anniharha, 1.11.2007 08:53:
Ensimmäinen latistava tekijä on totaalisen erilainen huumorintaju. Sen täytyy olla yhtä huono kuin mullakin. Mun jutuille ei tarvitse nauraa, jos ne pystyy nokittamaan. Jos toinen ei saa mua nauramaan, ei mahdollisuutta ole. Älykköhuumorin voi unohtaa ja rasismivitsejä siedän vain epärasisteilta. Vauvavitsit ja itseironia toimivat aina.
Tyhjänpäiväinen lässytys raivostuttaa. Tietenkin olen sun elämäsi nainen, mutten tahdo kuulla sitä ennen kuin olet ehtinyt tajuta asiaa itse. Jos ollaan tunnettu tunti tai viikko, en halua kuulla sanallakaan mitään sitoutumisesta tai yhteisestä tulevaisuudesta. Myöskin yltiökohteliaisuuden, pelurilauseet ja muut läpinäkyvät iskemismielessä viljeltävät tarinoinnit voi säästää muille naisille. Ja jos tahtoo pelkästään pillua, on ihan turha yrittää esittää muuta, se näkyy läpi kuitenkin. Suurempi todennäköisyys onnistumiseen on jos kehtaa pyytää suoraan, hehäheheä :E
anni, "puhut" niiiiiin mun suulla
anniharha
Ja ei, ei tarvitse pitää yhteyttä 24/7. Minä en jaksa kirjoittaa kolmeakymmentä tekstiviestiä päivässä, varsinkaan jos asian voi hoitaa puhelulla tai netitse. Jos viestittelylle on peruste, yhdyssanat saa kirjoittaa yhteen, kiitos.
aivan juuri näin, ollaan taas niiiiin samiksia
anniharha
Vaikeaa mitään kuitenkaan on yleistää. Yksilöstä kaikki loputa on kiinni. Kunhan vaan huumori natsaa ja muhun suhtautuu ensisijaisesti ihmisenä ja vasta toissijaisesti naissukupuolen edustajana, niin tapauskohtaisesti edetään.
yks juttu on lisättävä;
vaikka olenkin kahden suloisen riiviön mamma, ja ne on mulle niiin tärkeitä, ni mä oon muutakin kuin äiti
sellaset "no missäs sun lapset sit on?" kyssärit ottaa välillä päähän, ihan ku mä oisin ainut ihminen maailmassa, joka niitä osaa/pystyy hoitaa... (ja ku toi kysytään sellasella äänensävyllä, et no huuuuhhuuuuh mitä sä tääl teet ku sul on lapsia
)