3,602 posts, 181 pages, 1,912,210 views
BUTCHER-KK, 12.6.2005 17:32:
---clip---
Toivottavasti joku ottaa oppix!
phanatic, 14.6.2005 11:01:
Mihin kuoleminen on hyväksyttävä asia?
Länsimainen kulttuuri on aivan liian vieraantunut kuolemasta.
toni,
Eikös ns. vanhuuteen kuoleminen ois sellanen asia, joka kaikkien on hyväksyttävä?
Pitäiskö ihmisten osata suhtautua kuolemaan kevyemmin vai?
phanatic, 14.6.2005 11:52:
Eikös useimmat vanhuksetkin kuole johonkin ihan konkreettiseen asiaan, kuten sydänkohtaukseen, veritulppaan jne?
Avernian, 14.6.2005 12:13:
---
Eikö yliarviointi olisi lähempänä totuutta?
Jos tyhmyyttä on mahdoton aliarvioida, on sitä hyvin hyvin vähän.
Njah, 16.5.2004 22:40:
mä en ennusta maailmanloppua vaan tajuun sen tapahtuvan,ja huomaan tuhansia vuosia sitten kirjotettujen profetioiden toteutuvan
phace, 20.9.2005 15:29:
---
Njah, 16.5.2004 22:40:
mä en ennusta maailmanloppua vaan tajuun sen tapahtuvan,ja huomaan tuhansia vuosia sitten kirjotettujen profetioiden toteutuvan
---
Ahaha.. wanha posti mut sattu silmään tuolta selatessa. Pakko pastee tähän linkki:
http://www.bible.ca/pre-date-setters.htm
Toivottavasti Njah luet :)
beyootch, 14.7.2005 15:10:
porttiteoriaa porttiteorian perään.
EDIT: mitä ikinä teettekin, niin älkää hyvät ihmiset juoko viinaa!! se tappaa!!
Dinsku, 21.9.2005 12:26:
Mä oon sun kaa täysin samaa mieltä kaikesta!! Kirjoitit pelkkää asiaa!
toma, 21.9.2005 12:27:
---
Dinsku, 21.9.2005 12:26:
Mä oon sun kaa täysin samaa mieltä kaikesta!! Kirjoitit pelkkää asiaa!
---
Joo oon aika pitkälti samaa mieltä, mutta ei tarvii quottaa sivun mittaista postausta rivin vastausta varten :)
Katala lokki, 21.9.2005 12:09:
Kyllähän noi piristeet/tanssihuumeet on ollut lähes tulkoon aina osa tätä bilekulttuuria, enkä mä osaa olla niiden puolesta, mutta en kyllä vastaankaan. On se ainakin mun mielestä parempi, et ottaa nipsuja ja vettä, kun dokais vaan paljon. Mutta tämä on niin makuasia.
John, 21.9.2005 12:56:
---
Katala lokki, 21.9.2005 12:09:
Kyllähän noi piristeet/tanssihuumeet on ollut lähes tulkoon aina osa tätä bilekulttuuria, enkä mä osaa olla niiden puolesta, mutta en kyllä vastaankaan. On se ainakin mun mielestä parempi, et ottaa nipsuja ja vettä, kun dokais vaan paljon. Mutta tämä on niin makuasia.
---
Ihan vaan aivoparkoja ajatellen sanoisin että vetäkää mielummin sitä viinaa.
Amfetamiini ja monet sen johdannaiset kun sattumoisin hajoaa kehossa (lue: aivoissa olevien hermosolujen päissä) vetyperoksidiksi. Vetyperoksidi on sekä syövyttävä että oksidoiva aine (ja lukiostahan me kaikki muistamme että antioksidantit, eli oksidoitumista estävät aineet, ovat hyvin tärkeitä aivojen hyvinvoinnille). Noin 3%:sta vetyperoksidiliuosta käytetään hiusten valkaisuun, ja moni teistäkin on varmaan kokenut sen ihanan pistävän tunteen kun laittaa valkaisuainetta päähän...
Että siitä voi sitten miettiä miten terveellisiä nuo yökiitäjien ihannoimat amfetamiinijohdannaiset ovat. Eivät ne laittomia ole ihan vaan vittuilun vuoksi.
Paitsi että toikin prosessi on ilmeisesti mahdollista estää, mutta sitähän ei kukaan huumevalistuksessa kerro. Yhden faktan kun voi kumota toisella faktalla.John, 21.9.2005 12:56:
Ihan vaan aivoparkoja ajatellen sanoisin että vetäkää mielummin sitä viinaa.
Amfetamiini ja monet sen johdannaiset kun sattumoisin hajoaa kehossa (lue: aivoissa olevien hermosolujen päissä) vetyperoksidiksi. Vetyperoksidi on sekä syövyttävä että oksidoiva aine (ja lukiostahan me kaikki muistamme että antioksidantit, eli oksidoitumista estävät aineet, ovat hyvin tärkeitä aivojen hyvinvoinnille). Noin 3%:sta vetyperoksidiliuosta käytetään hiusten valkaisuun, ja moni teistäkin on varmaan kokenut sen ihanan pistävän tunteen kun laittaa valkaisuainetta päähän...
Mikään liiallinen päihteidenkäyttö ei ole ikinä terveellistä. Myöskään liiallinen lääkkeiden syönti ei ole terveellistä. Liika hapen hengittäminen ei ole terveellistä. Minkä hiton takia pitää asioita pitää yrittää yksinkertaistaa ja demonisoida hyvä/paha-akselilla, kun asiat eivät kuitenkaan ole yksinkertaisia?Että siitä voi sitten miettiä miten terveellisiä nuo yökiitäjien ihannoimat amfetamiinijohdannaiset ovat. Eivät ne laittomia ole ihan vaan vittuilun vuoksi.
John, 21.9.2005 12:56:
Amfetamiini ja monet sen johdannaiset kun sattumoisin hajoaa kehossa (lue: aivoissa olevien hermosolujen päissä) vetyperoksidiksi.