Millainen on oikeasti täydellinen(toimiva) parisuhde?

238 posts, 12 pages, 54,838 views

Cloud

Posts: 2,162

#41 • • Cloud Game Freak
Suhde jossa tavataan kun molemmat sitä haluavat ja molemmat sitä haluavatkin.
Sitten puuhastellaan ja duunaillaan kaikkea mitä nyt yhdessä puuhaillaan.
Sitten lähdetään omille teilleen kunnes taas tavataan

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Avatar
#42 • • RINY Guest

Cloud, 22.5.2005 12:13:
Suhde jossa tavataan kun molemmat sitä haluavat ja molemmat sitä haluavatkin.
Sitten puuhastellaan ja duunaillaan kaikkea mitä nyt yhdessä puuhaillaan.
Sitten lähdetään omille teilleen kunnes taas tavataan



*joo*
ee102

Posts: 775

#43 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
En ole ikinä seurustellut, mutta oli nyt kuitenkin pakko vastata, kun lueskelin tuosta, mitä mieltä jotkut olivat riitelystä yms. Kyllä minun mielestäni toimivassa parisuhteessa olisi pystyttävä todellakin keskustelemaan asioista ja tekemään kompromisseja lähes aivottoman huutamisen ja tappelun sijaan. Itse en ainakaan ole innokas alkamaan tappelemaan, sillä sellaisella ei useinkaan tulosta synny. En ymmärrä tuota tarvetta saada suuttua kunnolla välillä. Ei minulla kyllä ole sellaista, vaan mieluummin jättäisin riidat mahdollisimman vähiin. Ihmettelen, miten sellainen voi toimia, että vähän väliä suutahdellaan jostain ja sitten huudetaan vain kurkku suorana pahimmillaan kuuntelematta toista ollenkaan. Itse en ainakaan sellaista jaksaisi.
Juhgu

Posts: 7,921

#45 • • Juhgu Virnistelijä

Horus, 23.5.2005 00:43:
joo,mun mielestä kunnon parisuhteeseen todellakin kuuluu pieni riita silloin tällöin...se puhdistaa jotenkin ilmapiiriä!



Ei pieni riita tietty mitään katastrofia meinaa, mutta mun mielestä menee huonosti jos erimielisyyksiä ei voida sopia muuten kuin riitelemällä.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

nuance

Posts: 1,963

#46 • • nuance cov ops, combat, sunrise
Mitään yleismaailmallista nyrkkisääntöä tähän on ihan mahdotonta sanoa, mut itseäni vähän ihmetyttää ku jengi vaatii niin hirveesti "tilaa" ja ties mitä suhteeseen. Mulle ihanteellinen seurustelukumppani on sellanen, keneltä ei tarvii salailla mitään omia menojaan ja että sen seura ei käy ahdistamaan. Kaksin aina kaunihimpi. Tai jotain.
hallucinogen

Posts: 8,190

#47 • • hallucinogen Edain
Täydellinen parisuhde ois sellanen et toinen ois kun minä paitsi et se ois nainen :D Sen kanssa vois tehdä vaiks mitä eikä koskaan tulis riitaa mitä ohjelmaa katsotaan, mitä syödään, mitä musiikkia kuunnellaan, minne mennään, hankitaanko lapsia, kissa vai koira, missä asutaan... elämä olisi täydellistä, paitsi sit ku se paskiainen haluis juoda viimesen oluen kaapista *hmph*

--
pikku-*possu*

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#48 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Miehen ja naisen välistä toimivaa suhdetta ei ole olemassakaan *eiei*
Pakko ruveta homoks *joo*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Avatar
#49 • • Edited MiSSy* Guest

anthocyan, 20.5.2005 14:31:
Sellainen, missä molempien sielut kohtaavat toisensa... Asioita tehdään yhdessä ja puhutaan ihan kaikesta. Eikä luovuteta, jos oikeesti rakastetaan! Kaikki menee suurimmasi osaksi omalla painollaan ettenpäin, mutta vaikeuksien kohdatessa ollaan valmiita tekemään työtäkin suhteen eteen.

Kommunikointi, rakastaminen ja se, että on henkisesti samalla aallonpituudella on tärkeää. Se, että on pohjimmiltaan samanlaisia, mutta toisiaan täydentävästi myös erilaisia. Se, että on rehellinen ja luottaa toiseen sekä itseensä ja antaa toisen säilyttää identiteettinsä.

Romantikkona uskon, että vahva aito rakkaus voittaa kaiken! *sydän*



Täytyy myöntää että ite ajattelen samoin *sydän*

Fezz, 21.5.2005 09:08:
Sellanen että voidaan yhdessä jakaa asioita ja ollaan kiinnostuttu samantyylisistä jutuista mutta että kuitenkin molemmilla on tilaa omaan elämään kuten omiin harrastuksiin ja kavereihin.

Mielestäni toimivaan parisuhteeseen pätee myös se että molemmat näkee vaivaa sen virkeänä pitämiseen ja tehdään yhdessä tasaisin väliajoin jotain rutiinista poikkeavaa. Parisuhde on aikalailla niinkuin kukka joka kuihtuu jos sitä ei muista kastella.

Tietysti mukavaa on myös se että molemmilla osapuolilla on terveys ja raha-asiat kunnossa kun ne on käsittääkseni yleensä niitä juttuja jotka kaikkein eniten aiheuttaa ahdistusta ja eripuraa.

