Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

1,392 posts, 70 pages, 476,049 views

Nauskiss

#1061 • • Nauskiss

Zeratul, 1.11.2007 15:04:
---
Nauskiss, 1.11.2007 14:33:
Sun käsityksistäs en tiedä, mutta yleinen käsitys on:
http://www.kirjastot.fi/fi-FI/tietopalvelu/kysymys.aspx?questionID=8263fb2d-2bbd-41a3-a9bf-3b0973500065

Lyhyesti: heittiö/lurjus

(Siis sanaa käytetään kuvailevana, ei suoraan kääntäen.)

---

No hö. :( Kyllähän mä nyt sen tiesin mikä yleinen käsitys on. Eikä kysymys missään vaiheessa ollu mun käsityksestä, vaan sun käsityksestä. Olis ollu tosi mielenkiintosta jos oisit vaan hauskana kuvaillu sitä vaikka näin:-No se on semmosta sisästä kireyttä, mielentilaltaan enemmän punertava ku minkään muun väristä... Tai jotain muuta yhtä päätöntä. Oltais sit ees saatu yleisöviihdettä. :(

Vai, että tuollaisia suuria toiveita sinulla. Mutta, voitko muka kuvitella, että nainen, joka ei tykkää rentuista/hunsvoteista voisi olla hauska?

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Zeratul

#1062 • • Zeratul Captain miserable

Nauskiss, 1.11.2007 20:58:
Vai, että tuollaisia suuria toiveita sinulla. Mutta, voitko muka kuvitella, että nainen, joka ei tykkää rentuista/hunsvoteista voisi olla hauska?

En ainakaan tietääkseni esittäny minkäänlaisia toiveta, mut ohitetaan nyt se kun ei se oo enää millään tavoin oleellista.

Nainen joka on tarpeeks fiksu ollakseen tykkäämättä rentuista on hyvinki suurella todennäkösyydellä tarpeeks fiksu ollakseen hauska. Kuvittelua huomattavasti hauskempaa on kokemuksen kautta todeta edellinen väittämä todeksi --> vaikket vielä mitään varsinaista vitsiä vääntäny, niin joudun myöntämään että tapas vastata aiheutti hilpeyttä. Ootko nyt tyytyväinen?

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Lyylikki

#1064 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

anniharha, 1.11.2007 08:53:
Ensimmäinen latistava tekijä on totaalisen erilainen huumorintaju. Sen täytyy olla yhtä huono kuin mullakin. Mun jutuille ei tarvitse nauraa, jos ne pystyy nokittamaan. Jos toinen ei saa mua nauramaan, ei mahdollisuutta ole. Älykköhuumorin voi unohtaa ja rasismivitsejä siedän vain epärasisteilta. Vauvavitsit ja itseironia toimivat aina.

Tyhjänpäiväinen lässytys raivostuttaa. Tietenkin olen sun elämäsi nainen, mutten tahdo kuulla sitä ennen kuin olet ehtinyt tajuta asiaa itse. Jos ollaan tunnettu tunti tai viikko, en halua kuulla sanallakaan mitään sitoutumisesta tai yhteisestä tulevaisuudesta. Myöskin yltiökohteliaisuuden, pelurilauseet ja muut läpinäkyvät iskemismielessä viljeltävät tarinoinnit voi säästää muille naisille. Ja jos tahtoo pelkästään pillua, on ihan turha yrittää esittää muuta, se näkyy läpi kuitenkin. Suurempi todennäköisyys onnistumiseen on jos kehtaa pyytää suoraan, hehäheheä :E

Kuosailu, uskovaisuus ja muut vahvat maailmankatsomukselliset näkemyserot tulevat tielle ennemmin tai myöhemmin, yleisimmin huumorintajuun liittyvissä yhteyksissä. Minun maailmassani jeesus tulee joka kerta aivan liian nopeasti ja yleensä suoraan silmille.

Homma latistuu myös siihen, jos ruoka ei kelpaa. Aatteellisista ja allergiaperäisistä syistä voi diettailla, mutta nirsoilua en kykene ymmärtämään. Vääränmalliset makaronit ja huonosti leikattu leipä toimivat nälän siirtämisessä ihan yhtä hyvin kuin lajinsa ideaaliyksilötkin.

Ja ei, ei tarvitse pitää yhteyttä 24/7. Minä en jaksa kirjoittaa kolmeakymmentä tekstiviestiä päivässä, varsinkaan jos asian voi hoitaa puhelulla tai netitse. Jos viestittelylle on peruste, yhdyssanat saa kirjoittaa yhteen, kiitos.

Vaikeaa mitään kuitenkaan on yleistää. Yksilöstä kaikki loputa on kiinni. Kunhan vaan huumori natsaa ja muhun suhtautuu ensisijaisesti ihmisenä ja vasta toissijaisesti naissukupuolen edustajana, niin tapauskohtaisesti edetään.

