HOUSE NATION RESURRECTION 10.9.2005 TULLIKAMARI TAMPERE - DUMONDE...

328 posts, 17 pages, 75,652 views

Sssan*

Posts: 651

#321 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Loistokkaat bileet tosiaan*joo*...tää jälkifiilistely näin viikon jälkeen ei enää tunnu niin hohdokkaalta mutta anyway...se lattia tosiaan oli aika kärpäspaperia siinä loppua lähestyttäessä...jäi kengät välil siihen lattiaan mutta eipä se sen kummemmin menoa haitannut!harmi vaan et alussa missattiin Orkidea aika pahasti...hmm..mutta Näin Junnarinakin voin vaan todeta että Mualmain parasta musaiikkia soittivat angel ja Dumonde:) eeh...harmi vaan et jalat ei enää jaksanu kulkeutua virallisille jatkoille!*nyyh* mahtoikohan olla paljo porukkaa..nyt jo levottomat jalat...kai sitä helmikuuhun jaksaa venaillla *nauru* sitten uudelleen great people, great music and great feelings!

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

kovas

Posts: 1,522

#323 • • kovas Kristo

P|astic, 13.9.2005 17:13:
Tulipahan sitä tampereella käytyä.

Mutta hauskaa riitti ja oli kiva tavata uusia tyyppejä. Joutuu kyllä lähtee uudemmankerran tampereelle, en kyllä tiiä otanko ton toisen tyypin mukaan.



joo o. must tuntuu et sul ei ole vaihtoehtoja.

bileet tais mennä vähän ohi, melkein muistaa tavanneensa kaikki tutut.
muuten en kommentoi mitään. :D
P|astic

Posts: 249

#324 • • P|astic

hards,
bileet tais mennä vähän ohi, melkein muistaa tavanneensa kaikki tutut.
muuten en kommentoi mitään. :D



no ei ne kyl menny. Ei ollu tarpeeks vaahtoo ja sato ihan vitusti ja liikaa jengii

--
Naturalbornloverman

NextAce

Posts: 2,505

#325 • • NextAce Alienated
Kerrankin oli pirun asiallista henkilökuntaa pippaloissa*piis* Viina virtas ja musa oli hyvää*hih*

--
-Alienation-

-----

kemuttaja

Posts: 385

#326 • • kemuttaja Team Kemuttajat
Oli kyl mahtavat pippalot*aplodit*..Musiikki oli just sitä mitä lähin hakemaan*joo*..Tälläsiä lisää tampereeelle*jiihaa*..Kiitoksia kaikille ihanille kavereille seurasta*hihu*

--
*igor*kyl mun piti*igor*

blender

Posts: 2,552

#328 • • Edited blender Arcade | KAIKU
noista videoista sen verran että ainakin Angelin video vakuuttaa todellakin, harmittaa jälkeenpäin et ei tullu oltuu isolla puolel paljoo mahtavien valojen takia, ens kerralla pitää varustautua aurinkolasien kera, sattu vähän päähän välil ne valot...