Hyvä esimerkki oli keskiviikkona kun olin Mikkelin Kharmassa istumassa iltaa, kun siellä alakerrassa soitetaan rentoa konemusiikkia. No siihen tuli kaksi vaaleaa noin mun ikäistä naista. Ne istu mun viereen sohvalle, en sillee kiinnittäny mitään huomiota, kattelin kun DJ soitteli ja näppäili mikseriä. No sitten joku koputtaa olkapäähän ja käännyn niin eka lause oli suunnilleen tämä. "Hei, tää musa on ihan kauheeta, voit sä sanoo tolle DJ:lle et lopettaa soittamisen" Siis mulle tuli heti tunne etten haluais koskaan tuntea noita kahta naista, koska tunsin että he ovat baarin tärkeimmät ihmiset. Ensivaikutelma oli niin kamala ettei sitä voi kuvailla. Musta ihmisten pitää ottaa huomioon toisia ja ajatella muidenkin tunteita. Baarissa on kaksi kerrosta, menee sinne ylös jos ei kestä olla alakerrassa, ei sen takia ettei yritä edes tutustua (tässä tapauksessa musiikkiin) tai anna tilaisuutta oppia tykkäämään muustakin musiikista kuin omasta suosikista, voi olla kertomatta omia mielipiteitään muille ja pilaamatta toisten iltaa.