Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

1,392 posts, 70 pages, 475,650 views

Cassu

#781 • • Cassu Vieras omassa elämässä
Ehkä se aiemmin puhuttu valittaminen joka asiasta, mutta silleen pitää ymmärtää vaikka tuota tupakka juttua, ainakin omalta kohdaltani ajattelen asian niin että kun meen bilettää silloin asennoidun että siellä on tupakansavua, mutta jossain koulun ruokalassa omassa autossa tai kotona en voi sietää tippaakaan tupakan savua koska en ole ite siihen syyllinen missä olen, mutta jos baarien savu häirittee pitää jättää menemättä.

Hyvä esimerkki oli keskiviikkona kun olin Mikkelin Kharmassa istumassa iltaa, kun siellä alakerrassa soitetaan rentoa konemusiikkia. No siihen tuli kaksi vaaleaa noin mun ikäistä naista. Ne istu mun viereen sohvalle, en sillee kiinnittäny mitään huomiota, kattelin kun DJ soitteli ja näppäili mikseriä. No sitten joku koputtaa olkapäähän ja käännyn niin eka lause oli suunnilleen tämä. "Hei, tää musa on ihan kauheeta, voit sä sanoo tolle DJ:lle et lopettaa soittamisen" Siis mulle tuli heti tunne etten haluais koskaan tuntea noita kahta naista, koska tunsin että he ovat baarin tärkeimmät ihmiset. Ensivaikutelma oli niin kamala ettei sitä voi kuvailla. Musta ihmisten pitää ottaa huomioon toisia ja ajatella muidenkin tunteita. Baarissa on kaksi kerrosta, menee sinne ylös jos ei kestä olla alakerrassa, ei sen takia ettei yritä edes tutustua (tässä tapauksessa musiikkiin) tai anna tilaisuutta oppia tykkäämään muustakin musiikista kuin omasta suosikista, voi olla kertomatta omia mielipiteitään muille ja pilaamatta toisten iltaa.

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

kriba

#782 • • kriba Enimmäkseen Harmiton

Cassu, 3.11.2006 13:36:
"Hei, tää musa on ihan kauheeta, voit sä sanoo tolle DJ:lle et lopettaa soittamisen"

Offtopic: Kauan sitten tuli oltuu kaverin kanssa viettämäs iltaa vakimestassa, jossa tavallisimmin tuli letkeetä house-kamaa. Notkuttiin dj kopin nurkilla kunnes dj:n kanssa tuli juttelemaan kaveri joka sanoi:"hei, voisit sä soittaa jotain hyvää musaa?" Kaverin ja dj:n kanssa revettiin ihan täysin ja kaveri nolona lähti pois :D
#783 • • Fuzzy Guest
Hiljaset miehet ei kiinnosta yhtään... Mä vihaan sitä et jos pitää kokoajan yksin pitää keskusteluu yllä.

Ja mä en myöskään tykkää "pretty boy" -tyyppisistä vaik ois kuinka hyvän näkönen muuten. Ei mul muuten mitää niit vastaan oo, mut ne on ylensä niin snobei.... ja jäykkiksii tai jtn...

Ja sit PAHIN! Suomalaiset, jotka pyörii ulkomaalaisten kanssa!
Sielt tulee aina jtn joujou-suomi-englanti-arabia-somalia -sekotusta ku ne juttelee.
Mitä helvettiä?! Se EI oo hirveen kiihkeetä. OIKEESTI!

No hyvänä kakkosena tulee pitkälettiset kundit.. ei kiitti...*eiei*
Jna

#784 • • Jna

Epailija, 2.11.2006 22:47:

Lisää korkean luokan huumoria:

Kysymys: Mistä tosimies tietää milloin nainen saa orgasmin?
Vastaus: Tosimies ei välitä.

P.S. MINÄ EN OLE TOSIMIES!1

*nauru*
#785 • • Säty Guest
Jos mies on naisellinen ja ei osaa sanoa omia mielipiteitä.
domi

#786 • • domi Työn sankari.

sifia, 3.11.2006 23:12:
Jos mies on naisellinen ja ei osaa sanoa omia mielipiteitä.

Naisessa ärsyttää sama homma, eli ei oo mielipiteitä vaan vastaukset on "ihan sama" -tyyliä.
#788 • • Equalizer Guest

Fuzzy, 3.11.2006 14:29:

No hyvänä kakkosena tulee pitkälettiset kundit.. ei kiitti...*eiei*

Mullapa ei ookaan..kiäh*lmao*
Alice R.

#789 • • Alice R.
En pahemmin näihin foorumeihin kirjoittele, mutta tähän on pakko sanoa painava sanansa.. *igor* Jos mies tai nainen nöyristelee ja mielistelee niin argh!!! Jos hakuaisin koiran niinvarmaan hankkisin sellaisen kennelstä! Vähän persoonaa ja haastetta!
Poppana

#790 • • Poppana Tehotyttö
Väkivaltainen käytös ja satuttaminen henkisesti ja fyysisesti

--
*hellokitty*

ella_

#791 • • ella_

Alice R., 4.11.2006 04:57:
Jos hakuaisin koiran niinvarmaan hankkisin sellaisen kennelstä! Vähän persoonaa ja haastetta!

ot:

kennel = koiratarha, jossa harjoitetaan koiran kasvatusta/jalostusta. suurin osa koirista haetaan siis kenneleistä. tarkoitit siis varmaankin jotain löytöeläinkotia/"rankkuria".

ja kyllä sitä persoonaa löytyy ihan normikoirista, ei siihen mitään traumaa taakse tartte :)

--
Elementary, my dear.