Noilla eväillä ollaan erittäin hyvin pärjätty 8 vuotta vaikka ihmisinä on muututtu molemmat melkoisesti.



Tästä haaveilen *sydän*



Itis, 20.5.2005 14:32:
Sellainen missä molemmat ovat omissa päissään todenneet haluavansa olla juuri siinä suhteessa no matter what.



Aika paljon tosiaan on kiinni haluamisesta ja sitoutumisesta toiseen ihmiseen *joo*

Liian heppoisesti ihmiset luovuttavat ja päättävät jatkaa mukamas helpompaa reittiä*hmph*

Mun silmissä näyttää ehkä pikkasen siltä että nykyään ihmiset pitää toisiaan enemmän kulutustavarana ihmisuhteissa ja kun yksi ihminen on imetty kuiviin jo muutamassa vuodessa, niin siirrytään vaan elämässä eteenpäin mutta jäljelle jää joku sydän rikkinäisenä*nyyh*

Vaikka matkaa voisi jatkaa sen toisen kanssa useita vuosia, niin ei halutakkaan sitoutua NIIN vakavasti pidemmäksi aikaa,
pitää vielä ehtiä kokea kaikkea eli muita ihmisiä *igor*

Kaiketi hyvä tapa on tosiaan antaa asioiden edetä omalla painollaan ilman paineita ja stressiä tulevasta, tottakai kannattaa samalla unelmoida...
ja jonakin päivänä huomaatkin että hetkinen, tämän ihmisen kanssa on tullutkin vietettyä jo kutakuinkin pitkän aikaa aivan huomaamatta*ding*

*sydän*...........sitä päivää odotellessa........*sydän*
SpeedHawk

Posts: 152

#50 • • SpeedHawk
mulle täydellisessä parisuhteessa toisen osapuolen pitäisi jakaa ainakin parit mun harrastukset:

*bileissä käyminen.

*(laittomien) päihteiden (kohtuullinen) käyttö

*extreme backpacker-matkailu

Jos toinen osapuoli ei jotakin näistä harrasta, niin todennäköisesti jossain vaiheessa törmään sen harrastuksen parissa toiseen naisihmiseen jonka kanssa sit onkin enemmän yhteistä.. ei hyvä.

Tärkein noista olisi varmaan tuo viimeinen - maantie voi hyvin viedä minut mennessään ihan ilman matkaseuraakin *nauru*..

-SpeedHawk

ps. jos täytät em. kriteerit, olet naispuolinen ja lähtö tien päälle kesäkuussa kiinnostaa (suuntana eurooppa tai aasia), pistä privaa *plur*
hrdkvr

Posts: 3,929

#51 • • hrdkvr KURGO
sellainen joka perustuu oikeesti rakkauteen ja kunnioitukseen..

kokemuksella..

--
-keep it hard-

Uhuu

Posts: 844

#52 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
sellainen, jota aina kaipaa, mutta koskaan ei löydä....

-(pari)suhteetonhuuhkajayksinoksallauhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Mark

Posts: 7,311

#53 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
kattokaapa Stepfordin naiset, siit voi naispuoliset ottaa mallii miten tehdä parisuhteesta täydellinen *iloinen*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Kate

Posts: 186

#54 • • Kate
Laittakaa viestiä, kun olette saaneet lopullisen yhteenvedon*hymy*, mä en nimittäin ainakaan tiedä*lmao*
Caro²

Posts: 5,301

#55 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
1) Kumpikaan ei oikuttele
2) Molemmat on huumorintajuisia
3) Molemmat hallitsee loogisen ajattelun
4) Kummallakaan ei ole pää kipeänä
5) Kumpikaan ei niuhota ruuasta

Ei kyl kuulosta ihan heterosuhteelta..
Avatar
#56 • • Jaska Guest
Jos joku sen keksii, ni sanokaa mullekkin;)
Jinx

Posts: 2,615

#57 • • Jinx Superfeminine
Ehkäpä Rakkaus, luottamus ja kunnioitus niin ja sitten pitää olla se yhteys....

--
Pyllykkä

Avatar
#58 • • Joe Le Bon Guest
Kun sitä ei tarvi selittää
super-enkuli

Posts: 1,521

#59 • • super-enkuli
En täydellisestä tiedä, mutta hyvä parisuhde on mun mielestä siinä vaiheessa, kun on luottamusta ja kunnioitusta puolin, että toisin. Myös se, että antaa toiselle liikkuma tilaa ja omaa vapautta (HUOM! Tällä en tarkoita sitä, että sais pelehtiä muiden kanssa vaan sitä, että saa mennä kavereiden kanssa bisselle, jos siltä tuntuu, eikä toinen tenttaa ennen/jälkeen ulkoilun/"radan" sulta pikku tarkkoja yksityiskohtia; kenenkanssamissämiksketäseonmitäsäsenseurasteitetc....) ja silloin kun mahan pohjassa tuntuu aina kivalta, kun ajattelee toista. *hymy*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

z

Posts: 1,146

#60 • • z
Mun mielestä yksi oleellinen osa täydellistä elämää ja parisuhdetta on kaikenlainen oppiminen ja kehittyminen. On hyvä, jos toiselta voi oppia asioita ja että toinen tukee omaa kehittymistä (harrastus, työ, oma itse tai whatever kiinnostuksen kohde).