TRANCENATION vol 002 at Nosturi!!!

155 posts, 8 pages, 21,597 views

Avatar
#81 • • ALIEN Guest
meno oli hyvä... tosin mä odotin vähän vanhempaa Bakc 2 Backia..... Jokke heitti alakerrassa hittejä ja mähän rakastuin erääseen yli-luonnollisen-kauniiseen-ei-suomalaiseen-varattuun-söpöön-seksikkääseen-ihanaan-kauniiseenx2-naiseen, joka tietysti on kihloissa!! *nyyh* Mä nimittäin en varmaan ikinä tule löytämään naista, jonka vuoksi voisin vaikka kuolla................................. Ja nyt tuntui siltä, kuin olisin löytänyt................. *plur**plur**plur*


.... U know who I´m talking about... *vink*


(i.d.) *ökkö*
moksu

Posts: 1,386

#82 • • moksu [Dimension]
ooooookeeeeiii... must tuntu aivan samalta kun näin kivan paukun ja lonkeron tiskillä....:) ei vaan... kivaahan siellä taas oli... niinku aina on... vanhempi ois ollut jees, mut oli just jees muusikkia... harmi ettei kukaan lähtenyt jatkoille..:( cosmicci ois varmaan ollut jees kuin aina... no ... hallmarkkiiin valmistautuminen voi alkaa..:)
caprico

Posts: 164

#83 • • caprico
olipas hauskaa! Harvoin on tullu pompittua näinkään paljon.

*ökkö*

--
Heimoihei!

keisha

Posts: 1,394

#84 • • keisha bullet with butterfly wings
öö köh köh. *blush*
tanssailu sekä häröily on kivaa, ja viel kivempaa on tulla omaan kotiin näin aikaisin aamulla kun aurinko jo kurkisteli ja linnut viritteli jotain lauluntapaista. mutta joo, ensikerralla vaikka se tekoparta ja peruukki mulle. enkä niitä muovihousuja pistä jalkaani enää ikinä!!! ainakaan pariin kuukauteen siis.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Avatar
#85 • • ALIEN Guest
mua kyl ärsytti eniten se et siel soi kaikki parhaat hitti biisit jo ennen kahtatoista.... Onneksi lopussa sentään tuli Opus-3 - It´s a fine day *iloinen*
Avatar
#86 • • Cera Guest
Oi kivaa kyllä.

speechless-smiley-010.gif

[muokattu 12.4.2003 11:02]
lisko

Posts: 25

#87 • • lisko
alien:

mua kyl ärsytti eniten se et siel soi kaikki parhaat hitti biisit jo ennen kahtatoista.... Onneksi lopussa sentään tuli Opus-3 - It´s a fine day *iloinen*



Pettymysten pettymys, lähdimpä tietysti 3.20 kun halusin välttää narikkaryysiksen *nyyh*
DREAM

Posts: 9,936

#88 • • DREAM Team Sika
Tosi hyvät bileet oli ja kovasta kännistä huolimatta tuli jorattua melkein koko ajan! Setti oli tosi hyvää ja naiset aivan upeita *vink*
Avatar
#89 • • ALIEN Guest
Dream:

Tosi hyvät bileet oli ja kovasta kännistä huolimatta tuli jorattua melkein koko ajan! Setti oli tosi hyvää ja naiset aivan upeita *vink*




oltiin niin kännissä ettei mitään rajaa!! *nauraa**nauraa* Sekosin musasta ja pyörittelin päätä ihan kuin jossain death-metal konsertissa! BUHAHHAHAAAA!!!! ihanaa oli ja kauniita naisia...varsinkin Jelena*sydän*

[muokattu 12.4.2003 11:51]
hallucinogen

Posts: 8,190

#90 • • hallucinogen Edain
Juu oli kyl tosi ihanaa *iloinen**plur**joo* Kauniita neitoja oli kyl paljon ja niille tuli änkytettyyn välillä jotain *nauraa**nauraa**nauraa* Ja eikun hallmarkia ja plutoa venaamaan *joo**joo*

--
pikku-*possu*

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#91 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
kyllä pitää minunkin sanoa, että aika kiinteäkroppaisia uroksia näkyi *plur* Ja tanssin jalkani ihan paskaksi, kun olin niin huumassa siitä musiikista.*pihkassa*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

DREAM

Posts: 9,936

#92 • • DREAM Team Sika
alien:

Dream:Tosi hyvät bileet oli ja kovasta kännistä huolimatta tuli jorattua melkein koko ajan! Setti oli tosi hyvää ja naiset aivan upeita *vink*


oltiin niin kännissä ettei mitään rajaa!! *nauraa**nauraa* Sekosin musasta ja pyörittelin päätä ihan kuin jossain death-metal konsertissa! BUHAHHAHAAAA!!!! ihanaa oli ja kauniita naisia...varsinkin Jelena*sydän*

[muokattu 12.4.2003 11:51]




joo kyl pistettiin lavalla aika lahjakkaasti menemään... musa anto sellaset kiksit et ei muuta voinu ku polkata ja fiilistellä!!*vink*
Mark

Posts: 7,311

#93 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
voi ziisus, halpa virtanen pisti pään mutkalle ja tanssijalan vipattaa huolella, onneks niit ei tullukkaan kiskottuu ku 60:n edestä *ding*

Mut ne pileet, aijaijaijaijai!!! Herkkua NIIN mahan täydeltä!!!*pihkassa**pihkassa**pihkassa* Musa oli just sitä mitä odotinkin - herkkua! Ja orkidean beautiful, TAHTOOO!!! *pihkassa* Jos jotain huonoo on pakko keksii, ni se laseri ois ollu kiva, sitä vähä kaipasin..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

FreeFall

Posts: 2,256

#94 • • FreeFall music addict
Oli erinomaisen mahtavat bileet *joo* ja tänään takas nosturiin *joo*
*ökkö*
bileet jatkuu...*heiii*

--
Lintuperspektiivi

Avatar
#95 • • poke Guest
olin järjestyksenvalvojana kyseisessä ravessa ja olen ruma, läski ja homo *uros*
Hixxy

Posts: 522

#96 • • Hixxy HaroPup
Ihan kivat oli, musiikkiki oli parempaa ku odotin, nyt on tosin heikko olo ja joka paikkaa kolottaa, taispa olla taas hitusen seurallisella päälläkin, mut hauskaa oli, tällä hetkellä sitäkään ei vaa meinaa huomata *hih*
[Nuclear]

Posts: 5,855

#97 • • [Nuclear] el aprendiz
Ei kyllä niin hyvät mitä odotti, mut omilla fiiliksillä kyllä oma osuutensa. Jengii oli yllättävän vähän alussa. Mukavasti tuttuja paikalla, niin mikäs siinä tanssiessa.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

henkka

Posts: 4,973

#98 • • henkka
poke:

olin järjestyksenvalvojana kyseisessä ravessa ja olen ruma, läski ja homo *uros*




Riku sä olit *uros* kännissä siellä.

*nauraa*
anqqa

Posts: 4,034

#99 • • anqqa tirehtööri
hauskat hipat oli, törmäs jopa vuosien takaisiin tuttuihin =)

kändireiv! *piis*

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

keisha

Posts: 1,394

#100 • • keisha bullet with butterfly wings
anqqa:

hauskat hipat oli, törmäs jopa vuosien takaisiin tuttuihin =)

kändireiv! *piis*


pääsit hoitamaan myös siveyspoliisin virkaa, luojan kiitos. *blush*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)