HOUSE NATION RESURRECTION 10.9.2005 TULLIKAMARI TAMPERE - DUMONDE...

328 posts, 17 pages, 76,992 views

RAVE4EVER

Posts: 39

#281 • • RAVE4EVER ALL I WANNA DO IS DANCE
Helvetin hyvät pippalot oli:) Dumonden setin jälkeen olo oli ku vesinokkaeläimellä, tippa munassa ja teki mieli notgöttiä:))

tuli hyvät syttäri pippalot!! Marushaa odotellen:)

--
ALL I WANNA DO IS DANCE

anniini

Posts: 917

#282 • • anniini a-double n-double i-n-a

anri, 12.9.2005 12:34:
---
anniini, 12.9.2005 12:21:
anri: se Laihian tyttö josta kobolt puhui oli selvästikin minä. :D "hei anniina voisitko sä antaa ne valotikut takas sannalle, ku toi homma ei selvästikään oikein toimi?" :DD pahoittelen valotikkupahoinpitelyä. :(
---

Täällä on ihan jo liikaa Laihialaisia, menee likat sekasi! :D
Ja joo kiitti anniina esityksestä! nim. käsimustelmillavalotikusta
...antaa sannan jatkossa hoitaa ne tikut! no ei, kyl säki pikku reenillä oppisit!



mä lupaan reenata jossain bileiden ulkopuolella ennen mun seuraavaa valotikkushow:ta. :D parempi varmasti et samassa tilassa ei oo muita, niin vältytään henkilövahingoilta. :D

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

Jahas

Posts: 1,435

#283 • • Jahas
Kivat kemut tosiaan <3

+Zzino
+Angel & meininki
+Komentaja Klubin puolella
+mahtava känniseura
+tutut
+Dumonden lopussa soittama Safri Duon biisi (pääsi lähteen ennen puol neljää pois, ja ei tarvinnu jäädä narikkaruuhkaan)
+sunnuntain darrasähellys (Timcen auto paskana, kännyköistä akut loppu, seinäkello sano sopimuksen irti, ja kämpästä meni sulake :D)
anniini

Posts: 917

#284 • • anniini a-double n-double i-n-a
sattuko joku bongaamaan, et soittiko Dumonde I can see the light-biisin? se oli se mitä Dumondelta odotin, mut lähdettiin pois jo puol kolmen mais, ni en tiä mitä sit jäi kuulematta. :S

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

e3m3li

Posts: 164

#285 • • Edited e3m3li

Tapsa-suomi-Tapsa sanakirja sanoo että tyypit = naiset.



Tapsa-englanti-Tapsa sanakirja sanoo että "I´m so goddamn hot"= Minulla on kuuma
Hoitsu

Posts: 154

#286 • • Hoitsu HOITOTAKUU=)
Ihan Yyber mahtavat reivit ja oli hienoo olla pitkästä aikaa Tullikamarilla (vuosis sitten viimeks tranzexperiencessä) Tultiin siinä puol 11 jälkeen ja harmitti hirveesti kun en kuullut koko Orkidean settiä*uuh* mutta Angel oli kyl illan nostattaja *plur*
Kivaa kun oli paljon kamuja ja tuttuja liikentees ja kiitos uusille tuttavuuksille *hali*
Kaatuneet sidukat/kaljat ym. lattialla teki polkkaamisesta välillä kunnon kuntotestin *hikoil*
mut hyvä juttu et juomat tarjoiltiin muovimukeista ja plussat vesipulloille!
Hyvää musaa koko illan, taisin viettää suuriman osan Areenan puolella ja kivaa et Tampereellakin näkee nykyään mahtavia "polkka-asuja" + muita asusteita ilo silmälle *vink*
Divan aamujatkoille pitkä miinus, liian valosaa, musa ykstoikkosta ja bileiden loppuminen heti viinan myynnin alkamisen jälkeen sekä ravintoloitsien tekemä muutos poliisin setin peruuttaminen. (sitä tultiin kuunteleen!) mut onnex oli tosi hauskaa kuiteskin, kiitos kamujen*hali*

ps. Kiitos Ihqu Deadlinelle valotikuista*hali*

--
Päivä ilman hymyä on hukkaan heitetty=)

blender

Posts: 2,552

#287 • • blender Arcade | KAIKU
oli hyvät bileet. 22e arvoiset todellakin (monesti se ei mee ihan näin kalliiden lippujen kera)
kvaakki

Posts: 53

#288 • • kvaakki
hmm minneköhän sen kuvaajan kuvat / jokkut videot tulee ?


