Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

1,392 posts, 70 pages, 462,194 views

Syce

Posts: 1,649

#741 • • Syce
varmaan suurin syy on tupakointi*eiei* tietty persoonastakin voi löytyä ärsytyksiä mut näin ulkoisesti syy on tuo. *hymy*
Tarsu

Posts: 2,449

#742 • • Tarsu

KooKie, 2.11.2006 18:46:
---
Musta se on todella surullista, ettei ihminen "pärjää" "yksin".



At last, joku jolla on sama periaate ja on vieläpä ylpeä siitä!
:)

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Syce

Posts: 1,649

#743 • • Syce
Mä olen aina halveksunut ihmisiä, jotka on yhdessä pelkästä yhdessäolemisen "ilosta", ei niinkään sen juuri näiden kahden henkilön välisen kemian takia. Musta se on todella surullista, ettei ihminen "pärjää" "yksin".
[/quote]



ei se ole etteikö pärjäisi yksin. jotkut vaan eivät halua olla yksin/kaipaavat vierelleen jonkun. en kyl itsekkää ymmärrä miksi olisi yhdessä jos ei näkisi samaa suhdetta vielä 20v päästä
^Hagi^

Posts: 41

#744 • • ^Hagi^
Ei oo aina kiva olla yksin... mut totaa... miul ei ole ainakaan sellasta "pakko saada joku" tunnetta... jos tota nyt sitten tarkotitte :D
tir

Posts: 951

#745 • • Edited tir
ihmistä ei ole tarkoitettu olemaan yksin, vielä jonkin aikaa sitten ei yksinkertaisesti pärjännyt jos ei ollut muiden apua..
pikkuhiljaa evoluutio muuttaa meitäkin *vink*

mutta ihan aiheeseen, tupakointi on suuri miinus, valehtelemisesta juoksen samantien kauas.
^Hagi^

Posts: 41

#746 • • ^Hagi^

^Hagi^, 2.11.2006 18:57:
Ei oo aina kiva olla yksin... mut totaa... miul ei ole ainakaan sellasta "pakko saada joku" tunnetta... jos tota nyt sitten tarkotitte :D


mut mistä minä tiedän noita juttuja ku oon iha juunnu viel :P
^Hagi^

Posts: 41

#747 • • ^Hagi^
Tossa ku luettelette noita miinuksia nii.... tupakka ja valehtelut ei oo yhtää kivoja :D yks asia mitä oottaisin ihmisiltä on että katotaan silmiin ku puhutaan. monella tuo piirre niinsanotusti kusee ja pahasti.
KooKie

Posts: 4,338

#748 • • KooKie aka. Petress Pan

tir, 2.11.2006 18:57:
ihmistä ei ole tarkoitettu olemaan yksin, vielä jonkin aikaa sitten ei yksinkertaisesti pärjännyt jos ei ollut muiden apua..



Mutta miksi ilman seurustelukumppania olisi muka yksin? Kyllä mulla on elämässäni kavereita ja perhe, joiden vuoksi mä en koe olevani ikinä yksinäinen.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Syce

Posts: 1,649

#749 • • Edited Syce
kaverilla ja seurustelukumppanilla on ainakin mun suhteessa eroa kuin yöllä ja päivällä...*nalle* tai mun tapauksessa...en tiedä miten muilla on
Fyrisch

Posts: 4,525

#750 • • Fyrisch

^Hagi^, 2.11.2006 18:57:
Ei oo aina kiva olla yksin... mut totaa... miul ei ole ainakaan sellasta "pakko saada joku" tunnetta... jos tota nyt sitten tarkotitte :D



tarkotettii kyl "pakko saada etupyllyy" .D

tai ainaski mä tarkotin.
Epailija

Posts: 5,636

#751 • • Epailija Physicist, 2nd class.

KooKie, 2.11.2006 19:02:
Mutta miksi ilman seurustelukumppania olisi muka yksin? Kyllä mulla on elämässäni kavereita ja perhe, joiden vuoksi mä en koe olevani ikinä yksinäinen.



No ei sitä välttämättä yksinäinen ole, mutta kyllä sen seurustelukumppanin (ainakin toivottavasti) päästää lähemmäksi kuin kaverit. Sinkkuillessa on siis tietyn rajan sisäpuolella yksin, mutta toisaalta tuleehan sitä seurustellessakin oltua - raja vain on vähän lähempänä. Eli joo, olet oikeassa. x)

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Cloud

Posts: 2,162

#752 • • Edited Cloud Game Freak

KooKie, 2.11.2006 18:46:

Mä olen aina halveksunut ihmisiä, jotka on yhdessä pelkästä yhdessäolemisen "ilosta", ei niinkään sen juuri näiden kahden henkilön välisen kemian takia. Musta se on todella surullista, ettei ihminen "pärjää" "yksin".



