Millainen kuulo sinulla on?

189 posts, 10 pages, 88,161 views

Aziz Combat Fighter

#41 • • Aziz Combat Fighter
Onhan toi. Intin aikana ihan propa kunnossa, ei oo testattu sen jälkeen. Pitäs ne Elacinit hommaa mutku maksaa hunajaa ja ampiaisia :(
DiamonDie

#42 • • DiamonDie mediahippi
Kävin viimeksi kuulotestissä ala- tai yläasteella. Silloin taisi olla erinomainen kuulo, nykyään lienee hieman huonontunut kun aina ei muista ottaa bileisiin korvatulppia. Muuten kyllä varon omaa ja muiden kuuloa, erityisesti kuulokkeita käytettäessä. Moni kuuntelee niillä ihan liian kovaa.
tumpsi

#43 • • tumpsi rekisteröitymätön

Ana-5000, 8.5.2005 23:42:
Onhan toi. Intin aikana ihan propa kunnossa, ei oo testattu sen jälkeen. Pitäs ne Elacinit hommaa mutku maksaa hunajaa ja ampiaisia :(

Niinpä :(
Claquesous

#44 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Kaipa se on iha hyväs kunnos

--
32. of December

Karvinen

#45 • • Karvinen SekaiSin MariSta
valikoiva *nauru*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

o_°

#46 • • o_°
Lapsuuden korvatulehduksen takia tärykalvot puhkaistu, josta seurauksena arpiset tärykalvot. Oikean korvan kuulokynnys 55 db, lähes koko kuuloalueella, ja vasemman korvan 45 db. Tämä tosin armeijan viimeisessä kuulotestissä jonka jälkeen en ole uskaltanut mennä lääkäriin testauttamaan, koska pelkään että mulkut määräävät mulle ruman kuulolaitteen prkl *eiei*.
Piiuzki

#47 • • Piiuzki
Pitäis olla hyvä kuulo, mut mä kuulen välil mitä satttuu ja must tuntuu ettei se kyllä niin kovin hyvä oo *nauru*
excelsior

#48 • • excelsior :)
kuulossani ei ole mitään vikaa... muut vaan puhuu niin pirun epäselvästi *taputapu*

--
Vastedes ei tarvitse olla kuin päättäväisesti moderni, eikä tämä ole ohjelmallista vaan välttämätöntä ja kiireellistä.

micqo

#50 • • micqo
MITÄ *nauru*
Karkki -CZ-

#51 • • Karkki -CZ- Murre-Täti
Mulla on ainakin hyvä, mutta valikoiva kuulo :)
ETJ

#52 • • ETJ Failed specimen
Tänään (taino eilen) mitattiin työhönottoterveystarkastuksen yhteydessä ja ykkösluokan kuuloa näytti. Ei sihise eikä surise päässä ja kuulen helposti muiden puheen. Ihme sinänsä ku huudatan musiikkia autossa ja kotona, enkä bileissä kovin usein käytä korvatulppia. Parempi kyl hiljentää volukkaa kotona ja alkaa käyttämään korvatulppia, et säilyy kuulo tälläsenään.
Diamanda

#53 • • Diamanda Tikittävä torpedo
Huono kuulo. Vittumaisia on ne ajat kun korvaan tulee joku alipaine ja se on lukossa ja kipeä sekä muuta paskea. *grr* Ja tottakai se tulee aina silloin kun olis jotain lupaavaa tiedossa.
KooKie

#54 • • KooKie aka. Petress Pan
14 vuotiaana lähetettiin terkkarin toimesta Jorviin kuulotutkintaan... Matalaääni kuulo viturallaan, mut muuten ok... Oiskohan vika siinä, että noilla buffeilla pakko kuunnella kaikki star warsit nupit kaakossa *muhaha* ... ja siis enitenhän mulla muutenkin iskee biiseistä basso tajuntaan. *sydän* rakastan.

Vaan itelleni mä hallaa vain teen. *uuh*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Tarsu

#55 • • Tarsu

Specimen, 10.5.2005 00:50:
Ihme sinänsä ku huudatan musiikkia autossa ja kotona,
enkä bileissä kovin usein käytä korvatulppia..

Mulla sama homma.
Jokusen vuoden päästä tiedetään kyllä kuunnelleemme lujalla !

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

anniini

#56 • • anniini a-double n-double i-n-a

excelsior, 9.5.2005 14:19:
kuulossani ei ole mitään vikaa... muut vaan puhuu niin pirun epäselvästi *taputapu*

samaa vikaa..possen pitäs skarpata sen AR-TI-KU-LAA-TI-ON ja äänenvoimakkuuden kanssa.*vink**iloinen*

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

#57 • • hyperventilaatio Guest
Varsin tarkaksi sanoisin.
Mulla on tosin vaivana korvien soiminen, ei kauhean paha, mutta kuitenkin vaivannut jo useita vuosia. Korvatulppia en voi sietää, enkä siis niitä useinkaan paria minuuttia pidempään pidä.
#58 • • Rujo Mutantti Guest
Yllättävän hyvä, lähes täydet pisteet viimeksi kun mittaroitiin. Mutta en kuuntele kotona edes kuulokkeista kovin kovalla volyymilla, paitsi jos kännissä soittelee mutta silloinkin järkevällä voimakkuudella. Hiljasella kuunteleminen on omasta mielestä tarkentanut kuulemista.
#59 • • tintsu Guest
Haha, siinäpä vasta kysymys. *muhaha* Mun kuulo on aina ollut helvetin huono, mutta kun sen kanssa oppii elämään, ni sitä voi alkaa hyödyntämään.
Jos joku mäkättää tai ei muuten vaan jaksa kuunnella, voi aina turvautua siihen
' Sori, mä en kuullu mitään mitä sä sanoit, kyl sä tiiät et mä oon melkeen kuuro! ' *taputapu*
#60 • • Julius Guest
kuulokojetta ehdoteltu jo pariinki otteeseen vaikka mul on vaa matalat äänet tosi hasardissa tilassa (wtf *igor*)...*nauru*
mietityttää vaa se että mulle ehdoteltii jo viistoista vuotiaana ja paljon aikaa viel jäljel et oonkohan siinä neljänkympin rajoilla joku rappio kuuro joka voittanut klubbarin laukka awardseissa 14 oscaria *muhaha**hahjust**nauru*