Mitä söit tänään?

1,299 posts, 65 pages, 268,409 views

MiMoSa

Posts: 1,664

#1061 • • MiMoSa

MissKoo, 18.8.2007 17:51:
Wasabi pistaasipähkinöitä.. kaikki vihaavat niitä, paitsi minä *nauru* hyvät naurut olen saanut kun olen tarjonnut niitä muille, ilmeet on olleet näkemisen arvoiset *iloinen* ei vaan muut ymmärrä hyvän päälle..


Eroaako noi sit paljon normaaleista pistaasipähkinöistä? En oo tollasista kuullutkaan..

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Fyrisch

Posts: 4,525

#1062 • • Edited Fyrisch
2 isoo pizzaa ja nyt on paha olo!

edit: +o
MissKoo

Posts: 1,289

#1063 • • MissKoo

MiMoSa, 16.9.2007 18:43:
---
MissKoo, 18.8.2007 17:51:
Wasabi pistaasipähkinöitä.. kaikki vihaavat niitä, paitsi minä *nauru* hyvät naurut olen saanut kun olen tarjonnut niitä muille, ilmeet on olleet näkemisen arvoiset *iloinen* ei vaan muut ymmärrä hyvän päälle..

---

Eroaako noi sit paljon normaaleista pistaasipähkinöistä? En oo tollasista kuullutkaan..



Siis joo, näitä saa irtokarkkikaupoista, esim. Sörnäisten metriksellä on sellanen karkkikauppa mistä näitä saa. Ne on vihreitä, kuorrutettu ja jotenkin kuumennettu se wasabi kiinni niihin pähkinöihin. Olettaen jos ei wasabista tykkää, ei tykkää näistäkään, mutta minä suurena sushin -ja wasabin- ystävänä olin heti ihan haltioissani. Eka kerta meni kyllä vähän silleen että wat dä fääk, maku on alussa oudohko *tirsk* mutta jäin heti koukkuun! 99,9& ihmisistä ei niistä pidä (testattu on, terkkuja vaan kaikille *pahis*), mutta pakkohan niiden on myydä kun niitä on siellä myynnissä koko ajan.

Eikun vaan maistamaan! *joo* *nauru* Ota ekalla kerralla vaan vähän.. hehe.
RiD

Posts: 2,817

#1064 • • RiD Nukemi
Sisäänleivotun valkosipuliperunakebaanin, iskenderkebaanin ja paketillisen leipää. Vieläkin nälkä ;EE

--
*super* *possu*

MiMoSa

Posts: 1,664

#1065 • • MiMoSa

MissKoo, 16.9.2007 18:47:
Siis joo, näitä saa irtokarkkikaupoista, esim. Sörnäisten metriksellä on sellanen karkkikauppa mistä näitä saa. Ne on vihreitä, kuorrutettu ja jotenkin kuumennettu se wasabi kiinni niihin pähkinöihin. Olettaen jos ei wasabista tykkää, ei tykkää näistäkään, mutta minä suurena sushin -ja wasabin- ystävänä olin heti ihan haltioissani. Eka kerta meni kyllä vähän silleen että wat dä fääk, maku on alussa oudohko *tirsk* mutta jäin heti koukkuun! 99,9& ihmisistä ei niistä pidä (testattu on, terkkuja vaan kaikille *pahis*), mutta pakkohan niiden on myydä kun niitä on siellä myynnissä koko ajan.

Eikun vaan maistamaan! *joo* *nauru* Ota ekalla kerralla vaan vähän.. hehe.


Kuulostaa epäilyttävältä.*nauru* En tiiä uskallanko maistaa.*hih*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

pirpeli

Posts: 5,533

#1066 • • pirpeli
Sen jälkeen kun jotain alkoi pysyä sisällä, Julia-pitsan Sivuraiteessa, tuopin Jaffaa, 1,5litraa Jaffaa ja tikkarin. Kohta kanttarellikeittoa ja smoothieta.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

MiMoSa

Posts: 1,664

#1068 • • MiMoSa

MissKoo, 16.9.2007 18:47:
---
MiMoSa, 16.9.2007 18:43:
---
MissKoo, 18.8.2007 17:51:
Wasabi pistaasipähkinöitä.. kaikki vihaavat niitä, paitsi minä *nauru* hyvät naurut olen saanut kun olen tarjonnut niitä muille, ilmeet on olleet näkemisen arvoiset *iloinen* ei vaan muut ymmärrä hyvän päälle..

