Mestoille tuli valuttua Ompusta noin vähän jälkeen kymmenen. Heti ovella toi hyvän mielen henkilökunta, jotka hymyilivät ja toivottivat tervetulleeksi. Pääsali oli saatu hienoksi, vaikkei dekoja nyt niin hirveesti ollutkaan, mutta eipä ollut tarviskaan. Erityismaininta täytyy antaa kyllä mielestäni todella toimivalle äänentoistolle. Ääni ei särkenyt, ei kumissut, eikä soinut ainakaan minun korviini mitenkään liian lujaa. Basso-osaston todellakin tunsi kropassa, mutta kicki oli napakka. Muutenkin biiseistä sai kyllä selvää. Että siinä mallia muille. Myöskin valo-osasto oli kunnossa. Savua ja stroboa riitti ja siitähän meiksi tykkää.
edit: Olihan siellä paljon dekoja ja hienoja olivatkin, että sellainen pieni tarkennus.
Orkidea aloitti maukkaalla setillä, josta Zzino jatkoi, eikä ollut huono sekään. Mutta sitten ANGEL! Kyllä jo pelkästään tämän keikan takia kannatti tulla Kotkasta asti. Mahtavia raitoja ja yleisöllä hurmos päällä. Välillä voitiin puhua jopa huutomyrskystä. Ja kyllä se hyvä tunnelma tarttui myös itse esiintyjään ja se kuuluisa kontakti yleisön ja dj:n välillä oli täyttä totta. Setti oli kyllä juuri niin hyvä kun etukäteen aprikoin, tai oikeastaan vielä parempi. Yksi hienoimpia bilekokemuksia tänä vuonna oli kyllä se setti.
Toinen erityismaininta täytyy antaa myös inhimillisille juomien hinnoille. Jos tuoppi, vaikkakin 0,4 l? maksaa 3,5 euroa ja lonkero 4 euroa, niin silloin ollaan kyllä kohtuuden asialla. Eikä se kossubatterykaan hirveitä maksanut. Aika monessa paikassa noihin hintoihin saat lisätä sen 1,5-2 euroa lisää. Muutenkin myyntipisteitä oli sen verran, ettei juomia tarvinnut kohtuuttomasti, jos ollenkaan odottaa. Ja mitä noihin muovituoppeihin tulee, niin kyllä itsekin sen juoman mieluiten lasista nautin, mutta kuinkahan monta kertaa on tältäkin foorumilta saanut lukea, mitä damagea nuo lasituopit ovat saaneet aikaan.
[reiv:]-areena oli toimiva kokonaisuus sekin ja tulihan sielläkin käytyä pomppimassa hyvän musan tahtiin, mutta sitten se kolmas areena. Eipä se minua haittaa, vaikkei se tiskijukka nyt olekaan siinä naaman edessä, mutta itse soittajien kannalta olisi varmaan ollut kivempi, jossei heidän soittopaikkansa olisi ollut vain vessareitin varrella. Eipä siinä hirveesti olisi ollut edes tilaa tanssiakaan.
Kokonaisuutena todella mukavat bileet, jossa kaikilla tuntui olevan rento fiilis päällä. Ihmisten kanssa tuli hyvin juttuun, eikä kukaan äksyillyt tai aiheuttanut riitaa, ei ainakaan mun silmin.
Dumonden keikkaa tuli väijyttyä jonkin aikaa mm. sen pääsalissa sijainneen katsomon laelta, josta avautuivat kyllä hienot näkymät alas reivaavaan juhlakansaan. Tomorrow tuli ja se oli kiva, mutta muuten herrain setti ei oikein sytyttänyt ja noin puoli kolmen aikoihin olikin sitten aika kiittää ja lähteä laahustamaan kohti Omppua.
Kiitos järjestävälle seuralle. Kyllä minut näkee varmasti sitten helmikuussa samassa paikassa.