Toi on musta vähän kummalista, Sillä jos ei kemiat toimi ollenkaan niin ei musta ainakaan voi olla yhdessä edes yhdessäolemisen ilosta kun ei siinä olla yhdessä eikä olla iloisiakaan.

Kyllä mä vaan ymmärrän ihmisiä, jotka haluaa tukevan tasaisin ja hyvän ihmissuhteen. Sellaisen jossa on perusasiat turvattu, ja mahdollisille lapsille etc hyvä tulevaisuus. Vaikka sitten se seksi tai oma hurjastelu elämässä olisikin taka-alalla. Mielummin noinpäin kuin toisinpäin imo.


Mikä ihmisessä lannistaa tunnelman. Aika helvetin moni asia. En vain itse viitsi olla, niin itsekäs ja itseäni jalustalle asettava, ettenkö uskoisi itsessäni olevan myös huonoja piirteitä. There for en lähdekkään etsimään täydellisyyttä vaan sopusuhtaisuutta.

Tää on vähän toi sama, asia kuin tossa "maha" topicissa.. jos et itse ole sixari elä käy vaatimaan sitä toiselta. Kun itsessäs on kuitenkin paskoja puolia, turha sitä ihan kaikesta on ruveta kitisee toisenkaan osassa.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

asdf

Posts: 3,155

#753 • • Edited asdf

Cloud, 2.11.2006 19:07:
(--) En vain itse viitsi olla, niin itsekäs ja itseäni jalustalle asettava, ettenkö uskoisi itsessäni olevan myös huonoja piirteitä. There for en lähdekkään etsimään täydellisyyttä vaan sopusuhtaisuutta. (--)



Tuskin tässä kukaan on lähtenyt nostamaan itteään muiden yläpuolelle omalla "virheettömyydellään", vaan etitään sitä toista, joka on just itelle täydellinen. Ei sen tartte täyttää mitään täydellisyys-standardeja muiden silmissä.
KooKie

Posts: 4,338

#754 • • KooKie aka. Petress Pan

Cloud, 2.11.2006 19:07:
Toi on musta vähän kummalista, Sillä jos ei kemiat toimi ollenkaan niin ei musta ainakaan voi olla yhdessä edes yhdessäolemisen ilosta kun ei siinä olla yhdessä eikä olla iloisiakaan.

Kyllä mä vaan ymmärrän ihmisiä, jotka haluaa tukevan tasaisin ja hyvän ihmissuhteen. Sellaisen jossa on perusasiat turvattu, ja mahdollisille lapsille etc hyvä tulevaisuus. Vaikka sitten se seksi tai oma hurjastelu elämässä olisikin taka-alalla. Mielummin noinpäin kuin toisinpäin imo.



No mulla esimerkiksi on kavereita (huom. ikäni), jotka riitelee suhteessaan lähes päivittäin ja niillä jotka riitelee harvemmin, ongelmat onkin sitten suurempia. Mä henkilökohtaisesti elän elämääni mielummin yksin ja olen koko ajan onnellinen, kuin elän suhteessa sekä emotionaalisessa vuoristoradassa. (Kaveri joskus tästä mun kanssa kiistelikin. Hänen mielestään suhteen hyvät hetket korvaavat ne huonot - mä en asiaa näin nää, koska elän elämääni kuin yhtä pitkää hyvää hetkeä.)

Ikäni vuoksi mä en myöskään ajattele seurustelusuhteita korrelaatiossa lapsien omaamiseen jne. Tietenkin tällaisessa tilanteessa aatteet saattaisivat olla erit, tosin näen myös lapsille parempana asiana, että vanhemmat, jotka eivät toimeen keskenään tule, eroavat.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

^Hagi^

Posts: 41

#755 • • ^Hagi^
menee kyl vaikeeks :/
Avatar
#756 • • astaroth Guest

KooKie, 2.11.2006 18:46:
Mun mielestäni koko idea seurustelussa on perseellään, jossei voi nähdä sielunsa silmin itseään sen saman henkilön kanssa vielä 30 vuoden päästäkin.


et suinkaan ole ainoa tätä mieltä oleva. mutta tämän yhteiselon sen täydellisenkin kanssa kuvittelet onnistuvan tuosta vain, ilman mitään vastoinkäymisiä? jos 20 vuoden jälkeen jokin rupeaakin nyppimään, niin heitätkö hanskat tiskiin?

