TRANCENATION vol 002 at Nosturi!!!

155 posts, 8 pages, 21,587 views

Avatar
#121 • • ALIEN Guest
ottaa nauhalle.. tallentaa *justjoo*
Avatar
#122 • • trisha Guest
Joo oli tosiaan aika ulululu-meininki ja jalata krampissa kotiin päästessä....*pihkassa*
[Nuclear]

Posts: 5,855

#123 • • [Nuclear] el aprendiz
trisha:

Joo oli tosiaan aika ulululu-meininki ja jalata krampissa kotiin päästessä....*pihkassa*



Vähän samaa tarinaa ku bileitten jälkeen yritti lähtee autolla ja paino ekan kerran kytkintä, niin pohje kramppas, "Jaahas, ei taideta ihan vielä lähteä..."*nauru*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Avatar
#124 • • Taika Guest
Nämä oli niitä bileitä jonne lähdettiin kun-parempaa(kaan)-tekemistä-ei-ole-ja-rahaa-ihan-"hlvetisti".*justjoo* Mutta onneksi mitään muuta tekemistä ei ollut, oli upeat bileet!!!*hymy* Näitä bileitä voi taas muistella kauan, yhdet parhaimmista*joo* Tuttuja ja hyvää musiikkia, ei liikaa tungosta ja hyvä fiilis*sydän* Alus kyl ei meinannut tahdissa pysyä mut siihen ei ole kyl vaikea keksiä syytä.. *justjoo**nauraa*Loppu illasta siirryttiin ylös pomppimaan kun panda ja kirahvi sai liian monet polkaisut ja siirto oli hyvä; tilaa oli vaikka kuinka ja näkymät hienot*hymy*

Hannalle iso kiitos taas; siis IHAN oikeesti oli hyvä kun lähdettiin*vink**nauraa* Kotimatka Nosturista venyi kyl luvattoman pitkäks kun jalkoihin sattui ja paljon. Mut mikä fiilis kun pääsi kotiin ja sai kengät pois*hymy* Nyt loppui munkin taukoilu bileistä..*joo*

Kaikille muillekin joita näin illan aikana*piis**plur**piis* Halluis nähdään!
Uhuu

Posts: 844

#125 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
Musa oli hyvää, mut jalka ei oikein silti noussut! Muutenkin olin melkoisen epäsosiaalisella tuulella ja vain vanhat tutut kelpas juttuseuraksi. Ihme asennevamma....
No, eipä tullut höpötettyä tyhmätyhmiä*justjoo*

Aika kiva juttu, kun Nosturis on myynnissä vesipulloja. Ne ei kastele tanssilattiaa kaatuessaan, vaikka onhan kompastumisen vaara silti olemassa....

Kiitos taas kaikille mukaville ihmisille seurasta. Oli kiva nähdä ja see u........

-joskusedeshiljaauhuu

ps. onneksi toisilla sitten jumittikin hymy ja tanssahtelu päälle moneksi tunniksi... mahtaa olla naurulihakset yhtä kipeät kuin jalkapohjatkin....

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

DESPE

Posts: 4,580

#126 • • DESPE
joo nucleari kyllä mullakin oli jalat paskana ku himaan pääsin. ja kurkku tuli taas kipeeks rankkojen bileiden ansiosta..
bileet oli ihan jees , yllättävän vähän jengiä , olisin odottanu ihan täpötäyttä mestaa .. ja jengi kaikkos aika huolella jo siinä puol kolmen maissa , ei edes loppuun asti jaksettu olla , vaik parhaat hehkutukset aina säästetään sinne .
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#127 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
hei näyttäkää ihmeessä jos jollain sattuu olemaan kuvia! *plur* Itseäni kaduttaa kun unohdin ostaa filmin, ja muistin sen siinä just ennen lähtöä.. *uuh*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#128 • • yana Guest
alien:


ja jos joku viel olis ottanut sen nauhalle vois samantien laittaa koneellensa ja soulseekiin!!!



tulihan se mdlle mutta taitaa olla aika heikkoa että sitä soulseekistä löytäis ainakaan hetkeen...
Avatar
#129 • • ALIEN Guest
yana4000:

alien:
ja jos joku viel olis ottanut sen nauhalle vois samantien laittaa koneellensa ja soulseekiin!!!

