Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

1,392 posts, 70 pages, 475,382 views

KooKie

#761 • • KooKie aka. Petress Pan

astaroth, 2.11.2006 19:57:
"prinssi tulee valkoisella yksisarvisella ja survoo majesteettista juhlapasuunaa mun sykkivään lemmenhyytelöön"

No nyt mentiin jo ihan OT:ksi, kun tämä postaus olisi jo "mikä herättää kiinnostuksesi mieheen/naiseen" -tasoa. Tässä on sitä romantiikkaa ja suuria tunteita jo. *pihkassa* :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

asdf

#762 • • asdf

astaroth, 2.11.2006 19:57:
(---) ei ehkä ole laatua "prinssi tulee valkoisella yksisarvisella ja survoo majesteettista juhlapasuunaa mun sykkivään lemmenhyytelöön", mutta piru vie on se ainakin aitoa. *vink*

Say what *nauru*
Mervi

#763 • • Mervi Neiti Näpsä
Heh! Hauska lukea näitä.

Takaisin aiheeseen:

Ensimmäinen asia mikä alkaa etomaan suunnattomasti miehessä on jatkuva peilin edessä laittautuminen. (Tämä on sallittua vain naisille ja homoille *nauru* )
-Itseriittoisuus.
-Hienohelmaisuus.
-Tyhjänpäiväinen small talk. *super**igor*
-Pelimiehet. "Sori mä oon niin kiireinen, tosi vaikea löytää kalenterista aikaa sulle, kun mulla on just nyt niin paljon kaikkea. Ei se susta johdu, mutta katotaan vaikka joskus!"

Miehessä kiinnostaa:
-Vanhanajan herrasmies. Kohteliaisuus, 100% rehellisyys.
-Älykkyys.
-Laaja-alainen huumorintaju. Ei säikähdä friikeimmistäkään letkautuksista.
-Tosimiehuus. *tirsk*
-Sopiva karskius.
-Silmälasit.
-Leukaparta.

--
Ei se oo niin vakavaa.

Cloud

#764 • • Edited Cloud Game Freak

Zenni, 2.11.2006 19:17:
---
Cloud, 2.11.2006 19:07:
(--) En vain itse viitsi olla, niin itsekäs ja itseäni jalustalle asettava, ettenkö uskoisi itsessäni olevan myös huonoja piirteitä. There for en lähdekkään etsimään täydellisyyttä vaan sopusuhtaisuutta. (--)

---

Tuskin tässä kukaan on lähtenyt nostamaan itteään muiden yläpuolelle omalla "virheettömyydellään", vaan etitään sitä toista, joka on just itelle täydellinen. Ei sen tartte täyttää mitään täydellisyys-standardeja muiden silmissä.

paitsi, ettei täydellisyyttä ole. Sitähän mä tossa yritän sanoa =P. En mä kiellä ihmisiä etsimästä täydellistä. Mutta epätäydellinenkin voi olla täydellinen. Musta vaan kun näitä tekstejä lukee niin imo ihmiset tuntuu välillä tosi nirsoilta. Ei siinä kyllä mä ymmärrän sen, ettei kaikki asiat miellytä ja jotkin asiat ovat iso nono.. mutta kun näitä lukee niin tulee sellanen fiilis et jaaha et tollanenkin on nono.. niin ei sussa sitten ole vai vikaa? Jotenkin näistä tulee aika joustamatonkin fiilis mieleen mulle. Mutta tämähän on mun 5c ja en mä lähtis silti ketään tuomitsemaan noiden takia kunhan itselleni tulee tämmöttis fiilari.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Cloud

#765 • • Cloud Game Freak

Mervi, 2.11.2006 20:36:
Heh! Hauska lukea näitä.

-Pelimiehet. "Sori mä oon niin kiireinen, tosi vaikea löytää kalenterista aikaa sulle, kun mulla on just nyt niin paljon kaikkea. Ei se susta johdu, mutta katotaan vaikka joskus!"

mitenkään arvostelematta, mietin vain mutta entäs jos sillä oikeasti on kiire?

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Worin

#767 • • Worin
Mulla se on yks-selitteisesti whinettäminen. En kestä kenenkään whinetystä asioista millei oo paskaankaan merkitystä.

