3,602 posts, 181 pages, 1,914,045 views
Koska toi on vitun kaksinaismoralismii ihmiseltä joka kuitenkin ite dokaa, ja vitun helppoo huudella puskista niiltä joille se on niin yksinkertasta. Mä oon vaan nähny henkkoht jo täs alkuvuodesta liian monta, joilla on ollu ongelmia, mut jotka ei saa apua koska se on liian pieni prioriteetti yhteiskunnassa eikä oo resursseja. Niitä auttais jokin muukin varmaan, mut siin vaihees kun sitä ei oo saatavilla, doussi voi olla ainoo asia joka helpottaa oloa edes hetken.kosmo, 24.1.2009 01:07:
täh?! Mä en tajua, eiks toi ylläesitetty keino ole sitten ihan pätevä?! ;) hoppelipoo joojoo ei tartte kihistä ja raiskata sitä quotea jatkakaa vaan topiccianne...
Riku, 24.1.2009 01:16:
---
kosmo, 24.1.2009 01:07:
täh?! Mä en tajua, eiks toi ylläesitetty keino ole sitten ihan pätevä?! ;) hoppelipoo joojoo ei tartte kihistä ja raiskata sitä quotea jatkakaa vaan topiccianne...
---
Koska toi on vitun kaksinaismoralismii ihmiseltä joka kuitenkin ite dokaa, ja vitun helppoo huudella puskista niiltä joille se on niin yksinkertasta.
Riku, 24.1.2009 01:16:
---
---
Koska toi on vitun kaksinaismoralismii ihmiseltä joka kuitenkin ite dokaa, ja vitun helppoo huudella puskista niiltä joille se on niin yksinkertasta. Mä oon vaan nähny henkkoht jo täs alkuvuodesta liian monta, joilla on ollu ongelmia, mut jotka ei saa apua koska se on liian pieni prioriteetti yhteiskunnassa eikä oo resursseja. Niitä auttais jokin muukin varmaan, mut siin vaihees kun sitä ei oo saatavilla, doussi voi olla ainoo asia joka helpottaa oloa edes hetken.
Damien, 24.1.2009 13:08:
Riku,
Koska toi on vitun kaksinaismoralismii
Mai,
Mä en oikee tajunnu mitä kaksinaismoralismii siin on jos dokaa silloin tällöin muttei puolla huumeita?
MiE,
Riku lähtee tässä kohtaa siitä ajatuksesta (mistä minäkin), että kaikki vaikuttavat aineet olisivat huumeita.
Itse en esimerkiksi juo kahvia koska koen sen vaikuttavan lähes yhtä epämukavasti kuin amfetamiini (molemmat testattu tiedän mistä puhun).
Mielummin pajautan ja hidastun, kuin juon ja nopeudun - yhtään, koska joka kerta kun erehdyn kupposen juomaan, tapahtuu tämän kupin jälkeen keinotekoinen piristyminen, jota seuraa sitten romahdus. Virkeyteni imen kernaasti hedelmäsokerista ja paahdan sen avulla eteenpäin.
Mai, 24.1.2009 13:47:
Kuulostaa lähinnä mielipuoliselta ajattelutavalta mun korvaan. Ja siltä että on joskus ollut ongelma kenties amfetamiinin kanssa. Harva ihminen alkaa kahvia vertaamaan amfetamiini - kuitenkin kaksi niin eri asiaa. Toki varmasti yliherkkiö ihmisiä löytyy mutta pahasti kuulostaa siltä että jonginlainen ongelma tossa piilee..
Android, 24.1.2009 14:38:
---
Mai, 24.1.2009 13:47:
Kuulostaa lähinnä mielipuoliselta ajattelutavalta mun korvaan. Ja siltä että on joskus ollut ongelma kenties amfetamiinin kanssa. Harva ihminen alkaa kahvia vertaamaan amfetamiini - kuitenkin kaksi niin eri asiaa. Toki varmasti yliherkkiö ihmisiä löytyy mutta pahasti kuulostaa siltä että jonginlainen ongelma tossa piilee..
---
Kofeiini ja amfetamiini ovat molemmat piristeitä ja niillä on samankaltaisia (joskaan ei tietenkään täysin samat) vaikutuksia. Vedä tarpeeksi vaikkapa kofeiinitabletteja niin vaikutus muistuttaa etäisesti amfetamiinin vaikutusta.
Kannattaa tarkemmin tutustua kofeiinin vaikutuksiin noin farmakologisesti jos kuulostaa "mielipuoliselta". Kofeiinin vaikutusmekanismi on sama kuin amfetamiinien; nostaa dopamiinin määrää elimistössä.
Mai,
Damien, 24.1.2009 15:51:
---
Mai,
Tässä tulee sitten se todellinen piilevä ongelma: Mun kohdalla voin myös todeta, että minulla on tähän vertailuun tarvittavaa todellista kokemuspohjaa, toisin kuin mitä voi sanoa yleisesti ihmiseltä, jotka tulevat huumekeskusteluihin läväyttelemään omia mielipiteitään asioista - joista he eivät kuitenkaan omaa minkään tason käytännön kokemusta.
