1,392 posts, 70 pages, 476,280 views
Cata, 22.9.2005 00:42:
-maailman omistajan elkeet
patient, 12.9.2005 19:06:
Aika monet ihan neutraalitkin piirteet osoittautuu ärsyttäviksi yhdistyessään tietynlaisiin piirteisiin, joten tästä listasta voisi tulla nälkävuoden pituinen oikeestaan. :) Tyydynkin siis listamaan jotain tässä viime aikoina esille tulleita inhokkipiirteitä:
-itsekeskeisyys, rehentely ja kerskailu
-tyhjäpäisyys: se, ettei ole kiinnostunut oikein muusta kuin omasta pärstästään ja trendilehdistä
-todella kapea musiikkimaku ("meikä ei kuuntele ku hevii, örr, kaikki muu on paskaa!")
-"kovat jätkät ei mitään rehuja syö" -asenne, sopii aika huonosti mun kasvissyöntiin. musta olisi kiva, että toinen söisi munkin laittamaa safkaa joskus ja että mun ei tarvitsisi joka aterialla tapella siitä, miksi olen "perkeleen porkkananpurija"
-huonon neekeriläpän jatkuva kylväminen asiaankuuluvalla rasistisella omahyväisyydellä
-huumorintajuttomuus ja se, ettei osaa nauraa itselleen
Lisäksi jonkinlainen yleissivistys olisi suuri plussa, ei jaksa aina jokaista asiaa ruveta vääntämään rautalangasta. ;)
Skenemursu, [
hitto olipas jännä... me ei varmaan tultais kauheen hyvin toimeen :)
patient, 22.9.2005 02:46:
---
Skenemursu, [
hitto olipas jännä... me ei varmaan tultais kauheen hyvin toimeen :)
---
Sentään me ollaan jostain samaa mieltä! :)
Nyt pistit pahan!Epailija, 21.9.2005 23:47:
---
yukie^, 21.9.2005 18:25:
Lusmuilu! Lusmut, siis ne pojat jotka vaan makaavat kotona eivätkä tee mitään. Ei töitä, koulua tai edes kiinnostusta mihinkään.
---
Entä sellaiset tapaukset, joilla on vaikkapa töitä, koulua tai ehkä molempia, mutta ei siltikään kiinnostusta mihinkään?
MetsänHenki, 22.9.2005 17:03:
jatkuva lääppiminen etenki jossain julkisilla paikoilla
Karvinen, 30.9.2005 10:03:
se jos ei pygee lähtee koskaa mihkää bileisii/baarii ilman päihteitä. . .
Karvinen, 30.9.2005 10:03:
se jos ei pygee lähtee koskaa mihkää bileisii/baarii ilman päihteitä. . .
(mailman tervein kansa eskimot nauttii pääasiallisesti ravinnokseen lihaa ja usein vielä raakana)
KooKie, 30.9.2005 23:54:
Se, että ko. henkilö on musta kiinnostunu
mekaanikko, 30.9.2005 22:59:
---
(mailman tervein kansa eskimot nauttii pääasiallisesti ravinnokseen lihaa ja usein vielä raakana)
---
Maailman tervein kansa my ass. "Eskimoiden" (korrekti termi on muuten inuiitit) eliniänodote on miehillä 60,3 vain vuotta. (Vertailukohdaksi sopii esimerkiksi runsaasti tutkittu kalifornialainen adventistien lahko, joista suurella osalla elintapoihin kuuluu tiukka kasvisruokavalio - miesten keskimääräinen elinikä on kasvissyöjäadventisteilla 80,2 vuotta. Tietysti muitakin selittäviä eroja kuin ruokavalio löytyy.)
Ja takaisin itse aiheeseen: Itselleni lihansyönti ei naisessa ole mikään instant turnoff vaikka itse olenkin kasvissyöjä. Ehdottomasti kyllä plussaa (samoin kuin savuttomuus jne.) mutta ei niin iso asia todellakaan mulle että riittäisi tuhoamaan kiinnostuksen muutoin todella potentiaaliseen mimmiin. Tietysti joku fanaattinen "syön VAIN lihaa" -asenne vois olla snadisti liikaa.
Skenemursu, 1.10.2005 17:38:
tuota noin tässä terveyden mittarina käytät odotettua elinikää, etkä sairastuspäiviä taikka sairaalakäyntejä, lääkkeiden kulutusta jne. elinikä odotushan voi johtua pitkälti esim. geeneistä.
mekaanikko, 1.10.2005 19:05:
---
Skenemursu, 1.10.2005 17:38:
tuota noin tässä terveyden mittarina käytät odotettua elinikää, etkä sairastuspäiviä taikka sairaalakäyntejä, lääkkeiden kulutusta jne. elinikä odotushan voi johtua pitkälti esim. geeneistä.
---
No onks sulla heittää jotain tilastoa inuiittien sairauspäivien määrästä suhteessa johonkin muuhun ryhmään?