495 posts, 25 pages, 219,719 views
Pauha, 12.3.2006 15:45:
Pitää kyllä sanoo et enne jaksanu yleensä kattoo vaa lähdön kisasta nii nyt pysy koko kisan ajan telkun äärellä. Toivottavasti pysyy yhtä jänninä kisat!
Lost-Soul, 12.3.2006 17:31:
Jännityksen pysymisestä ei tule olemaan pelkoa. Heti kun siirrytään noille vanhoille radoille, millä ei enää ole kunnon ohituspaikkoi, niin kisat muuttuvat varikkokikkailuiksi.
Mark Hamilton, 18.3.2007 15:36:
Mun mielestä on paljon hienompaa katsoa kun autot ajaa pihalle ja pelti lentä ja autot räjähtää.
Android, 18.3.2007 15:39:
Tapahtuuhan tuotakin Formula ykkösissä välillä. Jos se nyt sitten niin hienoa on.
hallucinogen, 18.3.2007 15:44:
Alex Wurzilla oli varmaan hienot maisemat katsoa kun red bull pamahtaa 10cm kypärästä keulan yli, vois tulla itselle ruikut housuun siinä vaiheessa :D

Mun mielestä on paljon hienompaa katsoa kun autot ajaa pihalle ja pelti lentä ja autot räjähtää.

vaavu, 18.3.2007 16:02:
En tiedä olenko jotenkin poikkeava F1-fani, mutta mun mielestä kolarit ei todellakaan ole se hienoin osa lajia. Suurimmat kiksit mä saan enemmänkin koko sirkuksesta: valta- ja taitotaistelusta, psykologisesta pelistä ja jatkuvasta saippuaoopperasta. Tässä katsannossa kisaviikonloppu on vain yksi mittauspiste, jossa vallitsevat voimasuhteet muuttuvat tai etabloituvat.
vaavu, 18.3.2007 16:02:
---
---
NASCAR on varmaan parempi laji sitten. ;)
En tiedä olenko jotenkin poikkeava F1-fani, mutta mun mielestä kolarit ei todellakaan ole se hienoin osa lajia. Suurimmat kiksit mä saan enemmänkin koko sirkuksesta: valta- ja taitotaistelusta, psykologisesta pelistä ja jatkuvasta saippuaoopperasta. Tässä katsannossa kisaviikonloppu on vain yksi mittauspiste, jossa vallitsevat voimasuhteet muuttuvat tai etabloituvat.
Tällaiselle peruskatsojalle, niinkuin minä. joka kuitenkin on lajia seurannut Häkkisen ja JJ.n ekoista kisosta lähtien, todellakin tuo kisaviikonloppu on se juttu. Ei sillä, että sulkisin korvani esim. niiltä huhuilta ketä minnekin talliin ollaan viemässä ja sitä rataa. Mutta toisaalta toi Vaavun "lähestymistapa" onkin omiaan tuomaan mielenkiintoa lajiin, joka on hieman näivettynyt tiettyjen tallien täydellisen dominoinnin takia. Tallien voimasuhteita yritetään tasata mitä mielikuvituksellisempien aika-ajojärjestelyjen avulla yms.