Olisin voinut kirjoittaa tuon tekstin pääpiirteissään itsekin.

Sitten on vielä se, että pidän verbaalisesta kanssakäymisestä. Mun kanssa tulee toimeen, kunhan muistaa höpötellä ja paljon. Mulle saa jopa laukoa kohteliaisuuksia, kunhan ne ei ole latteuksia. Sä olet niin kaunis yms. ei toimi kovinkaan usein. Minun väittäminen mainioksi tai käsittämättömäksi taasen saavat suupielet kaartumaan ylöspäin, egon pönkittymään ja sitä myöden kiinnostuksen pysymään yllä.
Nauskiss

#1065 • • Nauskiss

Zeratul, 1.11.2007 21:18:
---
Nauskiss, 1.11.2007 20:58:

---
<juttua>

Ootko nyt tyytyväinen?

Olen. *hih*

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Maago

#1066 • • Maago
valehtelu...
irrrma

#1067 • • irrrma huumori narikassa
Jos ei osaa tanssii ei oo rytmitajuu ja huumorikin on jääny himaan, niin..*eiei**poks*

--
kun virsikirjan kannet on levällään, täytyy veisata.

nomic

#1068 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Jos sillä on möreämpi ääni kuin mulla, niin: *sydän*
Fyrisch

#1069 • • Fyrisch

irrrma, 4.11.2007 20:44:
Jos ei osaa tanssii ei oo rytmitajuu ja huumorikin on jääny himaan, niin..*eiei**poks*

eiks se just oo sitä humorii jos tanssii vaik ei osaa? :D
irrrma

#1070 • • irrrma huumori narikassa

Fyraett, 4.11.2007 20:52:
---

---

Kenen mielestä? *igor*

--
kun virsikirjan kannet on levällään, täytyy veisata.

Freja

#1071 • • Freja Sihteeri

---

---

:DDDD

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

#1072 • • Freja Sihteeri

irrrma, 4.11.2007 20:58:
---
---

---

---

Kenen mielestä? *igor*

o/ :D

--

anniharha

#1074 • • anniharha

Lyylikki, 1.11.2007 22:29:
---
Tyhjänpäiväinen lässytys raivostuttaa. Tietenkin olen sun elämäsi nainen, mutten tahdo kuulla sitä ennen kuin olet ehtinyt tajuta asiaa itse. Jos ollaan tunnettu tunti tai viikko, en halua kuulla sanallakaan mitään sitoutumisesta tai yhteisestä tulevaisuudesta. Myöskin yltiökohteliaisuuden, pelurilauseet ja muut läpinäkyvät iskemismielessä viljeltävät tarinoinnit voi säästää muille naisille. Ja jos tahtoo pelkästään pillua, on ihan turha yrittää esittää muuta, se näkyy läpi kuitenkin. Suurempi todennäköisyys onnistumiseen on jos kehtaa pyytää suoraan, hehäheheä :E
---

Olisin voinut kirjoittaa tuon tekstin pääpiirteissään itsekin.

Sitten on vielä se, että pidän verbaalisesta kanssakäymisestä. Mun kanssa tulee toimeen, kunhan muistaa höpötellä ja paljon. Mulle saa jopa laukoa kohteliaisuuksia, kunhan ne ei ole latteuksia. Sä olet niin kaunis yms. ei toimi kovinkaan usein. Minun väittäminen mainioksi tai käsittämättömäksi taasen saavat suupielet kaartumaan ylöspäin, egon pönkittymään ja sitä myöden kiinnostuksen pysymään yllä.

Ei mullakaan ole mitään sitä vastaan, jos kohteliaisuudet ovat jotain persoonallista ja tilanteeseen osuvaa. Se on joka kerta yhtä kivaa kuulla olevansa mahdoton tapaus :D enkä mä pahakseni pistä, jos jotain positiivista ulkonäöstä joskus saa kuulla, varsinkin jos tunnen tyyppiä sen verran, että tiedän sanooko hän asiat kohteliaisuudesta vai tarkoittaako oikeasti. Mutta nämä tapaukset, joita ei tunne ja jotka kokevat asiakseen kertoa heti kättelyssä kaikki ns. positiiviset puolet minusta, niin tuskin jaksan jäädä juttujaan kuuntelemaan hetkeksikään. Mieluummin aloittaa vittuilemalla päin naamaa, silloin mulla pysyy mielenkiinto yllä ainakin kaks hetkeä kun koitan keksiä jotain nasevaa vastaiskua.