*ding*
anis

Posts: 2,451

#289 • • anis
Jumalauta siellä tuli hyvää musaa! Kaikki saksalaiset osas ja se muija*sydän* Veti aika hemmetin hyvin ku kelaa ettei oo soittanu moneen vuoteen ja harjotteli neljä päivää ennen tätä.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

AaKo

Posts: 637

#290 • • AaKo Tosi veivaaja
kyllä tuli hyvää musaa! huhhuh!
tuli kultaiset nuoruusvuodet mieleen :D
muutenki oli kiva tamppailla tullikamarilla piitkästä aikaa! ja pongata semmosiaki kavereita keitä ei ole näkynyt bileissä moneen vuoteen.

ei noista bibbaloista löydy mitää pahaa sanottavaa! noh ehkä oli ikävä vessasoittajia, thats all! *nauru* kiitokset järjestäjille and kiitoksia tervetuliaskarkeista

kiitoksia vielä etko/jatko porukoille! *jiihaa*

--
En se mää ollut!!!

[reiv:]

Posts: 769

#291 • • [reiv:]
Suurkiitokset kaikille reivaajille, soittajille ja tietenkin House Nation -tiimille meidänkin puolestamme, oli todella loistavat bileet. :)
BenD

Posts: 56

#292 • • BenD kepuveikko

serotonot, 12.9.2005 08:03:

ps. BenD: jäbä ainaki vaikutti siltä jossain vaihees iltaa et ne muovituopit oli ihan hyvä ratkaisu sunkin kohdalla :D



ää kato :) vaikka meikä olis vaikka kuinka hyvissä (niinku olinki loppuillasta) niin kyllä se kepu aina pystyssä pysyy vaikkei ite pysyis. :D

tsekkiläinen laatubisse vaan maistuu ihan samalta ku hanakaura ku sen muovituoppiin lykkää.

mut joo, klubin puolella meni kyl melki koko ilta..tuli jopa reivattuu ku maistuvaa settiä tuli.
Tunsin melki itseni nuoreks taas.

--
I am not an alcoholic. Damn straight. The politically correct term is champion of beer.

Freya84

Posts: 43

#293 • • Freya84
Jeeeeeeeee....en olis ikinä voinu parempia synttärijuhlia toivoo*plur* Ei haittaa enää yhtään vaikka oli 22e liput vaikka alussa tuntu ihan hullulta. kannatti maksaa, näitä EHDOTTOMASTI liiiiisäääää....*nauru*
Commander Tom*sydän*
alphamagic

Posts: 3,628

#294 • • alphamagic
Tullikamari ei petä koskaan, oli bileet sit mitkä tahansa *sydän*
Hieman myöhään taas ja jälleenkerran paikalle saavuin mut hemmetti kun oli kivaa!!! *jiihaa*
Dumonde oli juuri sitä kun pitikin *pihkassa*
Ja se Jürgen Vriesin The Theme, posket tais krampata hymyn leveydestä *hihu* *nauru*
Marushaa todellakin odotellen... Ja Dj Scot Projectia *plur*
Kiitos House Nation. *kiitoskiitos*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

P|astic

Posts: 249

#295 • • P|astic
Tulipahan sitä tampereella käytyä.

Bileet oli aika pätevät. Paikka oli mukavan iso, mahtu olemaan. Se pääpuolen musa meni ihan ohi lähinnä siksi, koska tuli hengattua reivipuolella missä soi kyllä tanakkaa musaa. Tosin välillä sekin meni vähän liian jumittavaksi.

