*Stardust*, 14.9.2008 18:10:
---
VaLa, 14.9.2008 18:00:
Voisko joku fiksumpi kertoa mix täytyy leikkiä hengellään ja vetää mömmöjä
---
Mix täytyy leikkiä hengellään ja hypätä laskuvarjolla?
Koska se on ihan törkeen hauskaa!
3,602 posts, 181 pages, 1,912,970 views
*Stardust*, 14.9.2008 18:10:
---
---
Mix täytyy leikkiä hengellään ja hypätä laskuvarjolla?
Howdy, 14.9.2008 18:43:
Mitä ne on ? en oo ikinä kuullutkaan .. onx se jotain syötävää?
Mulle tulee mieleen ettet sä taida kauheesti tuntea piripäitä henkilökohtaisella tasolla. Tosin sokea yleistäminen on aina hienoa.VaLa, 15.9.2008 21:37:
Mulle tulee noista piripäistä mieleen että käydään bileissä vain kun se on olevinaan niin cool vaikkei edes pidetä musasta ja erinäisten kemikaalien avulla kestetään sitten jumputusta paremmin...
VaLa, 15.9.2008 21:37:
Mulle tulee noista piripäistä mieleen että käydään bileissä vain kun se on olevinaan niin cool vaikkei edes pidetä musasta ja erinäisten kemikaalien avulla kestetään sitten jumputusta paremmin...
VaLa, 16.9.2008 07:55:
Ei myöskään ole varamaan kivaa jonottaa kahta tuntia suurempiin bileisiin, kun jokanen ratsataan...
VaLa, 16.9.2008 09:32:
---
Eihän se kivaa ole, mutta tuo tarkistus isoihin bileisiin on lähinnä tarkoitettu (käsittääkseni) aseiden yms. turvariskien takia. Esim. Colorsissa oli suht rauhallista muuten mut joku oli tuonut mukaansa pippurisuihkeen (Colorsissa ei siis ollut tarkistuksia, mikä on tuon kokoluokan bileille epätavallista.)
---
Muistan kuulleeni että joskus olis avattu kännykän kuoretkin porteilla....
NextAce, 16.9.2008 09:41:
Reaktor nimiset bileet oiskohan ollu 2001? Kännykän takakuoret ja akku ainakin irrotettiin. Et ei ihan urbaanilegendaa.
sapeli, 16.9.2008 09:44:
---
NextAce, 16.9.2008 09:41:
Reaktor nimiset bileet oiskohan ollu 2001? Kännykän takakuoret ja akku ainakin irrotettiin. Et ei ihan urbaanilegendaa.
---
No ei ollu mun aikana, ei voinu tietää - on kyl aika ihmeellistä! Nykyään ei tuollaista varmaan tapahtuisi, on sen verran pienemmät ja hankalemmat avata nämä nykykännykät, eikä sinne mitään mahtuisikaan (no, ehkä jotain LSD-lappuja).
sapeli, 16.9.2008 09:36:
---
VaLa, 16.9.2008 09:32:
---
Eihän se kivaa ole, mutta tuo tarkistus isoihin bileisiin on lähinnä tarkoitettu (käsittääkseni) aseiden yms. turvariskien takia. Esim. Colorsissa oli suht rauhallista muuten mut joku oli tuonut mukaansa pippurisuihkeen (Colorsissa ei siis ollut tarkistuksia, mikä on tuon kokoluokan bileille epätavallista.)
---
Muistan kuulleeni että joskus olis avattu kännykän kuoretkin porteilla....
---
Liekö urbaania legendaa, ei oo mun aikana ainakaan tapahtunut moista.
Damien, 15.9.2008 21:18:
Kokemuksina eri huumeet tuottavat erilaisia responsseja. Jos tää maailma ois ees piirunverran kallellaan MDMA:n vapauttavan sosiaalisen ilmiön suuntaan, tää ois helevetin paljon parempi paikka olla ja ihmisillä ois tosi tosi tosi paljon hauskempaa. Harvemmin kuitenkaan tuntemattoman henkilön meitä lähestyessä, alamme suitsuttaa häntä kohti rakkautemme euforisia energia-aaltoja (ystävyys,empaattisuus), pikimminkin jatkamme omasta minästämme kumpuavaa kärsimystä ja pateettista itsensä alemmuuden tunnetta ja saavutamme helposti näin modernin yhteiskuntamme yleisen konsensus tilan, ViTUTUKSEN. -Amen