Millainen kuulo sinulla on?

189 posts, 10 pages, 88,257 views

Nil

#21 • • Nil
Testien mukaan kuulo on erinomainen ja vaikka tietyllä taajuudella esiintyy tinnitystä, joka hieman häiritsee testissä, on kuuloni myös niillä taajuuksilla normaalia parempi.*iloinen* Tämä siitä huolimatta etten ole korvatulppia käyttänyt kuin armeijassa enkä ihan aina sielläkään.*iihhih*

Bileissä musiikki kuulostaa aluksi kovalta mutta korvat turtuvat siihen nopeasti eikä se sen jälkeen enää haittaa ja mikäs siinä kun testien mukaan ei kuulo ole huonontunut... *hih*

Kuinkas moni muu kuulee äänen jonka voimakkuus on 0 desibeliä? *vink* (Tämä siis ihmisen normaalilla kuuloalueella)
ee102

#22 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Mun kuulo on myös valikoiva, muttei se aina valikoi kuulemaansa niin niinku minä haluaisin. Oikeestaan mul on aika huono kuulo. Menee aina vähän väliä korvat tukkoon. Pitäs ite asiassa käyttääki korvatippoja, sano lääkäri. On vaan korvatipat hukassa. Kuulen huonosti, joten siks kai varmaan puhunki välillä tosi kovaa - tai niin ainaki jotku kaverit väittää. *ding*
Optik

#23 • • Optik Piikkisika/Outopallo
MITÄÄÄH!!??? *eikuulehymiö*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

mehukatti

#24 • • mehukatti dude
mitäs tollanen kuulotesti maksaa yksityisellä? pitäs varmaan käydä, vaikka pelottaa tulokset, kun aika laiskasti on ainakin aikasemmin tullu pidettyä tulppia. pientä tinnitystäkin kai on, mutta ei sitä oikeen huomaa kun jossain mökillä, jossa on tosi hiljaista.
sts

#25 • • sts Sama pyynti aitta!
Testien mukaan erinnoimanen, oikeasta korvasta vähän keskiääniä kateissa, mutta ollut ala-asteelta saakka, että en usko että on mitään konemusaan liittyvää.
Unik

#26 • • Unik
Ihan vitun hyvä!
Flamie

#27 • • Flamie
Testissä olen kuullu kaikki äänet. Alimmissa äänissä oli kyllä hakemista.
Oli kyllä outoa siinä testissä, että miksi se terkkari aina sanos koska sieltä tulee uus ääni. *vink*

Korvakuullokkeet on melkein joka päivä päässä kun poljen, volyymit täysillä. Olen kyllä säätänyt kaikkien äänentason hiukan pienemmälle, etenkin korkeat äänet. Pieniä tinnityksiä on ollut iltaisin, mutta ei ne kauaa kestä yleensä.

Lentokoneessa menee aina korvat lukkoon, ja pysyvät lukossa koko päivän. Oikeastaan kaikissa hisseissä ja auton kyydissä korkeassa ylämäessä menee sillon tällön.

*piis*
Shaz

#28 • • Shaz team Wittupäät
Valikoiva? :DD
Juhgu

#29 • • Juhgu Virnistelijä

nomic,
on

Sä et nyt tainnut kuulla kysymystä ihan oikein *hih*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Kriss G

#30 • • Kriss G Wir brauchen bass
Kutsunnoissa lääkäri täti sanoi: "No kai sä nyt ehkä tällä pärjäät siellä." ja oli vähän huolestuneen näkönen. nooh.. voi ei!

--
DESTROY ALL HIPPIES

Individual

#31 • • Individual HYPNO!
Kohtahan tuo selviää ihan virallisesti työterveystarkastuksessa. Mutta omasta mielestäni ihan hyvä, ei juurikaan soi korvat ja työtä, joka on siis äänimainosten tuottaminen, pystyn tekemään aivan täysipainoisesti. Pitäis kyllä vaan useammin käyttää niitä kuusitulppia bileissä.
Ova

#32 • • Ova
Teini-iässä oli kuulotestissä jo ongelmia joidenkin äänien kanssa ja luulen että on pikkasen heikentynyt siitä. Bileissä koitan muistaa käyttää tulppia ettei toi kuulo kärsis enää tän enempää.

--
Mielummin liikaa kuin liian vähän!

Rubicon

#33 • • Rubicon
olin just tänään kuulokyyläyksessä...en kuulemma kuule matalia ääniä ennen ku siit masiinasta väännetään ääntää lisää aika paljon.Lääkäritäti sano ettei vielä tarvii huolestua mut jos kuulo huononee tätä vauhtia niin en kuulemma kuule matalia ääniä ollenkaan siihen mennessä ku oon 50.
Et kimittäkää mulle asianne siitä eteenpäin*nauru*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

Peikkotyttö

#34 • • Peikkotyttö

sts, 4.5.2005 16:28:
Testien mukaan erinnoimanen, oikeasta korvasta vähän keskiääniä kateissa, mutta ollut ala-asteelta saakka, että en usko että on mitään konemusaan liittyvää.

Valikoiva,sanon minä*igor*

--
Groove is in the Heart

AndyE

#35 • • AndyE
Ystäväni tinnitus valtaa joskus kuulon pahasti. Varsinkin bileiden jälkeen. Viimeksi laserpointista ja niiden jatkoilta kun rymysin kotio teki oikein kipeää *nyyh* välillä ei oikeastaan edes huomaa, joskus ei meinaa saada nukutuksi...

harmittaa todella kun se on mennyt.

--
It's not about the size of the dog in the
fight, it's about the size of the fight
in the dog.

pdo

#36 • • pdo
Kuulotestissä paras tulos ja pienempiäkin olisin kuullut.. Riippuu tietysti taajuudesta. Bileiden jälkeen yleensä korvat vinkuu pitkään, vaikka kävisin välillä ulko-ovella hiljentymässä :P
MADDS

#37 • • MADDS T.P.B.Trailer Park Boys(etana)DGGErecs,ZB
kuulo on kyl heikentyny vuosien saatos.. mut musaa pitää kuunnella lujaa, muuten se ei kuullosta miltään...

--
I ´m insane madass Technomotherfuc***' DJ and I will ..

suckmydeck

#38 • • fanatic Guest
no kuulotesti meni luultavasti hyvin, mutta nolottaa välillä kun pitää kolme kertaakin sanoa aina vaan ''että mitää'' *nauru* no musiikkia tulee kuunneltua ehkä liiankin lujalla välillä no minkäs sille mahtaa.
ilarip

#39 • • ilarip
viime aikoina käynyt aika paljon kuulotesteissa & korvalääkäreillä. korkeita ääniä ei enää korvat tunnista niin hyvin kuin ennen, korkeista äänistä lähtemässä laskemaanpäin.
supertony

#40 • • supertony Code Red
Mä oon kuuro :(

--
Vääjäämätön kuin juna, tarkka kuin partaterä...