1,392 posts, 70 pages, 475,352 views
Lene, 22.6.2005 22:58:
Se ei silti kerro yhtään, miten kemiat pelaavat niiden ihmisten välillä, joilla on samat preferenssit tai eri. Tai miten jotkut asiat sittenkin voivat mennä niidenkin asioiden edelle, joita on pitänyt itselleen tärkeinä kriteereinä.
Mielestäni asioiden teoreettisella tavalla listaaminen etäännyttää aikalailla käytännöstä. Jos ratkaistaisiin asioita tällä tavalla etäisesti - esim. näyttöpäätteen ääressä deitti.netissä - jotain jää näkemättä ja kokematta, kaikkiin käsillä oleviin mahdollisuuksiin ei ikäänkuin pysähdyttäisi.
Onkos tällaisia deittejä sitten muita kuin sokkotreffejä? Eikös yleensä ole tullut jo jonkin verran juteltua sen ihmisen kanssa, jota on treffeille pyytänyt?
Ei tietenkään sulje, mutta sehän nimenomaan helpottaa tätä toimintaa siinä määrin, että ne jotka ovat olleet esim. liian ujoja livenä lähestymään eivät varmaankaan tsemppaisi ja rohkaistuisi. Ja kuinka moni taas helppouden takia jäisi netin pauloihin etsimään? IMO kaikkea ei aina pitäisi tehdä helpoimman mukaan - luonne kärsii.
<---klip-->
Olisi kyllä ikävää, että jos jonkinlaisesta deitti.netistä tulisi sitten jonkinlainen vallitseva tapa tavata ihmisiä. *kauhukuvia vaan*
<--klip--->
Tietävätkö? Molemmat tietävät tasan, että toinen etsii seuraa - johonkin. Netti on pelureiden pelikenttä, koska siellä on niin paljon helpompi ja kätevämpi pelata. Ei mitään hyvää ilman mitään pahaa.
Mielestäni huono tapa, koska tiettyjen ominaisuuksien listaaminen ei kerro kaikkea. Olen itse tavannut netin kautta ihmisiä ja yleensä niistä, joissa olen netissä pitänyt, en ole pitänyt livenä ja jotka eivät netissä ole olleet niin kiinnostavia ovatkin olleet sitten livenä ihan toista maata. Se kohtaaminen livenä kertoo niin paljon enemmän kuin pitkällinen keskustelu nettiympäristössä. Se plussa netissä kyllä on, että pääsee tutustumaan ihmisiin, joihin ei muuten tutustuisi, mutta IMO sen nettailunkin pitäisi kietoutua jonkin yhteisen kiinnostuksenkohteen ympärille.
Mielestäni kymmenet treffit lähes merkityksettömien ihmisten kanssa ei tunnu millään tavalla houkuttelevalta idealta. Vetele siinä sitten plussia ja miinuksia. Brrrr. Jotenkin niin keinotekoista.
Joten netistä tavattaessa olisi hyvä tavata mahdollisimman pian ennen kuin toisesta alkaa muodostua mielikuvia ja käsityksiä. Näitä kyllä tietenkin syntyy jo pienestäkin informaatiomäärästä.
Mahdollista ja varmaan kiehtovampaa olisi löytää se henkilö sieltä, missä "harjoitetaan" tätä kiinnostuksenkohdetta. Siinä taas vaan astuu kuvioihin nämä jonkinlaiset sosiaalisten ympyröiden estot, ettei voi tosta noin vain mennä lähestymään toista ihmistä. Jos se vaikka antaisikin pakit tai olisikin jo varattu? Hui. Tai pitäisi pervona. Sinällään en kyllä pidä siitä, että ihmiset lähestyvät toisiaan vain tietty tarkoitus tai päämäärä mielessä. Pitäisi olla ylipäänsä kiinnostunut siitä henkilöstä, jota kiinnostaa lähestyä eikä pitää sitä jonkinlaisena objektina, joka saattaisi sopia omiin tarpeisiin
Lene, 22.6.2005 22:58:
Mielestäni kymmenet treffit lähes merkityksettömien ihmisten kanssa ei tunnu millään tavalla houkuttelevalta idealta. Vetele siinä sitten plussia ja miinuksia. Brrrr. Jotenkin niin keinotekoista.
Ninnininni, 22.6.2005 23:05:
- epärehellisyys isoissa asioissa
- itsekeskeisyys ja itsekkyys sekä empatiakyvyn puute
- materialistisuus ja/tai esineellistävä ihmiskäsitys.
ezzy, 21.6.2005 12:05:
---
forge, 20.6.2005 23:59:
Nonytkun tuli tännekkin törmättyä ni, mä en oikeasti keksi yhtään asiaa joka yksioikoisesti latistaisi hommat.
Ehkä en ole miettinyt asiaa mutta eikös se ole että jos kemiat pelaa ni ne pelaa ja ne kemiat saattaa pelata joskus täysin erilaisten ihmisten kanssa mitä et olisi ikinä edes ajatellut?
Ja nyt kun mietin niin en oikeasti edes jaksa ajatella asiaa, liika miettiminen on pahasta aivoille
edit: kyssäri sinne jonneen minne se kuului.
---
Sulla on vaan rima matalalla, etkä edes huomaa
Jutu, 23.6.2005 14:14:
Liiallinen alkoholin käyttö, huumeiden käyttö, liika pinnallisuus, tyhmyys (enkä tarkota nyt äo:lta), eläinviha ja huumorintajuttomuus. Jos mies omistaa noista jonkun niin se on kiitos ja hei.
Veivi, 23.6.2005 14:14:
Haha, onnea matkaan :D:D:D
Jutu, 23.6.2005 14:16:
---
Veivi, 23.6.2005 14:14:
Haha, onnea matkaan :D:D:D
---
Jep, huomattu on että aika vähissä tollaset, mutta kyllä se tästä
Veivi, 23.6.2005 14:17:
Vähissä tai loppunut. Nyt kannattais muodin mukaan "ryhtyä" bi-sexuaaliksi, ois paljon enemmän valinnanvaraa ja naisista varmaan tuollainen löytyis?
Jutu, 23.6.2005 14:21:
---
Vähissä tai loppunut. Nyt kannattais muodin mukaan "ryhtyä" bi-sexuaaliksi, ois paljon enemmän valinnanvaraa ja naisista varmaan tuollainen löytyis?
---
No on käynyt mielessä :D Mutta jos mä nyt vielä muutaman vuoden etsiskelen miestä ja jos ei oolöytynyt niin sitten tosiaan otan naikkosen jotka täyttää noi kriteerit. Kyllä, näin mä teen.
Veivi, 23.6.2005 14:32:
---
Jutu, 23.6.2005 14:21:
---
---
No on käynyt mielessä :D Mutta jos mä nyt vielä muutaman vuoden etsiskelen miestä ja jos ei oolöytynyt niin sitten tosiaan otan naikkosen jotka täyttää noi kriteerit. Kyllä, näin mä teen.
---
Näin tapahtukoon.
ALIEN, 13.6.2005 15:03:
...tosi miehelle irtoo vaikka sanookin seurustelevansa. kertoo vain suoraan missä mennään eikä sitä muijaa varmaa vois vähempää kiinnostaa onko se mies varattu, jos sekin vain haluaa seksiä - tilanne kohtaista tietenkin :)
T-mu, 13.6.2005 19:26:
---
Orfeus, 11.6.2005 23:44:
-käyttää kiloittain meikkiä, luonnonkauniit tytöt iskee*sydän*
---
Todellakin! eka mahdollinen turn-off on höyste pakkelit naamassa.