1,392 posts, 70 pages, 475,227 views
KooKie, 2.11.2006 18:46:
---
Musta se on todella surullista, ettei ihminen "pärjää" "yksin".
^Hagi^, 2.11.2006 18:57:
Ei oo aina kiva olla yksin... mut totaa... miul ei ole ainakaan sellasta "pakko saada joku" tunnetta... jos tota nyt sitten tarkotitte :D
tir, 2.11.2006 18:57:
ihmistä ei ole tarkoitettu olemaan yksin, vielä jonkin aikaa sitten ei yksinkertaisesti pärjännyt jos ei ollut muiden apua..
^Hagi^, 2.11.2006 18:57:
Ei oo aina kiva olla yksin... mut totaa... miul ei ole ainakaan sellasta "pakko saada joku" tunnetta... jos tota nyt sitten tarkotitte :D
KooKie, 2.11.2006 19:02:
Mutta miksi ilman seurustelukumppania olisi muka yksin? Kyllä mulla on elämässäni kavereita ja perhe, joiden vuoksi mä en koe olevani ikinä yksinäinen.
Mä olen aina halveksunut ihmisiä, jotka on yhdessä pelkästä yhdessäolemisen "ilosta", ei niinkään sen juuri näiden kahden henkilön välisen kemian takia. Musta se on todella surullista, ettei ihminen "pärjää" "yksin".
Cloud, 2.11.2006 19:07:
(--) En vain itse viitsi olla, niin itsekäs ja itseäni jalustalle asettava, ettenkö uskoisi itsessäni olevan myös huonoja piirteitä. There for en lähdekkään etsimään täydellisyyttä vaan sopusuhtaisuutta. (--)
Cloud, 2.11.2006 19:07:
Toi on musta vähän kummalista, Sillä jos ei kemiat toimi ollenkaan niin ei musta ainakaan voi olla yhdessä edes yhdessäolemisen ilosta kun ei siinä olla yhdessä eikä olla iloisiakaan.
Kyllä mä vaan ymmärrän ihmisiä, jotka haluaa tukevan tasaisin ja hyvän ihmissuhteen. Sellaisen jossa on perusasiat turvattu, ja mahdollisille lapsille etc hyvä tulevaisuus. Vaikka sitten se seksi tai oma hurjastelu elämässä olisikin taka-alalla. Mielummin noinpäin kuin toisinpäin imo.
Mun mielestäni koko idea seurustelussa on perseellään, jossei voi nähdä sielunsa silmin itseään sen saman henkilön kanssa vielä 30 vuoden päästäkin.
Mä todellakin toivon, ettei musta vanhemmiten tule säälittävää vanhapiikuuspelkoista ja emotionaalisesesti niin epävakaata ihmistä, että tää periaate järkkyis.
Mutta miksi ilman seurustelukumppania olisi muka yksin? Kyllä mulla on elämässäni kavereita ja perhe, joiden vuoksi mä en koe olevani ikinä yksinäinen.
astaroth, 2.11.2006 19:21:
asiaa
KooKie, 2.11.2006 19:33:
Monet kaverit meinaan ovat vaihtaneet muun sosiaalisen elämänsä tähän "seurusteluun" ja eron koittaessa ovatkin huomanneet todellakin olevansa yksinäisiä.
Vanhapiikapäiviä odotellessa mä haluan siltikin olla vielä naiivi romantikko (minä kukaan mut tunteva ei mua taida nähdä) ja odottaa elämältä ja ihmissuhteilta parasta.