Esim. yks päivä olin ruokalan jonossa pihalla venaamassa et pääsis safkaa ja joku akka tilitti siinä kavereilleen kuin on törkeetä polttaa muitten läheisyydessä kun menee vaikka mitä tukkoon. Kattelin siinä ja jossain 10 metrin päässä oli siellä raikkaassa ulkoilmassa joku joka veti röökiä. Ne oikein vilkuili sinnepäin ja huuteli sillein vaihtelevan äänekkäästi et se jamppa ois tajunnu lopettaa.

sit kuuntelin lisää niitten juttuja ja baariin oltiin kyl menossa ja aloin miettii siinä, et jos baarin savut ei häiritte niin mitäs ne sit whinettää siitä et joku pitkän matkan päässä polttelee röökiä.

Tietty aina on se pään tilavuus 5 litraa ja silti sinne mahtuu 25 litraa kusta meininki. Eli hiukan liian iso itsetunto kun on eka siideri avattu.

Crediitit tippuu mun silmissä aivan uskomattomasti ihan sama onko kuka tahansa kyseessä, jos selvinpäin omistetaan fiiatin tuulilasi ja muutaman jälkeen puolet espoosta.
asdf

#768 • • asdf

Fyraett, 2.11.2006 20:49:
---
Mervi, 2.11.2006 20:36:
Miehessä kiinnostaa:
-Tosimiehuus. *tirsk*

---

Millanen on tosimies?

edit: *viilail*

On muute kysymys johon mäki kaipaisin vastausta, kukaan ei oo koskaan pystyny määrittelemään sitä mulle tyydyttävästi.
Sssan*

#769 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa

^Hagi^, 2.11.2006 18:08:
---
Sssan*, 2.11.2006 10:32:
---
ALIEN, 2.11.2006 10:05:
varsinkin sellainen joka on pienestä asti saanut kaiken itkemällä ja kiukuttelemalla.

Tää on just minä *lmao* no jaa...Ehkä tässä iässä toi taktiikka ei enään pure enkä sitä pahemmin enää käytäkään mut muistan hyvin...*nauru*

Kiinnostuksen mieheen latistaa liika pinnallisuus ja itsekkyys, Välinpitämättömyys ja just sellanen "aivan sama"-asenne, ylenmääräinen brassailu, pomottelu ja toisen syyttely omista virheistä. Se tietenkin heti jos luulee olevansa maailman napa ja paras koko maailmassa *dissaa*(niitäkin löytyy) ja ns "pelimiehet " *sars*

---

Se on aika jännä et tollasia ihmisiä löytyy :( (varsinkii pelimiehet + pelinaiset...(ei oo yhtää kivoja)
Ois iha jännää päässä noitten pään sisälle päiväks et ymmärtäis.

Totta!Ja nää pelaajat tuskin antaa itselleen koskaan mahdollisuutta aitoon ja oikeaan rakkauteen..sääli sinänsä vaikka toisaalta jotkut sitä ei teoillaan ehkä ansaitsiskaan...*hmph*
Ja pakko kans mainita kun hississä äsken törmäsin pariskuntaan jossa nainen puhui hennolla ja pyytelevällä äänellä, mies tiuski, paiskoi ovet ja katsoi muakin kuin halpaa makkaraa kun vaan hymyilin tukka pörrössä *dissaa*
Tollanen `alistus-juttu` on kans niiin syvältä *grr* ite en katselis hetkeekään..

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

remotion

#770 • • remotion nostatus guru

Zenni, 2.11.2006 21:02:
On muute kysymys johon mäki kaipaisin vastausta, kukaan ei oo koskaan pystyny määrittelemään sitä mulle tyydyttävästi.

toivottavasti löydät vastauksen jonkun kivan tosimiehen muodossa :)

kysymys: montako tosinaista tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu?
vastaus: ei yhtään, tosinaisella on tosimies joka vaihtaa sen.
kysymys: montako tosimiestä tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu?
vastaus: ei yhtään, tosimies ei pelkää pimeää.

(tosta on se karumpikin versio mut jätetää se pois)
#771 • • ALIEN Guest

remotion, 2.11.2006 21:42:

pistä pls privana edes?
remotion

#772 • • Edited remotion nostatus guru

ALIEN, 2.11.2006 21:52:
---
remotion, 2.11.2006 21:42:

---

pistä pls privana edes?

ei jaksa privana mutta:

vastaus: ei yhtään, itkekööt huora pimeessä!*uros**pahis*

...ja taas tippu loputkin pisteet sopivien vastakappaleiden silmissä...
...en oo sit oikeesti noin tuhma...
#773 • • Edited ALIEN Guest

remotion, 2.11.2006 21:59:
...ja taas tippu loputkin pisteet sopivien vastakappaleiden silmissä...

