ALIEN:
---
CryOniC:
asioilla on omat puolensa...ethän säkään osta juustoa kaupasta vaan siks et sitä on helppo ostaa...ehkä sä haluut itekkin sitä,kuka sitä sulle väkisin työntää...itestään niin paljon kiinni.Jotkut vaan syyttää toisia kun ei ymmärrä kattoa peiliin*justjoo* Ahdasmielistä ajatella kaikki yhdellä tai vain ainoastaan negatiivisella mielellä...kukin tyylillään...huumeet on nii loputon puheen aihe et ihmiset voi lopun elämäänsä käydä kirjottelee tänne mielipiteitään,kuka kuukauden välein,joku vain kerran...loppujen lopuks miks hitossa ees vaivaa päätä moisella jos se ärsyttää..
---
ahdasmielistä? esitin vain yhden esimerkin ja totta helvetissä ostaja haluaa sitä. Ja jos puhun henkilökohtaisesta mielipiteestä niin mä en myisi huumeita nisteille, alkoholia alkoholisteille, enkä edes juustoa niille joille se voisi aiheuttaa ongelmia riippuvaisuuden takia. kässääks neiti? Katson peiliin ja näen ihmisen joka ei ajattele niin itsekkäästi, et hyötyy toisten ongelmista - enkä mä myöskään sano et kaikki tapaukset ovat ongelmia - se oli katsos esimerkki
mut hei tosiaan "kaikki tyylillään" jos sä et näe sitä negatiivisena, et hyödynnät toisten heikkoa tilannetta pahentamalla sitä yhden tai muutaman hauskan illan takia niin ok. ymmärrän, vaikka en katso sitä hyvällä. Jos jotkut maat alkavat sotimaan niin viimeinen asia mitä nille annan on aseet, vaikka tiedän et ne hankkivat ne sit jostain muualta. Mä ainakin pesen käteni siitä ja mielummin yritän auttaa rauhan edistämiseksi (vitun huono ja darrainen esimerkki jep, mut silti...)
Oikeessa oot ja arvostan mielipidettäs ja ajatusta!En mä sitä tarkottanut että se jotenki hyvästä on vaan halusin vaan esittää toisenkin puolen asiasta...