tulihan se mdlle mutta taitaa olla aika heikkoa että sitä soulseekistä löytäis ainakaan hetkeen...




yritä vääntää ja kääntää se kasetille ja sendaa mulle postissa. saat siitä takaisin 2 euroa plus postikulut *nauru*
Avatar
#130 • • wxw Guest
hhhahaa. Nää oli kyl ihan kivat kemut*nauru* Tultii jo vähä yli kymmenen paikalle... Siin sit alku lämpöö haettii pari tuntii. Sit iski hymy kohtaus joka kesti loppuun saakka.... tais se jalkakin nousta hieman*ökkö*

ROGERROGER! jätä se hame himaa ens kerral ni ei tartte vekslaa sen kans kokoajan.*pahis**dissaa*
keisha

Posts: 1,394

#131 • • keisha bullet with butterfly wings
wxw:

ROGERROGER! jätä se hame himaa ens kerral ni ei tartte vekslaa sen kans kokoajan.*pahis**dissaa*


ettei tartte vekslaa sitä niin että se on jonkun muun päällä*vink*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Avatar
#132 • • yana Guest
alien:


yritä vääntää ja kääntää se kasetille ja sendaa mulle postissa. saat siitä takaisin 2 euroa plus postikulut *nauru*



c-kasetti on kyl niin retro et on pakko varmaan hommaa kannettava kasettisoitin. mita isompi ja rumempi sen parempi
Avatar
#133 • • ALIEN Guest
eipä oo ennenkään haitannut noissa kaseteissa muu, kuin koko ja kelaus... kuuntelen vieläkin vuonna 90 ostettuja "szhynthestiszhaattori" kasetteja. Yllättävän kauan ovat kestäneet... Eikä se huono äänenlaatu oo mua ennenkään haitannut... mut enköhän mä venaile tota settiä nettiin, jos joku nyt ymmärtäis sen sinne laittaa!!!!!

[muokattu 14.4.2003 20:00]
[Nuclear]

Posts: 5,855

#134 • • [Nuclear] el aprendiz
yana4000:


c-kasetti on kyl niin retro et on pakko varmaan hommaa kannettava kasettisoitin. mita isompi ja rumempi sen parempi



Mä voisin myydä mun omani...tosin ei oo "iso ja ruma"*hih* Tollanen Sonyn alumiininen kevytpainikkeilla, aika snadi.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Avatar
#135 • • wxw Guest
kei:

wxw:ROGERROGER! jätä se hame himaa ens kerral ni ei tartte vekslaa sen kans kokoajan.*pahis**dissaa*
ettei tartte vekslaa sitä niin että se on jonkun muun päällä*vink*



Taisin just oksentaa ku näin tän viestin.
*dissaa*
Illustrator

Posts: 3,171

#136 • • Illustrator
alien:

eipä oo ennenkään haitannut noissa kaseteissa muu, kuin koko ja kelaus... kuuntelen vieläkin vuonna 90 ostettuja "szhynthestiszhaattori" kasetteja. Yllättävän kauan ovat kestäneet... Eikä se huono äänenlaatu oo mua ennenkään haitannut... mut enköhän mä venaile tota settiä nettiin, jos joku nyt ymmärtäis sen sinne laittaa!!!!!

[muokattu 14.4.2003 20:00]

Sviddu ku olin autolla liikenteessä just ku toi tuli. No täytyy toivoo et jostain sais kelvollisen version käsiinsä. (Ei siis mitenkään vanhaa kunnon C-kassua halventaen.)
*piis*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#137 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
hame miehellä (bileissä) on oikeasti todella seksikkään näköinen *vink* tulipahan vaan mieleeni...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

keisha

Posts: 1,394

#138 • • keisha bullet with butterfly wings
wxw:

kei:wxw:ROGERROGER! jätä se hame himaa ens kerral ni ei tartte vekslaa sen kans kokoajan.*pahis**dissaa*
ettei tartte vekslaa sitä niin että se on jonkun muun päällä*vink*

Taisin just oksentaa ku näin tän viestin.
*dissaa*


Saat oksentaa mun huppuun.*piis*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Avatar
#139 • • wxw Guest
KEI:Mis ja milloin*täh* Hallmarkis voisin. Meinaa oon vissii tulos känniääliölinjal rällästää*nauraa*
Avatar
#140 • • ALIEN Guest
tai miten olisi läpinäkyvä minihame? *hih*