Huumeista

3,602 posts, 181 pages, 1,843,635 views

Anselmi

Posts: 2,578

#3081 • • Edited Anselmi And sell me

REivaaja, 15.8.2008 15:50:
---
Anselmi, 15.8.2008 15:47:
Onks sua kukaan koskaan pitänyt pälärinä?

---
Olen. Joka todistaa tarkoitushakuisen kysymyksen epätodeksi.


Vastaus kysymykseen voi olla epätosi. Mutta kerro mulle ihmeessä miten pelkkä kysymys voi olla epätosi?

--
sen pituinen se

Avatar
#3082 • • REivaaja Guest

Anselmi, 15.8.2008 15:52:
Vastaus kysymykseen voi olla epätosi. Mutta kerro mulle ihmeessä miten pelkkä kysymys voi olla epätosi?

Tää on jo aika OT..

En ala väittelemään kysymyksesi tarkoitusperistä koska se oli helposti tulkittavissa.
Kieltäminen johtaa joko tulokseen että kysymyksesi oli huonosti esitetty tai että olet päläri :)
ramsau

Posts: 403

#3083 • • ramsau chuck my norris
Päläri.

Kuulostaapa narsistilta.
Avatar
#3084 • • Edited REivaaja Guest

ramsau, 15.8.2008 15:59:
Päläri.

Kuulostaapa narsistilta.

Totta. Narsisti tosin ei välttämättä ole päläri. (narsisti voi olla mm. puhdas mulkku) Kyse on siis varmasti evoluutiopsykologisesti ajateltuna narsistin alaluokka.
Avatar
#3085 • • Edited REivaaja Guest

Juhgu, 15.8.2008 16:11:
---
REivaaja, 15.8.2008 14:46:
---
Oot riidankylväjä.
---

Ei kun sä oot, ja siks jengi toivoo että rajottaisit vähän.


---
Toivo ettei tavata.
---

Oliks tää irl-uhkaus?

Olin juuri kirjoittamassa edittiä että odotan sua...

Hienosti quetettu jälleen. *taptap*

Jengi=sinä ja moni, muttei edes puolet. < moni jotka ei edes jaksa sun kaltaisiasi ja on hiljaa.

Sä vaan lisäät trollausta trollauksella/fleimauksellas, mutta et edellä mainitsemastani syystä sitä hyväksy.

Oliks tää irl-uhkaus?

Se oli empatiaa (Mä en tee yhtään mitään koskaan. En edes puhu susta mitään)
Claquesous

Posts: 3,206

#3086 • • Edited Claquesous viidettä kolonnaa

REivaaja, 15.8.2008 15:39:
Pälärit omaavat heikon tietoisuuden omasta käytöksestään. Tämä seikka on kuitenkin ymmärrettävää, koska he eivät näe itseään peilistä. Onkin olemassa erinäköisiä spekulaatioita sukuyhteyksistä Vlad III Draculaan ja osa jopa pelkää kyseistä ryhmittymää.
Evoluutioteorioitsijat pitävät tätä mahdollisena kun ottaa heidän ominaispiirteensä muiltakin osin huomioon.



LOL! Pälärit. Vlad III "Seivästäjä" Dracula. Peilistä näkymättömyys. Sukuyhteydet. Evoluutioteorioitsijat. LOL!

Tästä pseudotieteellisestä kirjoituksesta tuli mieleeni, hissa kun on mulle läheistä, että oletko lukenut yhtään vampyyrimyyttiä, joka liitettäisiin Wallakian prinssi Vladiin ennen Bram Stokerin Draculaa?

Ja sitten ihan Off Topicia jatkaakseni, vampyyrien ollessa epäkuolleita, folkloristiset/fantastiset möröt on mulle kans läheisiä, miten he, tai paremminkin ne, pystyvät jatkamaan sukua?

Läppää, läppää, hei!

--
32. of December

Avatar
#3087 • • REivaaja Guest

Claquesous, 15.8.2008 22:57:
---
REivaaja, 15.8.2008 15:39:
Pälärit omaavat heikon tietoisuuden omasta käytöksestään. Tämä seikka on kuitenkin ymmärrettävää, koska he eivät näe itseään peilistä. Onkin olemassa erinäköisiä spekulaatioita sukuyhteyksistä Vlad III Draculaan ja osa jopa pelkää kyseistä ryhmittymää.
Evoluutioteorioitsijat pitävät tätä mahdollisena kun ottaa heidän ominaispiirteensä muiltakin osin huomioon.

---


LOL! Pälärit. Vlad III "Seivästäjä" Dracula. Peilistä näkymättömyys. Sukuyhteydet. Evoluutioteorioitsijat. LOL!

Tästä pseudotieteellisestä kirjoituksesta tuli mieleeni, hissa kun on mulle läheistä, että oletko lukenut yhtään vampyyrimyyttiä, joka liitettäisiin Wallakian prinssi Vladiin ennen Bram Stokerin Draculaa?