---

Eroaako noi sit paljon normaaleista pistaasipähkinöistä? En oo tollasista kuullutkaan..

---


Siis joo, näitä saa irtokarkkikaupoista, esim. Sörnäisten metriksellä on sellanen karkkikauppa mistä näitä saa. Ne on vihreitä, kuorrutettu ja jotenkin kuumennettu se wasabi kiinni niihin pähkinöihin. Olettaen jos ei wasabista tykkää, ei tykkää näistäkään, mutta minä suurena sushin -ja wasabin- ystävänä olin heti ihan haltioissani. Eka kerta meni kyllä vähän silleen että wat dä fääk, maku on alussa oudohko *tirsk* mutta jäin heti koukkuun! 99,9& ihmisistä ei niistä pidä (testattu on, terkkuja vaan kaikille *pahis*), mutta pakkohan niiden on myydä kun niitä on siellä myynnissä koko ajan.

Eikun vaan maistamaan! *joo* *nauru* Ota ekalla kerralla vaan vähän.. hehe.


No nyt on näitäkin sit maistettu ja pitää sanoa, että jäävät kyllä nämä pähkinät tästä lähinkin sinne kauppaan muiden ostettaviks. *nauru* Maku oli todellakin outo, eikä se siitä yhtään parantunut, vaikka söin toisenkin pähkinän puol tuntia ekan syömisen jälkeen, kun olin järkytyksestäni toipunut.*tirsk* Yhtä oudolta sekin maistu.*hih*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

nomic

Posts: 4,120

#1069 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Yhden Dizzy Gillespienin.
MissKoo

Posts: 1,289

#1070 • • MissKoo

MiMoSa, 30.9.2007 21:27:
---
MissKoo, 16.9.2007 18:47:
---
MiMoSa, 16.9.2007 18:43:
---
MissKoo, 18.8.2007 17:51:
Wasabi pistaasipähkinöitä.. kaikki vihaavat niitä, paitsi minä *nauru* hyvät naurut olen saanut kun olen tarjonnut niitä muille, ilmeet on olleet näkemisen arvoiset *iloinen* ei vaan muut ymmärrä hyvän päälle..

---

Eroaako noi sit paljon normaaleista pistaasipähkinöistä? En oo tollasista kuullutkaan..

---


Siis joo, näitä saa irtokarkkikaupoista, esim. Sörnäisten metriksellä on sellanen karkkikauppa mistä näitä saa. Ne on vihreitä, kuorrutettu ja jotenkin kuumennettu se wasabi kiinni niihin pähkinöihin. Olettaen jos ei wasabista tykkää, ei tykkää näistäkään, mutta minä suurena sushin -ja wasabin- ystävänä olin heti ihan haltioissani. Eka kerta meni kyllä vähän silleen että wat dä fääk, maku on alussa oudohko *tirsk* mutta jäin heti koukkuun! 99,9& ihmisistä ei niistä pidä (testattu on, terkkuja vaan kaikille *pahis*), mutta pakkohan niiden on myydä kun niitä on siellä myynnissä koko ajan.

Eikun vaan maistamaan! *joo* *nauru* Ota ekalla kerralla vaan vähän.. hehe.

---

No nyt on näitäkin sit maistettu ja pitää sanoa, että jäävät kyllä nämä pähkinät tästä lähinkin sinne kauppaan muiden ostettaviks. *nauru* Maku oli todellakin outo, eikä se siitä yhtään parantunut, vaikka söin toisenkin pähkinän puol tuntia ekan syömisen jälkeen, kun olin järkytyksestäni toipunut.*tirsk* Yhtä oudolta sekin maistu.*hih*



Ei juma *nauru* *nauru* *nauru* mä olen saanut tasan YHDEN ihmisen käännytettyä näihin pähkinöihin. Mutta se oli rakkautta silläkin ensi silmäyksellä *hih*