Mai, 24.1.2009 15:44:
E: Kuinka monta ihmistä tunnette jotka on pilannut elämänsä kofeiinilla? Entäs aiheuttaako se jonkinnäkösiä kofeiinipsykooseja? Kuinka suuri vaara on ottaa kofeiinin yliannostus ja mitä siitä tapahtuu? Ja miksiköhän kofeiini ei ole laitonta? Plussana vielä mainittakoon, että kofeiini on edullisempaa*nauru*
Jos ottaa kofeiinia 2 tablettia kun lähtee baariin lauantaina niin se tuskin aiheuttaa minkäänlaita väsymystä tms. enään tiistaina, vrt. amfetamiini.
W, 24.1.2009 16:19:
Uskomatonta että jotku jaksaa täällä puolustella huumeiden käyttöä. Aika monella täällä on kokemuksia kyllä esim vauhdeista ja kyllä harvalla riittää pokkaa niitä puolustella.
Ihan paskaa kaikki, vaikka erittäin vähän käytettynä todella satunaisesti onkin mukavaa puuhaa.
Yksi laini pinkkiä piristää enemmän kuin 10 koffaritabua. 10 lainia pinkkiä ja kärsit siitä viellä pitkälle seuraavaan viikkoon. Helposti tulee alakulo päivinä mieleen itselääkitseminen ja tässä vaiheessa sitten erotellaan ongelmakäyttäjät.
Edit: Ja jos kokemukset piristä on tollasia pari tuntisia, vedähän seuraavalla kerralla ilmanraikastimelle tuoksuvaa Blomseria niin katotaan sitten miten monta tuntia seisoo silmät päässä.
W, 24.1.2009 17:01:
Alkoholi ei suoranaisesti minun mielestäni tee kenestäkään kusipäätä kuten mikään muukaan päihde, se kusipäisyys lähtee meistä jokaisesta ihan itsestään.
Mai,
Ja mistä sä tiedät ihmisistä jotka tulee tänne "väläyttämään" että heillä ei ole minkäänlaista kokemusta mistään? Paskaa pörriä olet saanut jos kofeiiniin kehtaat vertailla.
W,
Edit: Ja jos kokemukset piristä on tollasia pari tuntisia, vedähän seuraavalla kerralla ilmanraikastimelle tuoksuvaa Blomsteria niin katotaan sitten miten monta tuntia seisoo silmät päässä, ja tuu sitten vertaamaan kofeiiniin.
W,
Alkoholi ei suoranaisesti minun mielestäni tee kenestäkään kusipäätä kuten mikään muukaan päihde, se kusipäisyys lähtee meistä jokaisesta ihan itsestään.
Damien, 24.1.2009 17:25:
---
---
---
seuraavat kolme päivää oli aurinko kadoksissa ja siskon raiskaamis ajatukset mielessä
VaLa,
Mä oon samanlainen pelkän dokaamisen jälkeen... Se on tää mun lääkitys, jonka kanssa olis parempi olla ilman...
Tää on näköjään mielipidekysymys. Jos mietitään et pöhis on vitusti vahvempi aine, niin perusbilekäyttäjä ei varmaan vetäis kofeiinia samaksi verrattavaa määrää. Juo 5 pannua kahvia illassa ja kato millanen olo on kohta tai aamulla. Amfetamiinii vaan voi vaikutuksiltaan vetää enemmän ja turvallisemmin kun kofeiinia.W, 24.1.2009 17:01:
Totta, ei liiallinen alkoholinkaan käyttö ole hauskaa puuhaa, mutta itseäni pänni tuo kofeiiniin vertaaminen. Kyllä jokainen viihdekäyttäjä ym tietää noiden eron ja se on ihan kuin yö ja päivä.
Jep, et ymmärrä. Ja jos joku koskee douppiin, "sä et pidä siitä". Mä en pidä susta jos toi on sun sulkeutunu ja yksipuolinen asenne. Ja älä rupee saarnaa mulle selvinpäin biletyksestä, sä et pärjäis vertailussa.En vaan ymmärrä niitä ihmisiä jotka viittii tällasia asioita puolustella. Paskaa mitä paskaa ja mun mielestä bileisiin mennään musiikkia kuuntelemaan eikä vetämään päihteitä. Ite en pidä ihmisistä jotka harrastavat huumeiden käyttöä ja luulevat että se on tätä bileissä käymistä ja tiedät takuu varmasti mitä tarkoitan.
Ei tee. Mut alkoholi vie pahemmin harkintakyvyn kun suurin osa päihteistä.Alkoholi ei suoranaisesti minun mielestäni tee kenestäkään kusipäätä kuten mikään muukaan päihde, se kusipäisyys lähtee meistä jokaisesta ihan itsestään.
Sehän täs onkin et jos kansa tajuis oman parhaansa, turvalliset doupit sais sieltä pirun apteekista, se sijaan et ne täytyy ostaa assan vessan kiskalta. Ois kaikille parempi. Niille jotka vetää, ja niille jotka ei haluu asiasta kuullakaan.Onko 2-3 lainia susta liikaa, eli kohtuuttomasti? Aina ei kohtuu käyttöä voi ennustaa, varsinkin jos ei esim tiedä onko metaa sotkettu mukaan.
Alkoholin kanssa sentään tietää miten paljon sisältää ja mitä.