Mä nimittäin en varmaan ikinä tule löytämään naista, jonka vuoksi voisin vaikka kuolla................................. Ja nyt tuntui siltä, kuin olisin löytänyt................. 

.... U know who I´m talking about...

(i.d.)
155 posts, 8 pages, 28,480 views
Mä nimittäin en varmaan ikinä tule löytämään naista, jonka vuoksi voisin vaikka kuolla................................. Ja nyt tuntui siltä, kuin olisin löytänyt................. 

Tosi hyvät bileet oli ja kovasta kännistä huolimatta tuli jorattua melkein koko ajan! Setti oli tosi hyvää ja naiset aivan upeita

Kauniita neitoja oli kyl paljon ja niille tuli änkytettyyn välillä jotain *nauraa**nauraa**nauraa* Ja eikun hallmarkia ja plutoa venaamaan 
Ja tanssin jalkani ihan paskaksi, kun olin niin huumassa siitä musiikista.
Dream:Tosi hyvät bileet oli ja kovasta kännistä huolimatta tuli jorattua melkein koko ajan! Setti oli tosi hyvää ja naiset aivan upeita
oltiin niin kännissä ettei mitään rajaa!! *nauraa**nauraa* Sekosin musasta ja pyörittelin päätä ihan kuin jossain death-metal konsertissa! BUHAHHAHAAAA!!!! ihanaa oli ja kauniita naisia...varsinkin Jelena
[muokattu 12.4.2003 11:51]

Musa oli just sitä mitä odotinkin - herkkua! Ja orkidean beautiful, TAHTOOO!!!
Jos jotain huonoo on pakko keksii, ni se laseri ois ollu kiva, sitä vähä kaipasin..