Joo, mut mä väitän et ne jotka harrastaa pelkästään huumeita eikä ollenkaan musaa, ei edes kauheesti tuu bileisiin. Toikin on sekakäyttöä ja tota sun kuvailemaa mustavalkosta rajaa ei ole olemassakaan. Tai jos joku päätyy nistiks ja käy silti bileissä, se on silti luultavasti ainakin alottanu musadiggarina.W, 24.1.2009 19:30:
On aika suuri ero harrastaa huumeita tai musiikkia vaikka molemmat käyttäisivätkin. Et tainnut ymmärtää mitä tarkoitin? Huumeita harrastaville musiikki on täysin toissijaista, kun taas ne jotka ensisijaisesti tulevat kuuntelemaan musiikkia, saattavat siinä lomassa käyttääkkin.
Mä en ole koskenu pörriin aikoihin. Silti voisin. Itseasias mä en tunnusta et siihen ois ikinä ollu mitään addiktiota, se oli aina niitä jotka oli bileden ajan ja sillä selvä. Neulaan en oo ikinä koskenu, tossa tai muussakaan. Mut kofeiini tekee mulle nykyään niin pahaa et hyvä et voin juoda cokista ilman et alan tärisee. Se on kato yksilöllistä Pörristä tulee paskat laskut ja olo, sitä en kiistä, mut meinaan vaan et ei nää kaks asiaa oo niin erilaisia. Biletä 3vrk pörriä vastaavan kofeiinimäärän kanssa, niin sulta luultavasti pettää sydän vaik oisitkin hyväs kunnos.Sekä kofeiini ei vaikuta edelleenkään ihmisen psyykkeeseen ja mielialaan kuten pörri. Täysin päätön vertaus jolla yrität saada hyväksyntää omalle addiktiollesi.