Ja sitten ihan Off Topicia jatkaakseni, vampyyrien ollessa epäkuolleita, folkloristiset/fantastiset möröt on mulle kans läheisiä, miten he, tai paremminkin ne, pystyvät jatkamaan sukua?

Läppää, läppää, hei!

No ainakin Bladessa oli puhdasverisiä? En kyllä itse asiassa ole kuullut :D Enpä ole edes paneutunut asiaan.
Claquesous

Posts: 3,206

#3088 • • Claquesous viidettä kolonnaa

REivaaja, 16.8.2008 00:55:
No ainakin Bladessa oli puhdasverisiä? En kyllä itse asiassa ole kuullut :D Enpä ole edes paneutunut asiaan.



=/

--
32. of December

larpap

Posts: 402

#3090 • • larpap UG
Eiks toi keskustelu oo kyl vähän off-topicia
Avatar
#3091 • • REivaaja Guest

larpap, 19.8.2008 02:49:
Eiks toi keskustelu oo kyl vähän off-topicia

Ei sinänsä. Jos toinen puoli ei argumentoi, pitää yrittää ymmärtää sanojen sijasta ihmistä.
larpap

Posts: 402

#3092 • • larpap UG
Joo oletin vaan ton topicin nimestä päättelen että täällä puhuttais avoimesti erillaisista huumeista :D:D
larpap

Posts: 402

#3093 • • larpap UG
Mitäs huumeita porukka on kokeillu.
Avatar
#3094 • • Edited REivaaja Guest

larpap, 19.8.2008 03:23:
Joo oletin vaan ton topicin nimestä päättelen että täällä puhuttais avoimesti erillaisista huumeista :D:D

Suomalainen luterilais-mentaliteetti estää avoimen keskustelun laittomuuksista.
Niin kauan kun Murphyn laki pätee ei voida nyky-asenteen mukaan edes muuta kuvitella.

Montakohan elämää on sallittua tuhota estääkseen toisten elämänsä tuhoaminen?
Ja kumman oman elämän tuhoamiseen olisi järkevämpää puuttua?
Etiikkaa kerrakseen...

Hieman on junailtu tätä demokratiaa toisia suosivaksi juu.

EDIT:Moore=Murphy
larpap

Posts: 402

#3095 • • larpap UG
jaa jaa en oo ite noin hyvin kumminkaan perehteny lain sanaan. Mutta onhan suomessa kumminkin sanan vapaus että voinhan sitä siis aina sanoa kaikenlaista mutta ku sen nyt tietää että pitääkö se paikkaansa.


Mut mites sitten päihdelinkin keskutelut, ku siellä puhutaan ainakin todella avoimesti huumeista,
mut onhan sielläkin siis tietenkin omat sääntönsä että ei siellä mitään huumeiten myyntiä saa ruveta harrastamaan.
Avatar
#3096 • • Edited REivaaja Guest

larpap, 19.8.2008 03:57:
Mut mites sitten päihdelinkin keskutelut, ku siellä puhutaan ainakin todella avoimesti huumeista,
mut onhan sielläkin siis tietenkin omat sääntönsä että ei siellä mitään huumeiten myyntiä saa ruveta harrastamaan.

En kannata. Keskustelkoot siellä parhaista neuloista. Tosin topicki on sellainen kuin sen keskustelijat...

Virallinen propaganda ja ala-asteella (mikä se nyt nykyään edes on. Tunteepa olon kankeaksi ''sillon oli kansakoulu'') opittu porttiteoria ja luomiskertomus opettaa ihmisille subjektiivista hyveellisyyttä. Filosofiaa ei peruskoulussa suvaita. (Se on häiriköintiä kyseenalaistaa kalvolla olevat totuudet. Se on hyvä syy jopa jättää luokalle)

Nihilismi on negatiivinen sana ja hyveellisyys on positiivinen sana m'kay? ;)
larpap

Posts: 402

#3097 • • larpap UG
Mutta mitä mieltä ootte yleisesti ottaen porttiteoriasta
xl8r

Posts: 2,227

#3098 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan

larpap, 19.8.2008 04:30:
Mutta mitä mieltä ootte yleisesti ottaen porttiteoriasta



Jos jaksat luketa tätä topiccia taaksepäin, löydät varmasti montakin eri käsitystä porttiteoriasta täältä.

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Avatar
#3099 • • opmdevil Guest
Vastustan huumeita melko pitkälle siitä syystä että niiden saatavuus Mikkelissä on melko huono.
Riku

Posts: 3,187

#3100 • • Riku The Little Prince

REivaaja, 15.8.2008 16:19:
Jengi=sinä ja moni, muttei edes puolet. < moni jotka ei edes jaksa sun kaltaisiasi ja on hiljaa.

Toi on kyl aika onnetonta yrittää väittää että enemmistö on sun puolella ja toista vastaan. Mä haluun nähdä ton gallupin sit jos kerran rupeet tollasta väittämään.

--
Kyseenalaista aina kaikki.