Oikeat vastakappaleet osaavat nauraa myös tolle joten älä pelkää ;)

edit: jatkuvaa typo-helvettiä :D
Epailija

#775 • • Epailija Physicist, 2nd class.

remotion, 2.11.2006 21:59:
vastaus: ei yhtään, itkekööt huora pimeessä!*uros**pahis*

Lisää korkean luokan huumoria:

Kysymys: Mistä tosimies tietää milloin nainen saa orgasmin?
Vastaus: Tosimies ei välitä.

P.S. MINÄ EN OLE TOSIMIES!1

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Sundust

#776 • • Sundust Behind The Sun
Noo jos omat mielipiteeni laittaisin..kröhm

Sellaset naiset ei oikein innosta, jotka kattoo miehessä vain sitä ulkonäköä, kokoa..ym, sit on yli meikatut naiset "yäk" ja yli treenatut huh..

Pitää olla sisäinen kauneus, nähä muutakin kuin se tumma, pitkä ja komea mies, eikä saa olla mikään niuhottaja, että vaaditaan koko ajan kaikkee, tai mikään ei riitä.

Suurella sydämellä ja avoimella mielellä eteenpäin *hihu**piis*

--
*jiihaa* Danger i´m raving...

^Hagi^

#777 • • Edited ^Hagi^

Sssan*, 2.11.2006 21:12:

Totta!Ja nää pelaajat tuskin antaa itselleen koskaan mahdollisuutta aitoon ja oikeaan rakkauteen..sääli sinänsä vaikka toisaalta jotkut sitä ei teoillaan ehkä ansaitsiskaan...*hmph*
Ja pakko kans mainita kun hississä äsken törmäsin pariskuntaan jossa nainen puhui hennolla ja pyytelevällä äänellä, mies tiuski, paiskoi ovet ja katsoi muakin kuin halpaa makkaraa kun vaan hymyilin tukka pörrössä *dissaa*
Tollanen `alistus-juttu` on kans niiin syvältä *grr* ite en katselis hetkeekään..

se on kyllä persiistä tuo dissaamis juttu... ollaa siitä monta kertaa juteltu kavereitten kanssa. esim. jossai kahviloissa ku istuskellaa ja naureskellaa nii nää "lätkäossi-pelimiehet" kattoo aina pahasti. niitten katse on niin tappava ku ne luulee olevansa parempia...hyiiii...
mihi maailma on menossa? vai onko se aina ollut samanlainen?
^Hagi^

#778 • • ^Hagi^

Sssan*, 2.11.2006 21:12

en ymmärtäny oikei tota *ding* sori *plur*
Fyrisch

#779 • • Edited Fyrisch

Totta!Ja nää pelaajat tuskin antaa itselleen koskaan mahdollisuutta aitoon ja oikeaan rakkauteen..

Eiks ne niin kutsutut pelaajat seukkaa just nii kauan ku sitä rakkauden hormoonia riittää kropas ( 2 viikkoo - 2kk), sitku se tunne loppuu nii siirrytään seuraavaan eli uuteen serotoiinin laukasijaan..

Edit. lisäystä
Sssan*

#780 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa

Fyraett, 3.11.2006 08:53:
---
Totta!Ja nää pelaajat tuskin antaa itselleen koskaan mahdollisuutta aitoon ja oikeaan rakkauteen..

---

Eiks ne niin kutsutut pelaajat seukkaa just nii kauan ku sitä rakkauden hormoonia riittää kropas ( 2 viikkoo - 2kk), sitku se tunne loppuu nii siirrytään seuraavaan eli uuteen serotoiinin laukasijaan..

Edit. lisäystä

Näinpä..itse törmännyt tapauksiin jossa ollaan jonku kanssa "mukarakastuneina" ja vaihdetaan heti uuteen kun joku paremman näkönen tms. ilmaantuu tielle..Tai sit pyöritellään monta "kumppania" samaan aikaan ja leikki loppuu siihen et joku niistä viimeinkin tajuaa sen kuvion!
säälittävää mutta totta.*igor* ei tällasta käyttäytymistä ihan helpolla pysty ymmärtämään....

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..