Nii ja olihan aika ärhäkät jatkot. Tuli mm. syötyä yks räpsä, joka kyllä vei kielen mennessään. Nii ja nukuttua lattialla joka ois varmaan ollu ihan jees jos mua ei ois potkittu kylkeen. Sunnuntaina olin jo siinä klo 16 lähössä himaa mut sit mentiinkin syömään ja kas kummaa kohta juotiin tequilaa *känni*. No olin sit lopulta kuudelta maanantai aamuna helsingissä ja seittemäks töihin.

Mutta hauskaa riitti ja oli kiva tavata uusia tyyppejä. Joutuu kyllä lähtee uudemmankerran tampereelle, en kyllä tiiä otanko ton toisen tyypin mukaan.

--
Naturalbornloverman

..no such user..

Posts: 1,106

#296 • • Edited ..no such user..

alphamagic, 13.9.2005 10:08:
Tullikamari ei petä koskaan, oli bileet sit mitkä tahansa *sydän*



joo sillain oli kyllä hauska huomata että jotain taianomaista noiden bileiden fiiliksessä oli... Pakkiskarma oli edelleen pakkiksella jne ;) Mulla tässä nyt ollutkin aikamoinen tauko bileissä ku on opiskelut täällä sisäsuomen perimmäisessä unhoitetussa sisäpaikkakunnassa mut anyways -> jotenkin noi bileet tarjos just sitä mitä oon aina bileiltä tarvinnu. Musiikillisesti jotenkin jokasessa setissä oli ihan helvetisti fiilistä niissä biiseissä mitä tuolla soi... (johtunee siitä et aikanaan tää musa ei ollu niin mainstream). et ettt...

jooh :D todellakin oon edelleen ihan halolla päähän lyöty tosta miten mahtava meno oli Angelin setin aikana. :) Eipä vois juuri helmempää ajoo olla, eli kaikin puolin jäi jotenki tosi mahtava jälkimaku tapahtumasta.
Kimbou

Posts: 608

#297 • • Kimbou
Jep ihan siisti bileet oli kyl, vaikka sunnuntaina tuntu että ei ne ihan sen fiiliksen arvoset ollu :)!!!ja hyvä porukka oli meidän puolelta liikenteessä. Aaamut oli pettymys ja taidettiin itse asias lopettaa kesken!!

Jep, ja special propsit kaikille niille n.15 tyypille ketkä pakkautu meijän hotellihuoneeseen etkoille pitää euphoriaa yllä :) !!

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

Keijo Hujanen

Posts: 1,634

#298 • • Keijo Hujanen Pressiklubi
Neon & Friik... there's nothing more to say

--
suomen virallinen totuus

*thaya*

Posts: 14

#299 • • *thaya*

-K-, 13.9.2005 17:46:
Jep ihan siisti bileet oli kyl, vaikka sunnuntaina tuntu että ei ne ihan sen fiiliksen arvoset ollu :)!!!ja hyvä porukka oli meidän puolelta liikenteessä. Aaamut oli pettymys ja taidettiin itse asias lopettaa kesken!!

Jep, ja special propsit kaikille niille n.15 tyypille ketkä pakkautu meijän hotellihuoneeseen etkoille pitää euphoriaa yllä :) !!



Juuh oli siistit bileet...Ja kiitos kaikille 302 vieraille, osasivat olla ihmisiksi...*kiitoskiitos*...valitettavasti kuskille tuli uni silmään...*vink*
KittyCleo

Posts: 205

#300 • • KittyCleo PiweHiwe

alphamagic, 13.9.2005 10:08:
Tullikamari ei petä koskaan, oli bileet sit mitkä tahansa *sydän*
Hieman myöhään taas ja jälleenkerran paikalle saavuin mut hemmetti kun oli kivaa!!! *jiihaa*
Dumonde oli juuri sitä kun pitikin *pihkassa*
Ja se Jürgen Vriesin The Theme, posket tais krampata hymyn leveydestä *hihu* *nauru*
Marushaa todellakin odotellen... Ja Dj Scot Projectia *plur*
Kiitos House Nation. *kiitoskiitos*




JUURIKIN samat sanat. Paikka mahtava ja tuttuja sai morjestella kokoajan, aivan törkeen tampatuttavaa settiä*plur*

Nii ja Maakoz ihanan paitansa kanssa illan väriläiskä*hih* PLUR!!

--
Rouva Korpela*hymy*