Mä todellakin toivon, ettei musta vanhemmiten tule säälittävää vanhapiikuuspelkoista ja emotionaalisesesti niin epävakaata ihmistä, että tää periaate järkkyis.


tämä tulee aivan varmasti järkkymään (vaikka tämän sanomalla bustaankin omaa periaatettasi hetkellisesti;) en minäkään sinkkuna paljoa pyörisi, jos vain seurustelemisen takia pitäisi joku olla. tekstistä vaan paistaa läpi toi "independent woman"-asenne :D

kuulostaa pikemminkin joltain traumaattiselta katkeruudelta, koska kaveriparit on välillä sattunu riitelemään ja ei ole aina mennykään, niin kuin leffoissa, niin tämän perusteella pitää tuomita parisuhteet siihen kategoriaan, että kuhan saa pillua ja ei tarvii lähteä yksin baarista

ja sitten joskus xx-vuoden päästä, kun sattumalta kohtaat sen oikean, niin saattaa olla aika kiva ongelma edessä, kun ei ole minkään valtakunnan kokemusta oikeasta yhdessäelämisestä. idiootit lähtevät vakavaan seurustelusuhteeseen pelkän yhdessäolon takia. mutta seurustelu kasvattaa ihmistä ja saa ehkä joku päivä tajuamaan, että maailma ei aina toimi niin, kuin haluaisi

Mutta miksi ilman seurustelukumppania olisi muka yksin? Kyllä mulla on elämässäni kavereita ja perhe, joiden vuoksi mä en koe olevani ikinä yksinäinen.


niin - nyt 18-vuotiaana. pikkuhiljaa ne alkaa kummasti feidaamaan elämästäsi, kun he löytävät oman elämän tarkoituksensa ;) ja vaikka tämä ei tarkoitakaan sitä, että he eivät vielä olisi ystäviäsi, mutta ei sitä kuule enää keski-ikäisenä olla joka ilta viettämässä tyttöjen iltaa ja käydä porukalla ikkunaostoksilla kaupungilla
KooKie

Posts: 4,338

#757 • • KooKie aka. Petress Pan

astaroth, 2.11.2006 19:21:
asiaa



Ymmärrän monet pointtisi ja toisaalta monista toivon, ettei näin todellakaan tule käymään. En vain uskalla lähteä uhoilemaan ja sitten myöhemmin tajuamaan, kuinka väärässä olinkaan.

Jo totta, tää vaikuttaa "independent woman" -asenteelta, mutta mä silti mielummin näkisin sen "independent person" -asenteena, ettei se kuulostaisi niin performanssilta. Koska sitä se ei ole. Sellaisena mä nään elämäni nyt ja sellaisena toivon elämäni myös pysyvän.

Ikäni vuoksi mä todellakin olen vielä pumpulissa, on paljon kivoja kavereita, muutama hyvä ystävä ja aivan mahtava perhe koko ajan suojana ja seurana, itseasiassa koko idea näiden menettämisestä ahdistaa. Se on myös yksi syy vältellä "vääriä" seurustelukumppaneita. Monet kaverit meinaan ovat vaihtaneet muun sosiaalisen elämänsä tähän "seurusteluun" ja eron koittaessa ovatkin huomanneet todellakin olevansa yksinäisiä.

Vanhapiikapäiviä odotellessa mä haluan siltikin olla vielä naiivi romantikko (minä kukaan mut tunteva ei mua taida nähdä) ja odottaa elämältä ja ihmissuhteilta parasta. Kun en mä nyt näe vanhapiikuuttakaan pahana asiana. Saa sitten nähdä, kuinka elämä, arvot ja aatteet iän myötä muuttuvat (jos muuttuvat).

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

^Hagi^

Posts: 41

#758 • • ^Hagi^
Nii... kannattaa valita se mikä on itselle parasta. silloin sitä on onnellinen ynm. ite en edes osaa sano et haluaisinko seurustelu kumppanin vai en, se aina riippuu niin päivästä. mut eiköhä sit aikanaan tapahu jotai jännää :)
^Hagi^

Posts: 41

#759 • • ^Hagi^
taidan olla taas iha pihalla :/ no juu...
Avatar
#760 • • astaroth Guest

KooKie, 2.11.2006 19:33:
Monet kaverit meinaan ovat vaihtaneet muun sosiaalisen elämänsä tähän "seurusteluun" ja eron koittaessa ovatkin huomanneet todellakin olevansa yksinäisiä.


tuttua tavaraa ihan täällä huonommissakin piireissä :(

Vanhapiikapäiviä odotellessa mä haluan siltikin olla vielä naiivi romantikko (minä kukaan mut tunteva ei mua taida nähdä) ja odottaa elämältä ja ihmissuhteilta parasta.


ei kannata antaa periksi kyynisyydelle :) ollakseen vielä vanhana maanpäällinen romantikko olisi hyvä kokea aitoa kahden ihmisen välistä romantiikkaa. ei ehkä ole laatua "prinssi tulee valkoisella yksisarvisella ja survoo majesteettista juhlapasuunaa mun sykkivään lemmenhyytelöön", mutta piru vie on se ainakin aitoa. *vink*