän päälle..
aivastus

Posts: 499

#1045 • • aivastus Ärsyttävä
Lihapiirakka makkaraperunoilla ja ananashampurilainen *slurps*

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

larzizi

Posts: 1,661

#1046 • • larzizi
Markkinoilla rohkenin syödä yhden letun (kovasti epäilin sen tulevan samaa reittiä ylös, kun aamulla ei ollut mikään voittajaolo). Kotona söin yhden tortillan, johon olin pilkkonut lihapullia, kun ei enää pelkkää jauhelihaa ollut tarjolla (oli kyllä ihan hyvää jopa). Sitten vielä vähän perunamuusia ja lihapullia. Eikä toki pidä unohtaa markkinoilta ostettuja lakuja.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

La Petite

Posts: 1,160

#1047 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Erinäisiä hedelmiä ja vihanneksia ja vuohenjuustomunakkaan

--
Rem tene, verba seqventur

tiiplis

Posts: 1,043

#1049 • • tiiplis also available in sober
Vaahtokarkkeja *kuolaa*

--
italia litania nainati lailati

Chatte

Posts: 4,085

#1050 • • Chatte Team Teknolipat :)
Naudanpaistiruukkua venäläisen keittiön tapaan valkosipulisen tuoresalaatin ja punkun kera. *slurps* Jälkiruuaksi on omppupiirakkaa, muttei olla vielä jaksettu siihen asti. *hihu*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

bite-

Posts: 36

#1051 • • bite-
Riisikakkuja juustolla ja teetä. Tänään ei maistu ruoka.
leenuliinu

Posts: 1,022

#1053 • • leenuliinu Kenen kaveri
Tortillan!

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

AdonisHercules

Posts: 596

#1054 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri

MissKoo, 18.8.2007 17:51:
Wasabi pistaasipähkinöitä.. kaikki vihaavat niitä, paitsi minä *nauru* hyvät naurut olen saanut kun olen tarjonnut niitä muille, ilmeet on olleet näkemisen arvoiset *iloinen* ei vaan muut ymmärrä hyvän päälle..


Oli kyllä ehkä hirvein ruokailukokemus mikä mulla on ollut. Yhtäkkiä suuhun työnnetään semmoinen oksennukselta maistuva pähkinä ja silmät säihkyen kysytään "eikö ookkin hyvää"? *igor*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.

Mikku

Posts: 234

#1055 • • Mikku
mäkist 5 juustoo ja limu
Sallakat

Posts: 2,220

#1056 • • Sallakat jungle, baby !
manna frutti purkin, monen monta lasia kivennäisvettä ja puoli rasiaa kivettömiä viinirypäleitä.
Freja

Posts: 8,775

#1057 • • Freja Sihteeri
Söin pitsan. Tarvitsin sitä :D huomen si taas jatkuu terveelliset elämäntavat :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

MissKoo

Posts: 1,289

#1058 • • MissKoo

AdonisHercules, 19.8.2007 16:11:
---
MissKoo, 18.8.2007 17:51:
Wasabi pistaasipähkinöitä.. kaikki vihaavat niitä, paitsi minä *nauru* hyvät naurut olen saanut kun olen tarjonnut niitä muille, ilmeet on olleet näkemisen arvoiset *iloinen* ei vaan muut ymmärrä hyvän päälle..

---

Oli kyllä ehkä hirvein ruokailukokemus mikä mulla on ollut. Yhtäkkiä suuhun työnnetään semmoinen oksennukselta maistuva pähkinä ja silmät säihkyen kysytään "eikö ookkin hyvää"? *igor*



Varmaan kuusi ihmistä maistoi näitä pähkinöitä ja kaikki sanoivat että maistuu hirveällä, paitsi minä *nauru* Kuka tunnustaa tykkäävänsä niistä?

Pähkinät RULAA *super* *pepsodent*
Nee-Chee

Posts: 244

#1059 • • Nee-Chee
Viimeisen palan Ruispaloista....tulis ees se kahvinkeitin pian Suomesta, että sais jotain muuta kuin pikakahvia kotonakin.

--
Gather experience... Look at what you should not look at. A feeling of anxiety is the sure and certain evidence that you should do this. -Clive Barker

Avatar
#1060 • • Edited Enkeli Guest
Omenan ja auringonkukansiemeniä *tirsk*
Ja mansikoita*slurps*