Millainen on oikeasti täydellinen(toimiva) parisuhde?

238 posts, 12 pages, 55,592 views

toma

#161 • • toma Tototoototo

keisha, 6.1.2006 15:38:
Ja mikä sen ihanampaa, kuin tuottaa mielihyvää rakkaalleen, ja nähdä ja tuntea sen nauttivan. Mulle itselleni yhdenillan seksikokemukset eivät loppujen lopuksi ole kovinkaan tyydyttäviä, kyllä siinä pitää olla jonkinlainen henkinen yhteys toisen kanssa, jotta seksi nousisi sinne "korkeammalle tasolle" jolloin siitä vasta alkaa todella nauttimaan. Ja silloin seksi on tosiaan paljon muutakin kun vain yhdyntä ja orgasmi.

Vastavuoroinen mielihyvän tuottaminen <3

Se on niiii-iiiiin siistii ku pystyy tekemään jotain joka saa toisen haukkomaan henkeään :)

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

#162 • • pipa Guest
Tunne pitää olla molemmilla samanlainen! Ei voi olla liian erilaisia, eikä liian samanlaisia. Seksi ja luottamus pitää olla kohillaan. Tulevaisuuden suunnittelut pitää olla samaan suuntaan...*sydän*
AleXI

#163 • • AleXI Wormrider
Sellainen jossa voi rakastaa ilman että pelkää satuttavansa itseään. Sellainen jossa on valmis päästämään toisen lentämään vapauteen koska tahansa...

..sellainen jossa ei ole vaatimuksia, ainoastaan oma ilo tehdä toiselle oikein ja hyvää..

--
Home can be anywhere, for it is part of one´s self.

-Zensunni Fire Poetry

Cloud

#164 • • Cloud Game Freak

ALIEN, 6.1.2006 12:05:
---
Vprobe, 6.1.2006 11:53:
Sellanen jossa voi kaivaa nenää yhdessä esim telkkaria katsoessa *nauru*

---

Aivan eli saa olla oma itsensä ilman et joku toinen jatkuvasti huomauttelee ja kitisee :D

Aivan eli eletään normaalia elämää ilman kummempia mystifioita. Sitä se truuu looovvv on.

Ne muut on vain sitten mausteita tai lisiä siihen kuvioon =P

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Cloud

#165 • • Cloud Game Freak

toma, 6.1.2006 16:12:
---
keisha, 6.1.2006 15:38:
Ja mikä sen ihanampaa, kuin tuottaa mielihyvää rakkaalleen, ja nähdä ja tuntea sen nauttivan. Mulle itselleni yhdenillan seksikokemukset eivät loppujen lopuksi ole kovinkaan tyydyttäviä, kyllä siinä pitää olla jonkinlainen henkinen yhteys toisen kanssa, jotta seksi nousisi sinne "korkeammalle tasolle" jolloin siitä vasta alkaa todella nauttimaan. Ja silloin seksi on tosiaan paljon muutakin kun vain yhdyntä ja orgasmi.

---

Vastavuoroinen mielihyvän tuottaminen <3

Se on niiii-iiiiin siistii ku pystyy tekemään jotain joka saa toisen haukkomaan henkeään :)

Mä en varmastikkaan tajua tän jutun pointtia kunnola Joten korjata saa tai kertoa lisää jos ehkä sit tajuaisin.

Mutta eikös Yhden illan jutussa sitten Haluta tuottaa nimen omaan sitä samaa mielihyvää ja nimen omaan haluta Nähdä se toinen nauttimassa tai haukkomassa henkeään? Ns vastavuoroisessa mielihyvän tuottamisessa? Jotain multa jäi nyt pahasti varmaan tajuamatta tosta koko ketjusta.. Hmm