Fyrisch

#792 • • Fyrisch

domi, 3.11.2006 23:17:
Naisessa ärsyttää sama homma, eli ei oo mielipiteitä vaan vastaukset on "ihan sama" -tyyliä.

Pitää vaa ottaa naisen vanhempien rooli käteen hetkeks ja kouluttaa uusiks, jos esim. kysyy mitä juomist se haluu, ja nainen vastaa 'ihan sama' ni sillon tuodaa kans jotai paskaa juotavaa sielt.
#793 • • cjet Guest

ella_,]Alice R.[/b], 4.11.2006 04:57:
Jos hakuaisin koiran niinvarmaan hankkisin sellaisen kennelstä! Vähän persoonaa ja haastetta!

---

ot:

kennel = koiratarha, jossa harjoitetaan koiran kasvatusta/jalostusta. suurin osa koirista haetaan siis kenneleistä. tarkoitit siis varmaankin jotain löytöeläinkotia/"rankkuria".

ja kyllä sitä persoonaa löytyy ihan normikoirista, ei siihen mitään traumaa taakse tartte :)

Eiku me miehet ollaa nii koiria.. Wuf.
mirde

#794 • • Edited mirde aka DiscoKanttura
Tässä sellaset jotka tällä hetkellä vaikuttaa:

- Huono itsetunto / itseluottamus, ja jolla elämäkin on vähän hakusessa.
- Liika itsekeskeisyys. Haluaa paljon muilta mutta ei ole valmis antamaan mitään.
- Brassailu ja lipevä flirttailu / imartelu, yök!
- Tiukkapipo tosikot. Huumorintajunpuute on vakava ongelma :D
- Aggressiivinen luonne.
- Jästipäät jotka ei anna periksi periaatteistaan, vaikka niissä ei olis mitään järkeä.
- Yksinkertaisuus ja yleissivistyksen puute.
- Epärehellisyys
- Roolin vetäminen, epäaitous.
- Vastuuntunnottomuus
- Patalaiskuus
- Päihderiippuvuus
- Negatiivisuus ja liika kriittisyys. Valittaa aina kun mahdollista.
- Ei osaa pyytää anteeksi. Eli ei halua myöntää tehneensä väärin.
- Ei ole itsekritiikkiä.
- Ahneus ja kateellisuus, josta seura katkeruutta. Hyi!
- Ei huolehdi itsestään; kroppa, pukeutuminen ja hygienia retuperällä.

No niin, eiköhän nämä riitä tällä erää*nauru* Totuus on kyllä se että oon sietäny aika montaakin näistä piirteistä, joskus liikaakin. Ja olen valmis joustamaan tulevaisuudessakin, kunhan toinen osapuoli on valmis samaan mun suhteen.
blastic

#795 • • Edited blastic ballistic ballstick

mirde, 5.11.2006 23:05:
- Päihderiippuvuus

Pitää olla tällaiset juomat tarjolla niin ei pääse viinanhimo kasvamaan liikaa *vink*

Jaa no mutta ei noi kyllä ole soveliaita pulloja. Ajaa pian kauniimman sukupuolen alkoholismin partaalle... *nauru*
^Hagi^

#796 • • ^Hagi^

blastic, 6.11.2006 22:26:

Pitää olla tällaiset juomat tarjolla niin ei pääse viinanhimo kasvamaan liikaa *vink*

Jaa no mutta ei noi kyllä ole soveliaita pulloja. Ajaa pian kauniimman sukupuolen alkoholismin partaalle... *nauru*

repesin :DDD
terrae

#797 • • terrae
Tässä on erittäin hyvä lista: *joo*

- Huono itsetunto / itseluottamus, ja jolla elämäkin on vähän hakusessa.
- Liika itsekeskeisyys. Haluaa paljon muilta mutta ei ole valmis antamaan mitään.
- Brassailu ja lipevä flirttailu / imartelu, yök!
- Tiukkapipo tosikot. Huumorintajunpuute on vakava ongelma :D
- Aggressiivinen luonne.
- Jästipäät jotka ei anna periksi periaatteistaan, vaikka niissä ei olis mitään järkeä.
- Yksinkertaisuus ja yleissivistyksen puute.
- Epärehellisyys
- Roolin vetäminen, epäaitous.
- Vastuuntunnottomuus
- Patalaiskuus
- Päihderiippuvuus
- Negatiivisuus ja liika kriittisyys. Valittaa aina kun mahdollista.
- Ei osaa pyytää anteeksi. Eli ei halua myöntää tehneensä väärin.
- Ei ole itsekritiikkiä.
- Ahneus ja kateellisuus, josta seura katkeruutta. Hyi!
- Ei huolehdi itsestään; kroppa, pukeutuminen ja hygienia retuperällä.

Fyrisch

#798 • • Fyrisch

ALIEN, 4.11.2006 11:28:
Ei mitään järkeä alkaa tuhlaa omaa aikaansa naisiin joiden kasvatus on jäänyt puoleen tiehen, nuoria tässä ollaan ja itseämme varten tässä vielä eletään ja kehitetään.

Niinhän se on!
Dana

#799 • • Dana

ääää.. olin liian utelias ja klikkasin ton auki kesken saksantunnin.. jengi tossa takana repes vielä enemmän *lmao* hihihi..
mirde

#800 • • mirde aka DiscoKanttura

---
- Päihderiippuvuus

---

*nauru*Kiitti vinkistä!