--
and though my words could save the world they never come out right

Miinapiina

#1075 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Ensimmäinen latistava tekijä on totaalisen erilainen huumorintaju. Sen täytyy olla yhtä huono kuin mullakin. Mun jutuille ei tarvitse nauraa, jos ne pystyy nokittamaan. Jos toinen ei saa mua nauramaan, ei mahdollisuutta ole. Älykköhuumorin voi unohtaa ja rasismivitsejä siedän vain epärasisteilta. Vauvavitsit ja itseironia toimivat aina.

anni, "puhut" niiiiiin mun suulla *joo* *sydän*

anniharha
Ja ei, ei tarvitse pitää yhteyttä 24/7. Minä en jaksa kirjoittaa kolmeakymmentä tekstiviestiä päivässä, varsinkaan jos asian voi hoitaa puhelulla tai netitse. Jos viestittelylle on peruste, yhdyssanat saa kirjoittaa yhteen, kiitos.

aivan juuri näin, ollaan taas niiiiin samiksia *joo* *hihu*

anniharha
Vaikeaa mitään kuitenkaan on yleistää. Yksilöstä kaikki loputa on kiinni. Kunhan vaan huumori natsaa ja muhun suhtautuu ensisijaisesti ihmisenä ja vasta toissijaisesti naissukupuolen edustajana, niin tapauskohtaisesti edetään.

*joo*

yks juttu on lisättävä;
vaikka olenkin kahden suloisen riiviön mamma, ja ne on mulle niiin tärkeitä, ni mä oon muutakin kuin äiti *joo* *vink*

sellaset "no missäs sun lapset sit on?" kyssärit ottaa välillä päähän, ihan ku mä oisin ainut ihminen maailmassa, joka niitä osaa/pystyy hoitaa... (ja ku toi kysytään sellasella äänensävyllä, et no huuuuhhuuuuh mitä sä tääl teet ku sul on lapsia *toktok*)

--
pinkki on pop!!!

Bannaani

#1076 • • Bannaani
tyhmyys
kapeakatseisuus
itsekeskeisyys
kermaperseily
"oon vaan niin cool"
älytön fiilistely
uhoaminen
päteminen
"bling bling"

--
:: Let The Light Shine In ::

GrimsouL

#1077 • • Edited GrimsouL Hybridize, Fury, Electronica Exposed
Hieman offtopic mut mun mielestä naisille ei riitä mikään. Vaik oisit kuin täydellinen MIES niin ne keksii aina jotain valittamista, niin se vaan on.

Mun mielestä kiinnostuksen latistaa naiseen:

- Valitus (tyhjänpäiväisistä asioista)
- Valitus (etten minä tee muka mitään)
- Valitus (etten minä muka välitä naisestani)
- Liika sosiaalisuus
- Liika aktiivisuus
- Ääliö käytös kännissä
- Väkivaltaisuus
- Mustavalkoisuus
- Pinnallisuus
- Haluttomuus

Ja pahin jos nainen on "äijää" hyi helvetti, naisen pitää olla naisellinen!
Freja

#1078 • • Freja Sihteeri

migizz, 17.11.2007 01:26:
Hieman offtopic mut mun mielestä naisille ei riitä mikään. Vaik oisit kuin täydellinen MIES niin ne keksii aina jotain valittamista, niin se vaan on.

Eihä *ding*

Löydät aina näköjään vaan ne valittavat naiset *nauru*

Itellä ei tuu mieleen mitään yhteistä tekijää, joka kaikissa miehissä olis vikana.

Ootko kokeillu samaa sukupuolta jos kerran kaikki naiset ovat hirveitä valittajia?

--

Skenemursu

#1079 • • Skenemursu Vastarannan Kuha

migizz, 17.11.2007 01:26:

Mun mielestä kiinnostuksen latistaa naiseen:

- Liika sosiaalisuus
- Liika aktiivisuus
- Ääliö käytös kännissä
- Väkivaltaisuus
- Mustavalkoisuus
- Pinnallisuus
- Haluttomuus

Ja pahin jos nainen on "äijää" hyi helvetti, naisen pitää olla naisellinen!

öö nyt meni vähän metsään sulla... tosta yllä olevasta listasta voisin poimia tähän alle ne naiselliset piirteet mitä ilman nainen ei ole nainen joten jos ne tuntuu pahoilta sun pitänee seurustella vaan karvasemman sukupuolen kanssa:

- Liika sosiaalisuus
- Liika aktiivisuus
- Ääliö käytös kännissä
- Mustavalkoisuus
Skenemursu

#1080 • • Skenemursu Vastarannan Kuha

Ja jos tahtoo pelkästään pillua, on ihan turha yrittää esittää muuta, se näkyy läpi kuitenkin. Suurempi todennäköisyys onnistumiseen on jos kehtaa pyytää suoraan, hehäheheä :E
---

pakko kysyä... onko tää useinkin toiminut näin?? ja onko tämä yleistä nykyään, voiko todellakin jättää jo ne ylimääräiset höpinät maailman tilasta ja kotieläimistä pois ja hypätä suoraan asiaan? Kyllä tässä maailmassa saattaa sittenkin olla vielä tulevaisuutta.. kiitos tästä! Tää vois mennä myös tonne päivän :) osioon..