--

#166 • • Edited -Loyal- Guest
Sen näkee vasat sitten noin 30-40 vuoden päästä. Jos silloin on vielä yhdessä
ja perheen kanssa homma onnistunut. Voisi tietysti ajatella, että nyt tuntuu hyvältä, mutta niin usein huomataan vasta jälkeenpäin, että vaikka kuinka luulin että kaikki on ok, niin jos toinen mokaa, asiat ei ollut niin hyvin kuin luultiin ja esitettiin. Nykypäivänä kun ei kukaan puhu toisilleen suoraan, jos on vähänkin vittumainen asia, niin asiasta vaijetaan ja homma kusee vaan enemmän käsille. Myöskin sekin pitää paikkansa, että ihmiset luulee et joillakin menee vitun hyvin, koska ne on aina vitun rakastuneita ulkona.
Tosiasiahan on se, että monet esittää ihmisten ilmoilla ihan eri ihmistä kuin oikeasti on. Siksi riidat ei näy päälle, mut himas voi olla kumminkin helvetti irti. Nykypäivänä aitoja ihmisiä on vitun vähän..
Nykyään on kaikki vaan niin vitun big brotheria, et mikään ei ole todellista. Jengi painuu kihloihin samantien kun tutustuu ja sitten kumminkin heti eroaa, kun näkee toisella finnin kasvavan. Mun mielestä jos kihloihin/naimisiin mennään, ei ole eroon enää muuta syytä kuin toisen pettäminen. Aina pitää olla toisen tukena ja puolella, vaikka vittu pankin ryöstäis...
keisha

#167 • • keisha bullet with butterfly wings

****, 7.1.2006 01:25:
Mun mielestä jos kihloihin/naimisiin mennään, ei ole eroon enää muuta syytä kuin toisen pettäminen. Aina pitää olla toisen tukena ja puolella, vaikka vittu pankin ryöstäis...

Hyvä ja toimiva parisuhde kyllä kestää vaikka toinen pettäisikin. Mut tästä on jauhettu tuolla pettämistopikissa jo niin paljon että en jaksa alkaa aiheestä täällä vääntämään.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

keisha

#168 • • keisha bullet with butterfly wings

Cloud, 7.1.2006 01:21:
Mä en varmastikkaan tajua tän jutun pointtia kunnola Joten korjata saa tai kertoa lisää jos ehkä sit tajuaisin.

Mutta eikös Yhden illan jutussa sitten Haluta tuottaa nimen omaan sitä samaa mielihyvää ja nimen omaan haluta Nähdä se toinen nauttimassa tai haukkomassa henkeään? Ns vastavuoroisessa mielihyvän tuottamisessa? Jotain multa jäi nyt pahasti varmaan tajuamatta tosta koko ketjusta.. Hmm

Ja mä en tajua sun Oikein Kirjoitusta ;P

Yhdenillanjutuissa oman kokemukseni ja havaintojeni mukaan yleensä haetaan nimenomaan sitä omaa tyydytystä ja nautintoa. Varsinkin kun usein ollaan viellä tuhannen kännissä, niin ei siitä välttämättä mitään niin upeata muistoa jää. Toki poikkeuksia tähänkin varmaan löytyy, mutta itse en ole koskaan esimerkiksi saanut orgasmia jonkun satunnaisen kumppanin kanssa, vaan tämä on onnistunut vasta rakastavassa parisuhteessa. Miehille se kai on helpompaa?

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Cloud

#169 • • Edited Cloud Game Freak

keisha, 7.1.2006 12:54:

Ja mä en tajua sun Oikein Kirjoitusta ;P

EI siinä ole mitään tajuttavaa. Myöhä + paha lukihäiriö takaavat sen että virheitä tulee. Tosin niin kauan kuin ymmärrät kontekstin ei asialla ole minulle suuremmalti merkitystä. Eikä sen jälkeenkään jos niikseen tulee. :)

keisha, 7.1.2006 12:54:

Yhdenillanjutuissa oman kokemukseni ja havaintojeni mukaan yleensä haetaan nimenomaan sitä omaa tyydytystä ja nautintoa. Varsinkin kun usein ollaan viellä tuhannen kännissä, niin ei siitä välttämättä mitään niin upeata muistoa jää. Toki poikkeuksia tähänkin varmaan löytyy, mutta itse en ole koskaan esimerkiksi saanut orgasmia jonkun satunnaisen kumppanin kanssa, vaan tämä on onnistunut vasta rakastavassa parisuhteessa. Miehille se kai on helpompaa?

Njuu näinhän se menee, että kokemukset vaihtelevat. Itse taas Koen, että sen suurimman nautinnon saa näkemällä toisen nauttivan. Ja koska yhden illan jutuissa ei pääse sille henkiselle tasolle vaan pysytään ihan platoniisella tasolla tai tms. Niin silloin tämä on se ainoa keino saada siitä jotain irti olemalla niin hyvä kuin vain itse pystyy.

