495 posts, 25 pages, 196,167 views
Pauha, 12.3.2006 15:45:
Pitää kyllä sanoo et enne jaksanu yleensä kattoo vaa lähdön kisasta nii nyt pysy koko kisan ajan telkun äärellä. Toivottavasti pysyy yhtä jänninä kisat!
Lost-Soul, 12.3.2006 17:31:
Jännityksen pysymisestä ei tule olemaan pelkoa. Heti kun siirrytään noille vanhoille radoille, millä ei enää ole kunnon ohituspaikkoi, niin kisat muuttuvat varikkokikkailuiksi.
Mark Hamilton, 18.3.2007 15:36:
Mun mielestä on paljon hienompaa katsoa kun autot ajaa pihalle ja pelti lentä ja autot räjähtää.
Android, 18.3.2007 15:39:
Tapahtuuhan tuotakin Formula ykkösissä välillä. Jos se nyt sitten niin hienoa on.
hallucinogen, 18.3.2007 15:44:
Alex Wurzilla oli varmaan hienot maisemat katsoa kun red bull pamahtaa 10cm kypärästä keulan yli, vois tulla itselle ruikut housuun siinä vaiheessa :D
Mun mielestä on paljon hienompaa katsoa kun autot ajaa pihalle ja pelti lentä ja autot räjähtää.
vaavu, 18.3.2007 16:02:
En tiedä olenko jotenkin poikkeava F1-fani, mutta mun mielestä kolarit ei todellakaan ole se hienoin osa lajia. Suurimmat kiksit mä saan enemmänkin koko sirkuksesta: valta- ja taitotaistelusta, psykologisesta pelistä ja jatkuvasta saippuaoopperasta. Tässä katsannossa kisaviikonloppu on vain yksi mittauspiste, jossa vallitsevat voimasuhteet muuttuvat tai etabloituvat.
vaavu, 18.3.2007 16:02:
---
---
NASCAR on varmaan parempi laji sitten. ;)
En tiedä olenko jotenkin poikkeava F1-fani, mutta mun mielestä kolarit ei todellakaan ole se hienoin osa lajia. Suurimmat kiksit mä saan enemmänkin koko sirkuksesta: valta- ja taitotaistelusta, psykologisesta pelistä ja jatkuvasta saippuaoopperasta. Tässä katsannossa kisaviikonloppu on vain yksi mittauspiste, jossa vallitsevat voimasuhteet muuttuvat tai etabloituvat.