Nää vaatii selkeesti jotenkin perverssin makutottumuksen, kun lähes kaikki on ihan shokissa kun maistaa niitä *pepsodent*
MiMoSa

Posts: 1,664

#1071 • • MiMoSa

MissKoo, 30.9.2007 21:29:
Ei juma *nauru* *nauru* *nauru* mä olen saanut tasan YHDEN ihmisen käännytettyä näihin pähkinöihin. Mutta se oli rakkautta silläkin ensi silmäyksellä *hih*

Nää vaatii selkeesti jotenkin perverssin makutottumuksen, kun lähes kaikki on ihan shokissa kun maistaa niitä *pepsodent*


No voin kyllä sanoa, että ainakin hieman oudohkon makutottumuksen noi vaatii.*pepsodent*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Kit^

Posts: 798

#1072 • • Kit^ ihme höpöttäjä
pinaattilettuja *plur*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

pirpeli

Posts: 5,533

#1073 • • pirpeli
Mustikka-banaani-piimä-aplarimehu-kauralesesmoothieta.
Karkkia.
Riisiä kana-ruokakerma-porkkanakastikkeella.
Pari leipää päällysteenään eilistä pottumuusia ja uunilohta.
Jogurtin.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

-Santtu-

Posts: 1,965

#1074 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

MiMoSa, 30.9.2007 21:33:
---
MissKoo, 30.9.2007 21:29:
Ei juma *nauru* *nauru* *nauru* mä olen saanut tasan YHDEN ihmisen käännytettyä näihin pähkinöihin. Mutta se oli rakkautta silläkin ensi silmäyksellä *hih*

Nää vaatii selkeesti jotenkin perverssin makutottumuksen, kun lähes kaikki on ihan shokissa kun maistaa niitä *pepsodent*

---

No voin kyllä sanoa, että ainakin hieman oudohkon makutottumuksen noi vaatii.*pepsodent*



Jos syö sushia ja tykkää wasabista niin sitten tykkää niistä..ei siinä muuta vaadita..jos ei niin sitten ei varmasti tykkää, yksinkertaista*pepsodent*
Nauskiss

Posts: 532

#1075 • • Nauskiss
Ihan järkyttävän hyvää gluteenitonta suklaakakkua ja appelsiinirahkaa.

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

La Petite

Posts: 1,160

#1076 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Tähän mennes tänään syönyt:
- 2 keitettyä munaa
- 1 hapankorppu
- 25g valkohomejuustoa
- kaks siivua chilimetukkaa
- salaatin, jossa tonnaria, fetaa, kirsikkatomaatteja, paprikaa, kurkkua ja ruukkusalaattia + öljyä

Kohta välipalaks turkkilaista jugua *slurps*

--
Rem tene, verba seqventur

Sallakat

Posts: 2,220

#1077 • • Sallakat jungle, baby !
all bran muroja rasvattoman maidon kanssa aamupalaksi.

Vital vitaminoitua mehua ja kaksi graavilohileipää tässä lounaaksi/välipalaksi.
sapeli

Posts: 11,768

#1078 • • sapeli jokukukamikä?
Aamiaiseksi 1/4 Oululaisen luomureikäleipä voin kera, lounaaksi 1/4 Oululaisen luomureikäleipä sellaisenaan veden kanssa, plus banaani. *hymy* Ruisleipä *slurps*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#1079 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
aamupalaksi tehojuomaa sisällöltään:
maitoa
rahkaa
leseitä
pellavarouhetta
appelsiinin mehu
kanamunavalkuainen
banaani

välipala 3 porkkanaa ja pari suklaakeksiä

lounaaksi kalarullia parsakaali-juutotäytteellä, porkkanaraastetta, 3 perunaa ja lasi piimää+sämpylä
jälkkäriks kirsikka-ananasrahkaa

välipala valion maustamatonta jogurttia ja mysliä :)

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

miGGi

Posts: 236

#1080 • • miGGi ...same shit, different asshole...
ihan sairaan hyvää kanaa tikka masala kastikkeelle ja jasmine riisillä ! *kuolaa*

--
*nuotti* ...mun päässä kekkerit käkkää,kaapissa kääpiöt ottavat häppää,ukkeleilla on vihtahousut ja kysy että kiinnostaisko...*nuotti*

*pelle*