Oman rakkaan kanssa mustakin se on jotain ihan muuta. Tosin paljon suurempaa ja monipuolisempaa. Oman kullankanssa sitä haluaa harrastaa sitä henkistä lähemmäisyyttä, Kyntilä illallisineen, kylpyineen, kävelyineen kaikkine romantisina tai vastaavina aspekteina. Ja niitä tosi intiimeitä rakastelun hetkiä joina nautiskellaan toisenkanssa ja kauan ilman sitä yhdyntää tai yhdynnässä.
Silti Nimenomaan oman kullan kanssa harrastetaan ne kuickiet ja perjantai seksit juurikin sen seksin takia. Ja silloin siinä harvemmin on muuta kuin himo puhtaaseen seksiin, eikä mihinkään muuhun. =P

Tosin vain mun 5c:ni =P

--

keisha

#170 • • keisha bullet with butterfly wings

Cloud, 7.1.2006 13:17:
Njuu näinhän se menee, että kokemukset vaihtelevat. Itse taas Koen, että sen suurimman nautinnon saa näkemällä toisen nauttivan. Ja koska yhden illan jutuissa ei pääse sille henkiselle tasolle vaan pysytään ihan platoniisella tasolla tai tms. Niin silloin tämä on se ainoa keino saada siitä jotain irti olemalla niin hyvä kuin vain itse pystyy.

Noni stop. Sulla on ilmeisesti käsitteet pahasti sekaisin. Platoninen suhde on nimenomaan pelkkä henkinen suhde, johon EI liity seksiä. Eli en oikein ymmärrä mitä yrität tässä sanoa.

Oman rakkaan kanssa mustakin se on jotain ihan muuta. Tosin paljon suurempaa ja monipuolisempaa. Oman kullankanssa sitä haluaa harrastaa sitä henkistä lähemmäisyyttä, Kyntilä illallisineen, kylpyineen, kävelyineen kaikkine romantisina tai vastaavina aspekteina. Ja niitä tosi intiimeitä rakastelun hetkiä joina nautiskellaan toisenkanssa ja kauan ilman sitä yhdyntää tai yhdynnässä.
Silti Nimenomaan oman kullan kanssa harrastetaan ne kuickiet ja perjantai seksit juurikin sen seksin takia. Ja silloin siinä harvemmin on muuta kuin himo puhtaaseen seksiin, eikä mihinkään muuhun. =P

Hmm, mä en ikävä kyllä nyt pysy sun pointtis perässä, johtuneeko sit tosta sun lukihäiriön aiheuttamasta vaikeudesta pukea ajatuksiasi sanoiksi. Miten noi kaksi ylläolevaa jotenkin sulkee toisensa pois?

Mutta alkaa mennä offtopic-osastolle, eikä ilmeisesti olla samalla aaltopituudella tän asian suhteen, joten mulla ei ole lisättävää. Toma on se joka puhui vastavuoroisesta mielihyvän tuottamisesta, joten se ois ehkä parempi vastaamaan siihen sun alkuperäiseen lainaukseen.

--

*KittenGirl*

#171 • • *KittenGirl*
heheh..

aina välillä saan sellaisia tajuamisen hetkiä miten ihana mun poikaystävä on..
eilenkin se tuli hakemaan mut ja muutaman ystäväni helsingin keskustasta joskus kolmen aikaan yöllä. se oli hirveän väsynyt ja töitä seuraavana aamuna mut kuitenkin haki. sitten se vaan hymyili mulle ja vastaili kiltisti kun juttelin pienessä hiprakassa kaikenlaista. *blush*

musta toimiva parisuhde on sellainen missä tehdään kilttejä asioita toiselle. se pätee niin seksissä kun arjen keskellä..
mut täydellsitä pariuhdetta ei mun mielestä ole, koska meissä kaikissahan on jotain pientä vikaa. ja silloin kun kaksi erilaista ihmistä päättää muuttaa saman katon alle, on melkein välttämätöntä että jossain vaiheessa ollaan napit vastakkain.. *iloinen*

ja vaikka välillä meinaa hermot mennä sen pojan kanssa, on silti niiiiiin ihana. *plur*
#172 • • -Loyal- Guest

keisha, 7.1.2006 12:50:
---
****, 7.1.2006 01:25:
Mun mielestä jos kihloihin/naimisiin mennään, ei ole eroon enää muuta syytä kuin toisen pettäminen. Aina pitää olla toisen tukena ja puolella, vaikka vittu pankin ryöstäis...

---

Hyvä ja toimiva parisuhde kyllä kestää vaikka toinen pettäisikin. Mut tästä on jauhettu tuolla pettämistopikissa jo niin paljon että en jaksa alkaa aiheestä täällä vääntämään.

Outo käsitys sulla toimivasta parisuhteesta jos saa pettää, tai sen voi sulattaa :) Huh huh..
Mä olen myös joskus ajatellut niin, että antaa tytön kasvaa, tuo pettäminen kuuluu ikään ja kyllä se vielä oppii, mutta tuo oli pelkkää paskapuhetta ja väärin ajattelua. Ei kannata tuhlata aikaansa sellaiseen ihmiseen yhtään. Mielummin katkoo niskat siltä ja lusii vaikka sen 4 vuotta, kun elää 4 vuotta henkisessä kärsimyksessä ja koko ajan epäillen. Henkinen kärsimys on kaikista pahin AINA
greenie

#173 • • greenie Mikko
Täydellinen parisuhde on sellainen, jossa molemmilla on tilaa toteuttaa itseään, kasvaa yhdessä ja jatkaa elämää.

Uskoisin - en tiedä, mutta uskoisin, että tähän päästään parhaiten avioliiton ja lasten avulla :)

Liberaaliksi olen aika konservatiivinen itseni suhteen, mutta mitä tulee muihin ihmisiin - eiköhän jokainen löydä itselleen parhaaksi sopivan vaihtoehdon.
Gleba

#174 • • Gleba

[

---

---
Outo käsitys sulla toimivasta parisuhteesta jos saa pettää, tai sen voi sulattaa :) Huh huh..
Mä olen myös joskus ajatellut niin, että antaa tytön kasvaa, tuo pettäminen kuuluu ikään ja kyllä se vielä oppii, mutta tuo oli pelkkää paskapuhetta ja väärin ajattelua. Ei kannata tuhlata aikaansa sellaiseen ihmiseen yhtään. Mielummin katkoo niskat siltä ja lusii vaikka sen 4 vuotta, kun elää 4 vuotta henkisessä kärsimyksessä ja koko ajan epäillen. Henkinen kärsimys on kaikista pahin AINA

totta. ei pidä jäädä kattelee mitään pettämistä, jättää aikamoiset traumat ja on silkkaa ittensä kiusaamista ja ajan hukkaa. tuommonen "epäillen eläminen" ei oikein palkitse....

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

toma

#175 • • toma Tototoototo
Niin, siis mun pointti oli, että käsittääkseni yhdenillan jutuissa on enemmän kyse omasta mielihyvästä: tavataan joku todella seksikäs tapaus jonka kanssa seksuaaliset kemiat natsaa, ja sitten nautitaan siitä ohitsekiitävän hetken ajan. Parisuhteessa tai vakavammassa jutussa mun mielestä tärkeämmäksi nousee myös se toisen mielihyvä ja nautinto. Totta kai myös jossain satunnaisseksissä haluaa tyydyttää toista, mutta mun mielestä sellaiset on tietyllä tapaa itsekkäämpiä - molempien osapuolien osalta.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

oooo

#176 • • oooo
Vaikee mun mennä sanomaan millanen on täydellinen (toimiva) parisuhde. Kyllähän suhteet on joskus tuntunu toimivilta ja täydellisiltä, mutta yksikään ei ole sitä loppu peleissä ollut.
Odotellaan, ehkä se joskus selviää. *hih* *vink* *hih*
Tarsu

#177 • • Tarsu
sellanen, jossa mä en o involved in !

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Juhgu

#178 • • Juhgu Virnistelijä
Sellainen missä toinen on kuuromykkä, sokea, halvaantunut ja elää toisessa kaupungissa.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Tarsu

#179 • • Tarsu
heh

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Jutu

#180 • • Jutu Blondi

Juhgu, 7.1.2006 20:25:
Sellainen missä toinen on kuuromykkä, sokea, halvaantunut ja elää toisessa kaupungissa.

*joo*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.